De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een Athlon 1 GHz. 256 MB RAM. V7700 Deluxe 32MB. 80 GB HDD 7200rpm. SB Live 1024!
2x ethernet.
Alles met nwste drivers, alleen Asus 6.49 ipv 6.50.
DirectX 8, Win2K SP1.
Verwijderd
bij mij liep hij eerst veel vast
maar nu las ik op tweakers dat er een unofficial patch was en die heb ik dus er maar opgezet.
nu heb ik er veel minder last van
man ze moeten opschieten met de nieuwe patch!8-)
Very annoying....
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
zowel niet op de Black en white site, als bij gamespot.
andere 3d spellen liepen namelijk ook regelmatig vast, maar toen heb ik win2k opnieuw geinstalleerd en volgens mij gaat het nu beter (heb nog niet veel spellen gespeeld...)
maar idd, waar is die patch te vinden dan?
effe offtopic, maar ik vind dat level 4 echt het hele spel verpest, ik had er gelijk geen zin meer in. De hele tijd die meteorieten die naar beneden komen... ik ben wel iets van 5x overnieuw begonnen maar zonder succes
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
hij zei ook dat ie niet officieel wasOp maandag 21 mei 2001 18:05 schreef Freeke het volgende:
Ik heb er ook last van hoor sensei!
bij mij liep hij eerst veel vast
maar nu las ik op tweakers dat er een unofficial patch was en die heb ik dus er maar opgezet.
nu heb ik er veel minder last van
man ze moeten opschieten met de nieuwe patch!8-)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.