[BC3] Vast in SoF

Pagina: 1
Acties:

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Laatst weer eens verder gegaan met SoF.
Zit nu in het level in Tokyo. Ben in een flatgebouw met allerlei kantoren met computerapparatuur. Nu heb ik in het toilet van iemand een code gekregen maar kan hem niet invoeren bij die deur. Als ik op de console klik geeft ie invalid code aan. Verder kan ik niets meer doen in het level. Kort gezegd, ik zit muurvast. :(

Iemand een tip?

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Volgens mij moest je door een raam naar buiten en dan kon je naar een andere kamer ernaast.
Uhm of je bent daar al geweest :?
weet het niet zeker meer.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ja, je kan buitenom over een aantal richels naar een andere kamer lopen. Maar ja, hier kom je ook door gebruik te maken van een andere simpele mogelijkheid: de deur. >:)

Volgens mij moet ik toch echt iets met die gegeven code en die console doen.

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op maandag 21 mei 2001 14:22 schreef Bar_en_boos het volgende:
Ja, je kan buitenom over een aantal richels naar een andere kamer lopen. Maar ja, hier kom je ook door gebruik te maken van een andere simpele mogelijkheid: de deur. >:)

Volgens mij moet ik toch echt iets met die gegeven code en die console doen.
deur :?
oooh de deur |:(
hehe
Was er niet een metalen deur oid. waar die code voor bedoeld was.
En er was een lift als ik het me goed herinner. Damn, haat het als ik het maar half weet. Dat wordt weer sof uitspelen dit weekend :D
Wat zeg ik vanavond nog :+

Verwijderd

Als je die code op het tiolet hebt gekregen kun je toch door de deur in de gang recht tegenover de lift? (sorry tijd geleden :P)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je moet inderdaad gewoon over die richel buiten lopen.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 14:29 schreef Reigner_Mortem het volgende:

Was er niet een metalen deur oid. waar die code voor bedoeld was.
Yep, een metalen deur met een console aan de muur, blijkbaar bedoelt om die code op in te toetsen. Maar hoe doe je dat? :?
Zodra je met de muis op de console klikt zegt ie ''invalid code''. Daarna kun je klikken wat je wil, geen reactie meer.

En over die richels: volgens mij kom je toch echt nergens waar je via de normale deuren niet kan komen hoor. Ja, wacht even...toch wel, naar beneden. >:)
Er waren inderdaad ook twee liften naast elkaar bij het begin van het level. Daar kun je verder niets meer mee doen.

Beelschermen kapot maken en net zolang stoeltjes draaien tot ze het begeven is wel lachen, maar ja, dat gaat toch snel vervelen he. :)

Verwijderd

ik ken ut niet maar moet je er niet gewoon tegenaan gaan staan ofzo? ipv van er op te klikken? ik heb em nog niet zo lang en doe ut ook niet zo veel... suggestie dus...

Verwijderd

Volgens mij moet je er ook niet op klikken maar moet je gewoon de code intikken en dan pakt hij m gewoon.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-02 05:44

winnie

de poes...

Je moet in een kamer door het raam naar buiten gaan. Vervolgens over een richel lopen (dacht rechtsom), totdat je bij een kamer komt, war je nog niet geweest bent. Daar staan wat bad guys en een vrouw, de bad guys doodschieten, en dan door de deur van DIE kamer verder

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 17:58 schreef winnie het volgende:
Je moet in een kamer door het raam naar buiten gaan. Vervolgens over een richel lopen (dacht rechtsom), totdat je bij een kamer komt, war je nog niet geweest bent. Daar staan wat bad guys en een vrouw, de bad guys doodschieten, en dan door de deur van DIE kamer verder
Je hebt helemaal gelijk. Gewoon niet ver genoeg die richel afgelopen. Ben weer een stuk verder geholpen.

Bedankt voor alle suggesties! :)
Pagina: 1