[BC3] Vastlopers in Black & White...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hebben jullie dat nu ook?

Black & White loopt na maximaal een uur altijd vast....(bij mij althans..)

Nu komt er een patch aan (al sinds release) maar daar wordt niet over dit probleem gesproken....

Ik gebruik Win2K SP1...

Solutions anyone?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer info graag
(system specs, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
bij mij gaat alles goed, totdat ik ga multiplayeren... (maar dat kan mn broertje weer wel (meerdere spelers weet je wel), vaag eigenlijk)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zou toch vandaag(op gamer.nl gelezen)
een nieuwe black&white patch komen????/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Okay.

Ik heb een Athlon 1 GHz. 256 MB RAM. V7700 Deluxe 32MB. 80 GB HDD 7200rpm. SB Live 1024!
2x ethernet.
Alles met nwste drivers, alleen Asus 6.49 ipv 6.50.
DirectX 8, Win2K SP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook last van hoor sensei!
bij mij liep hij eerst veel vast
maar nu las ik op tweakers dat er een unofficial patch was en die heb ik dus er maar opgezet.
nu heb ik er veel minder last van

man ze moeten opschieten met de nieuwe patch!8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Bij mij loopt ie altijd vast als ik een aantal grote dorpen heb en ik vervolgens na iets van 2 uur spelen een nieuw dorp verover. Op het moment dat dat vuurwerk komt blijft het geluid steken (beeld ook) en zit word ik gedropt richting desktop :(

Very annoying....

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Waar heb je die patch vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
yep waar is die patch te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Volgens mij is er nog geen patch.

zowel niet op de Black en white site, als bij gamespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

bij mij liep ie ook altijd vast maar ik betwijfel of dat aan b&w lag...
andere 3d spellen liepen namelijk ook regelmatig vast, maar toen heb ik win2k opnieuw geinstalleerd en volgens mij gaat het nu beter (heb nog niet veel spellen gespeeld...)

maar idd, waar is die patch te vinden dan? :)

effe offtopic, maar ik vind dat level 4 echt het hele spel verpest, ik had er gelijk geen zin meer in. De hele tijd die meteorieten die naar beneden komen... ik ben wel iets van 5x overnieuw begonnen maar zonder succes

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 21 mei 2001 18:05 schreef Freeke het volgende:
Ik heb er ook last van hoor sensei!
bij mij liep hij eerst veel vast
maar nu las ik op tweakers dat er een unofficial patch was en die heb ik dus er maar opgezet.
nu heb ik er veel minder last van

man ze moeten opschieten met de nieuwe patch!8-)
hij zei ook dat ie niet officieel was

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1