Ik weet dat ik dit spel vroeger eens aan de praat heb gekregen, en een kennis van me draait het ook, maar om de een of andere reden gaat het nu niet goed.
Mijn systeem: bp6 met 2x celeron
256MB geheugen
asus v6800 deluxe
draaiend onder win 2k + sp2
driver voor videokaart (standaard 5.33 van asus, detonator 6.5 en 10.x geprobeerd)
directx 8.0a
Het spel geeft problemen als ik in het spel wil rijden. Dan zie ik een vaag blauw veld waar het hele circuit getekend moet worden, en de auto, echter, ik zie alleen vaag wat contouren van de banden. Tevens kan ik blauwe sporen zien als ik in het grind aan het rondrijden ben. Kortom, niet echt leuk beeld om naar te kijken, want er is gewoon niets te zien. Bij het menu van het spel ziet alles er gewoon netjes uit.
Weet iemand waar het hier fout gaat?? of heeft die probleem kunnen oplossen??
Mijn systeem: bp6 met 2x celeron
256MB geheugen
asus v6800 deluxe
draaiend onder win 2k + sp2
driver voor videokaart (standaard 5.33 van asus, detonator 6.5 en 10.x geprobeerd)
directx 8.0a
Het spel geeft problemen als ik in het spel wil rijden. Dan zie ik een vaag blauw veld waar het hele circuit getekend moet worden, en de auto, echter, ik zie alleen vaag wat contouren van de banden. Tevens kan ik blauwe sporen zien als ik in het grind aan het rondrijden ben. Kortom, niet echt leuk beeld om naar te kijken, want er is gewoon niets te zien. Bij het menu van het spel ziet alles er gewoon netjes uit.
Weet iemand waar het hier fout gaat?? of heeft die probleem kunnen oplossen??