Toon posts:

[BC3] Punkbuster en Asus-kaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand al ervaring met Punkbuster (nieuwste release) en Asus videokaarten.
Ze suggereren met de nieuwste update dat geen enkele driver van asus meer geaccepteerd wordt.
Binnekort wordt op mijn vaste CS-server punkbuster geinstalleerd maar dat betekent dat ik waarschijnlijk Nvidia''s detonator drivers moet installeren terwijl ik dol ben op mijn Asus-drivers
Ik hou niet van cheaten maar deze maatregel gaat me wel erg ver van Punkbuster

Punkbuster

Verwijderd

Dan wordt het oude drivers downloaden waar die wallhack niet is meegebakken. :( Dat wordt WEER 20FPS minder ;) Dan toch maar Nvidia Detonator drivers ja...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
PB :r

Voor je Asus kaart kun je idd het beste Detonator 10.80 ofzo gebruiken..

Maar mocht je een kaart hebben met tv-out/in/video-in/out or whatever, dan heb je denk ik wel Asus drivers nodig.. Dan zul je je moeten redden met oudere drivers :r

Verwijderd

Hoezo mag je geen asus drivers :?:?:?:?

Verwijderd

Oja, about punkbuster, het is gigantische troep :r je hebt dus bijv helemaal geen cheats en het werkt nog niet, kloteprogramma :r:r:r echt om alle fun op het internet gewoon te verpesten :r:r:r:r

Verwijderd

ja overdrijven is ook een vak zeg sjeez.

Ik draai het gewoon lekker belangrijk je hebt er toch verder geen last van? (ok die asus meuk doet het niet)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 18:14 schreef iefje het volgende:
Lees eens op de link wat ik erbij heb gepost .....
Daar staat waarom je geen Asus-drivers mag gebruiken.

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:14 schreef iefje het volgende:
Omdat Asus er een wallhack bij heeft "gebakken", dus ff aanzetten en je kan door muurtjes kijken, ERG triest dus.
Pagina: 1