Toon posts:

[BC3] Wie zijn er allemaal gekicked op de UTM-servers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks van. De Counterstrike UTM/Vuurwerk servers zitten vol met newbees en bannen alle goeie lui. Ik was dan ook benieuwd wie er nu allemaal al gebanned zijn daar. Dit slaat namelijk NERGENS op.

Afbeeldingslocatie: http://tgmaverick.myweb.nl/ban.gif
Ik ben dus het volgende slachtoffer omdat ik zat te klagen over TKers.

Verwijderd

Ik ben ook gebanmned omdat ik Passie neerschoot. dom zeg om ons te bannen wij zijn gewoon te goed voor ze >:)

see ya

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tering wat een gezeur daarzo:(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Leuk >:)

Ik werd net ZONDER aanleiding gebanned van een UTM server. Wat een trieste zooi die gasten van UTM, zijn echt om te:'(

Waarschijnlijk omdat mede members gebanned zijn (zonder aanleiding) trekken ze mij ook over dezelfde streep?

Ik wens de mensen van UTM veel plezier in het runnen van hun servertje, na dit geval wil ik er nieteens meer spelen. :r

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Hahahah inplaast van UTM server Kom een binnen en ik Ban je server maken.hahaahah
blijf er om lachen ahahahaha
>:) (8>

Verwijderd

ok dit suckt zwaar heb een nieuwe server nodig en snel muahahah
evil eenden smile >:)

Verwijderd

Whaha, CS zuigt met dat cheat-gelame... ga dan ook een geschikt 3D-Internetgame spelen als UT of Q3(RA3) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 23:56 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Whaha, CS zuigt met dat cheat-gelame... ga dan ook een geschikt 3D-Internetgame spelen als UT of Q3(RA3) >:)
Wat heeft dit met deze topic te maken?

Verwijderd

Ut en qauke zijn deathmatch spellen CS tacties .

>:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 21 mei 2001 23:58 schreef Maf.fe.rik het volgende:

[..]

Wat heeft dit met deze topic te maken?
UT -> Funbot versie 5
Q3 -> aimbot + wallhacks

elke FPS wordt gecheat, ondanks alle monitor proggies dus ga ff ergens anders flamen

edit:

dit is de vuurwerk UTM server?? daar ben ik ook gekick, omdat ik een admin daar 2x achter elkaar kilde met een flash-HE-TMP combo, vanauit de schacht waar je bij CT meteen omhoog kan bij prodigy, dan kom je boven die T campspot om het zo maar te noemen uit, en ik gooide daar dus me 2 granaten door om vervolgens meteen zelf naar beneden te komen al schietend, en dat vond hij niet cool, toen was ik een camper en gebanned, best wel triest eigenlijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh mafferik, what''t the point? Over 2044 jaar en 3 maanden mag je er toch weer op spelen :)...

Maar er worden wel veel mensen gebant zeg...bah

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 17:01

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

edit:
probs met afbeelding

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 22 mei 2001 09:20 schreef IceStorm het volgende:
Oh mafferik, what''t the point? Over 2044 jaar en 3 maanden mag je er toch weer op spelen :)...

Maar er worden wel veel mensen gebant zeg...bah
ja, he, viel mij ook al op

maar heb net ff gekeken, UTM heb ze clanpage op geocities volgens clanbase, maar dat ding is zowat helemaal leeg :)

maarja, ik speel wel op XS4ALL ondanks dat er af en toe wat kinderachtige personen zitten, het er best wel gezellig, en ik kan er tenminste winnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bokkie.f2s.com/office.jpg

• RKD
  • Laatst online: 13:28

RKD

Op dinsdag 22 mei 2001 09:29 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

maarja, ik speel wel op XS4ALL ondanks dat er af en toe wat kinderachtige personen zitten, het er best wel gezellig, en ik kan er tenminste winnen :)
ja hehe met 8 tegen 7 kan ik ook winnen :9

iRacing Profiel

• RKD
  • Laatst online: 13:28

RKD

Op dinsdag 22 mei 2001 10:23 schreef Inbox4me het volgende:
Check de txt linksonder van de admin, need I say more? |:(

[afbeelding]
ehh je kan geen plaatje linken vanaf geocities om te openen in een andere page |:(
(en hij doet gewoon ook niet)

iRacing Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 22 mei 2001 10:24 schreef cheesys het volgende:

[..]

ja hehe met 8 tegen 7 kan ik ook winnen :9
ik was eerste helft van de game CT, totdat ik wer ge-autoteam balanced :)

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid, als je gefrustreerd bent omdat je weer gebanned bent op een newbie server, ga dan op een niet-newbie-server spelen, waar je niet meteen gekicked wordt.... maar hoe kun je uberhaupt onderscheiden dat die niet-newbie-server dan weer niet vol zit met cheaters...

en ps. Q3 heeft nauwelijks cheaters.. ik ben er iig nog geen tegen gekomen, aangezien iemand die een aimbot meteen opvalt tussen de andere, omdat zijn muis ineens van de ene kant naar de andere kant flipt ;)

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik gaat ook eens op die servers spelen :)

hallo

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ik :r:r echt van die gasten die denken dat je cheat en dan direct bannen..

Die gasten zijn gewoon te DOM om te geloven dat je beter bent dan hun..

:r:rUTM :r:r

Verwijderd

Het algemene gezeik hier tegen UTM vind ik onterecht. :(

Op onze server word inderdaad teveel gebanned, dat ben ik zeker met je eens !. maar eigelijk is dit maar door een van onze members en die persoon is ook meteen de beheerder van de server :(
das dus een probleem voor ons want hij kan absoluut niet tegen zijn verlies. als hij speeld worden er inderdaad binnen 5 minuten wel 3 mensen gebanned ja.
we proberen hem er wel van te overtuigen dat hij moet kappen daarme maar hij is nogal een heethoofd, zodra je hem teamkilt ben je gebanned
Ik vind het erg vervelend dat dit soort dingen gebeuren, maar al deze kritiek op onze clan is hierbij dus niet terecht vind ik.

maar ik vind wel dat expres teamkillen ( OM WAT VOORN REDEN DAN OOK !) bestraft mag worden met een ban. en dan leg ik nog wel even de nadruk op het woord expres. als iemand per ongeluk word geteamkilled, en de volgende ronde die persoon meteen op de spawn terugpakt, dan word hij gewoon gebanned, klaar uit, geen gezeik over, dan mag je niet meer meespelen.

Ik hoop dat we onze server wat plezieriger kunnen maken om op te spelen.
GRTZ
[=-UTM-=]DeathAngel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 22 mei 2001 13:30 schreef Death Angel het volgende:
Het algemene gezeik hier tegen UTM vind ik onterecht. :(

....lang verhaal....
no offense hoor death angel, maar zo iemand zou ik niet in mijn clan willen hebben, das gewoon aso, die persoon moet gewoon lekker offline tegen ze podbotjes gaan spelen.

das de enige boodschap die ik heb, want hij geeft de CLAN dus een slechte naam, ik zou maar eens te rade gaan met of je als clan met zo''n admin geasocieerd wil worden

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waar maken jullie je nou eigenlijk druk om??
vanwege het feit dat je gebanned bent op die UTM server?? Boeie, er zijn nog zat andere servers... ik ben ook gebaned, frag gewoon fijn verder op me eige clan server...
En anders ga ik wel weer naar LamePoint, of Demon.. Kan SOMS ook leuk zijn...
Owja, Killereend, ik heb misschien wel ee clan server voor je, hebben het er wel over op msn... Grtz }:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 22 mei 2001 14:30 schreef GekkeKoe het volgende:
Waar maken jullie je nou eigenlijk druk om??
vanwege het feit dat je gebanned bent op die UTM server?? Boeie, er zijn nog zat andere servers... ik ben ook gebaned, frag gewoon fijn verder op me eige clan server...
En anders ga ik wel weer naar LamePoint, of Demon.. Kan SOMS ook leuk zijn...
Owja, Killereend, ik heb misschien wel ee clan server voor je, hebben het er wel over op msn... Grtz }:O
nee het gaat mij uberhaupt neit om het feit dat ik gebanned werd, maar zoals death angel al zegt, zijn clan krijgt hierdoor een slechte naam, en dat is gewoon niet cool

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 14:37 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

nee het gaat mij uberhaupt neit om het feit dat ik gebanned werd, maar zoals death angel al zegt, zijn clan krijgt hierdoor een slechte naam, en dat is gewoon niet cool
Das waar.. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
OI

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Hmm utm, naam ken ik wel, maar heeft idd geen goede naam meer, werd gisteren op demon aardig over gezeken. Koor maakt idd meer kapot dan je lief is denk ik, misschien maar een andere server beheerder zoeken?

Denk dat ik vanaaf ook maar ff langskom, killen kan ik helemaal niet, dus tk''s zeker niet.

Gisteren per ongeluk mijn eerste tk.
Was aan dust in de tunnel aan het rauschen, zie een cter leg en en schiet, springt een teamgenoot voor me, een fraaie hs volgt.

Wordt gelijk daarna gekilled, zit ie nog op mij te zeuren ook :(

En daarna nog een spawndeath ook :(

Nee FF is niet mijn potje (meestal dan)

Gisteren op gp2 was het feest, een stelletje melige gasten in een dust marathon (t)
Bleven lekker basecampen (en dat 10 potjes lang) met zijn 6en, oa zichtzelf opblazen met grenades, was het heel erg snel zat.
Snap de lol ook niet echt

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

ik ben een paar dagen terug ook van utm afgekickt, zie hier [topic=179634] voor mijn console, dit slaat echt nergens op, die gasten bij utm zijn echt raar en heel erg overdreven aan het bannen:r:r

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:51 schreef wiebe het volgende:
ik ben een paar dagen terug ook van utm afgekickt, zie hier [topic=179634] voor mijn console, dit slaat echt nergens op, die gasten bij utm zijn echt raar en heel erg overdreven aan het bannen:r:r
Enige nuancering (moeilijk woord, heb net een nieuw woordenboek ;) ) kan geen kwaad. Ik sprak gister met Passie, omdat HEEL DCM gebanned was voor het gedrag van twee leden.

Volgens mij valt er iig met Passie wel te praten, want hij heeft een DCM-er die d''r nix mee te maken had weer unbanned :)

So... volgens mij is d''r EEN admin die het voor heel UTM + die server verziekt

Ik noem geen naam, lijkt me duidelijk wie ik bedoel :+

Verwijderd

Maar deathangel kun je die banm niet van ons af halen is gewoon bullshit wij spelen relax en worden 4 ronde achter elkaar getked en wath the fuck zeggen er wat van en dikke ban gelijk is gewoon maate bullshit maar ik hoor het wel was wel relaxte server maar hier zakt het toch wel in diepte punt soory geen kritiek tegen UTM
maar wij zijn niet gebabnned door KOOR
En koe ik ben rond 22 uur online hoor het dan wel en dan ga ik je }:O ass barbeceuen

Verwijderd

he thr3 wie zijn 2 DCMers dan want als ik het ben klopt het niet want ik kom spelen vliege er een paar keer uit effe aan testen om betere ping te krijgen kom terug schiet passie dood en Ban aan me ass dus Ik heb er niks mee te maken die berichtjes van gisteravond waren zo afzeikerig omdat ik zwaar pissed er over was dus niet lullig bedoeld snappie

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het niet. Ik neem aan dat UTM goeie spelers op zijn servers willen maar zodra er 1 goeie speler komt opdagen kicken ze hem meteen. Het lijkt wel of ze het leuk vinden om elke ronde een 30-2 score te hebben en dan natuurlijk pronken met de screenshots. UTM dit is niet slim, als je wilt trainen moet je ook mensen in je servers hebben die het spel snappen.

Verder van het bannen van HEEL DCM. Stom want IK!!!! ben diegene die zat te klagen over de vele TKs die er zijn. De reden is dat er zoveel TKs zijn is dat jullie alle mensen bannen die het spel snappen en dus de newbees overblijven.

Dus: unban alle DCM-leden behalve mij. Al vindt ik het stom dat jullie me bannen als ik alleen die newbees duidelijk wil maken dat ze moeten uitkijken waar je op schiet. Jullie UTMers gaan toch bannen als er geTK wordt? Waarom mag ik dan niet klagen over TKs?

greetz Mafferik.

Verwijderd

Hoe zijn die Passie en Koor in vredesnaam in UTM gekomen :?

Bedoel, ze spelen vrij bagger....
That''s my opinion :)

Ik trouwens verder niet zoveel problemen met UTM''ers.. behalve dan dat het nivo af en toe vrij laag is :P

Verwijderd

Passie speelt nog vrij aardig hoor :) maargoed, ik ga kijken wat we eraan kunnen doen ....

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 18:38 schreef Death Angel het volgende:
Passie speelt nog vrij aardig hoor :) maargoed, ik ga kijken wat we eraan kunnen doen ....
OMG, een UTM lid... Ik ben idd ook gebanned door ene ''Koor''. Samen met nog 3 anderen binnen 5 minuten, ik vond het niet erg, want er werd gigantisch met de gravity gekloot en Koor TK iedereen en banned dan mensen als ze terugschooten. Sorry DeathAngel, maar het lijkt me een heel ziek ventje. Ik hoop dat ik hem nooit meer hoef tegen te komen.

Passie viel me idd errug mee, hij zeurde alleen over mijn headshots. ;) Oja, Koor restarte ook het level omdat zijn score 1-5 was...

• BC3 Victim
ik snap echt niet waar jullie je druk om maken oke koor banend te snel :) ..
Ga dan fijn op een andere server spelen heb je daar ook geen last van..
En mafferick waarom start je zo een topic om onze naam naar de klote te helpen is heel lame van je maar ja als je je zo kinderachtig gedraagt ga dan maar fijn op de demon servers ofzo spelen..

Cya

• BC3 Victim
Hey hallo lui hier Vortex21 van UTM met Killer zn id :)

Het spijt ons dat het zo is gegaan maar koor heeft idd de neiging om nogal snel te bannen.. Maar verder is het een goede gozer.

Soms wordt er wellus iemand gekickt doordat die een ping heeft van boven de 500 waardoor de Vuurwerk #1 nogal gaat laggen. Bannen doen de resst van UTM niet zo vaak, enkel zelfs. Iedereen is WELKOM op de Vuurwerk servers, en als er een probleem is kom dan ff naar Killingmachine of een van de andere UTM members dan bespreken we het ff.

En Slash als je de1ste keer iemand tk dan krijg je een waarschuwing, maar als we zien dat er een echte newbie 2x iemand TK dan kunnen wij er verder ook nix meer aan veranderen. Meestal hebben we er een goede reden voor, maar soms ook niet(koor) We zullen ff zien of we het kunnen oplossen.

Wiebe : "die gasten van UTM zijn echt raar" dat slaat dus nergens op he. Iemand begint een topic en jij meteen schelden... Dat hoeft nou ook weer niet als 1 iemand de neiging heeft om beetje vaak te bannen.

Kritiek vind ik prima, daar kan je wat mee, maar beginnen te schelden en shit dat vind ik gewoon LAME......

Nogmaals: Iedereen is WELKOM, en we zullen zien wat we er aan kunnen doen.

Grtz [=-UTM-=]Vortex21

Verwijderd

Dit nieuws doet mijn hartje breken....ook al heb ik het aan zie komen. ;(

Ik weet dat er veel mensen gekickt en ook gebanned worden op de vuurwerk server..
Maar dat er zoveel mensen om geen reden worden gebanned wist ik niet..

Ik ben zelf ook admin op Vuurwerk en probeer eigelijk zo eerlijk om te gaan met rcon...ik kick mensen die lopen te Teamkillen of expres Teammates aan lopen te schieten

En ja dan zal ik ook best wel is een fout maken en iemand kicken die t wel perongeluk doet

Het is echt niet zo dat er goede spelers worden gebanned omdat we anders niet kunnen winnen....ik vindt t juist toppie om tegen goede spelers te spelen want van hun kan je juist weer nieuwe tacktieken leren.....
Ik heb liever een score van 15vs15 dan een score van 38vs9

Maar mensen ik beloof jullie dat ik er persoonlijk voor ga zorgen dat dit alles gaat veranderen..

• BC3 Victim
uuu reaven

GoT word gehost door Vuurwerk :)

Dus :r je ook op GoT

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 19:43 schreef Breakdown het volgende:
Dit nieuws doet mijn hartje breken....ook al heb ik het aan zie komen. ;(

Ik weet dat er veel mensen gekickt en ook gebanned worden op de vuurwerk server..
Maar dat er zoveel mensen om geen reden worden gebanned wist ik niet..

Ik ben zelf ook admin op Vuurwerk en probeer eigelijk zo eerlijk om te gaan met rcon...ik kick mensen die lopen te Teamkillen of expres Teammates aan lopen te schieten

En ja dan zal ik ook best wel is een fout maken en iemand kicken die t wel perongeluk doet

Het is echt niet zo dat er goede spelers worden gebanned omdat we anders niet kunnen winnen....ik vindt t juist toppie om tegen goede spelers te spelen want van hun kan je juist weer nieuwe tacktieken leren.....
Ik heb liever een score van 15vs15 dan een score van 38vs9

Maar mensen ik beloof jullie dat ik er persoonlijk voor ga zorgen dat dit alles gaat veranderen..
Zodra die koor is opgerot (ja opgerot... ik ga nu echt niet "zacht" zijn ofzo... die gozer mag van mij part letterlijk op rotten)... call me ofzo. Want ik werd zelf ook geband daaro... En voor wat voor een reden ook om geband te worden... |:(
Druk maar op search en zoek maar een topic die ik erover geopend heb (die nu gesloten is... wel terecht maar goed.. :)). Ik :r op vuurwerk servers. Ik hou het op GoT... als''ie ooit nog online komt... :)

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:06 schreef KiLiNgMaChInE het volgende:
uuu reaven

GoT word gehost door Vuurwerk :)

Dus :r je ook op GoT
Nee... ik :r op de vuurwerk CS servers. das anders. GoT cs servers zijn echt kewl. There is a difference... :P

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:13 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Nee... ik :r op de vuurwerk CS servers. das anders. GoT cs servers zijn echt kewl. There is a difference... :P
misschien snap je het niet helemaal want Vuurwerk is een HOST ... en HOST zowel de Vuurwerk server als de GoT server ...

Verwijderd

Topicstarter
UTM, blij dat jullie zo snel hier zijn gekomen :P. ik heb deze topic geopend omdat ik nog nooit zo beledigd ben. Ik was gewoon kwaad! Ik vindt dat IceStorm deze topic wel mag sluiten, dan gaan we verder op de [topic=184867] topic >:)
Pagina: 1