Toon posts:

[BC3] Half-life probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas begonnen met HL te spelen en het gaat redelijk goed, maar nu heb ik een probleem:(
Nadat ik ben aangeland bij een level (iets met gijzelaars, waar je via een lopende band om de automatische geweren heen kunt gaan)
Kom je op een gegeven moment in een hal waar 3 soldaten staan, nadat ik die gekilt heb en in de lift stap ( in die lift hoor je een helicopter lijkt wel en naast de lift zit een verbandtrommel)) ga ik nadat er opnieuw is ingeladen automatisch dood :? Het maakt niet uit waar ik ga staan in de lift of hoeveel leven ik nog heb (staat op 100-48) elke keer ga ik daar dood. De lift gaat ook niet verder, maar het geluid van de helicopter (ik denk dat het een heli is) klinkt wel gewoon.
Is er iemand die een idee heeft van wat er mis kan zijn? Moet ik ergens nog een knop omzetten ofzo? of is dit gewoon een bug.
Halflife is orgineel dus geen kopie od, maar ik heb het al wel een tijdje in bezit dus terug naar de winkel gaat niet:'(

Verwijderd

Is een bug. En zo zitten er wel meer in. Soms zit je na een level overgang vast in de vloer, en loopt je "gezondheid" hard terug.
In die lift is dat geloof ik ook zo, je komt vast te zitten in de vloer. Kun je proberen te voorkomen door voortdurend te springen als ''ie omhoog gaat. Als je op het moment dat "loading" op het scherm verschijnt in de lucht zweeft gaat het wel goed.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op het moment dat ie hangt, buk dan eens. Het spel gaat dan weer verder. Ik had dit probleem ook en op precies dezelfde lokatie.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dat springen hielp, nou ff dat grote beest killen en dan zie ik weer verder:)
Best gaaf spel btw.

edit:
GVD dat tentakel ding wil maar niet dood:( mhhh ff verder kijken ik denk dat ik daar een deur zie.......