De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja, over CS ja.... Waar anders over, pong???Op maandag 21 mei 2001 11:17 schreef ko9 het volgende:
Ik gok dat je het hier over CS hebt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
LOL!Op maandag 21 mei 2001 11:18 schreef GekkeKoe het volgende:
[..]
ja, over CS ja.... Waar anders over, pong???
Verwijderd
Yo gekkekoe
groetjes =[FbT]=EvilCow
}:O}:O}:O}:O
ja, sorry, server viel ff uit, was mijn fout, zat ff met de eigenaar de server te tweaken... Loopt u weer helemaal goedOp maandag 21 mei 2001 12:51 schreef Brian Dickens het volgende:
GekkeKoe, het is maar dat je het weet maar ik kon geen verbinding krijgen met je server... dat was ongeveer rond 11:45 / 12:00 uur.
ow ow ow... Post nooit een topic als je net je nest uit komt.. het is 27017, GEEN 27015Op maandag 21 mei 2001 13:24 schreef RoeLz het volgende:
* BC3 Victim komt er ook niet op..
Mijn fout, sorry sorry sorry
Op maandag 21 mei 2001 13:50 schreef GekkeKoe het volgende:
[..]
ow ow ow... Post nooit een topic als je net je nest uit komt.. het is 27017, GEEN 27015
Mijn fout, sorry sorry sorry
hehe ahum... de faq lezen enzow wil ook wel helpen
grtz,
[GoT]ArRayage
Verwijderd
Haha op dit forum mag hij wel een big n00b zijn maar in CS slacht hij de meeste mensen wel afOp maandag 21 mei 2001 16:38 schreef Raymond v/d H het volgende:
Hey n00b.. je bent wel lekker bezig hè ?
hehe ahum... de faq lezen enzow wil ook wel helpenje hebt namelijk oa de beschikking over een edit knopje...
grtz,
[GoT]ArRayage
-=(-_-) DeLirium (-_-)=-
<flame>TO=veel beter dan CS
</flame>
Nee... (UT in ''t geheel niet, aangezien het gewoon niet stabiel genoeg is)
Nietus.
Verwijderd
Ik zit zelf in een Tactical ops clan [B$C] , en speel veel cs , maar ik vind cs echt veel beter als tactical opsOp dinsdag 22 mei 2001 13:32 schreef Jozzz het volgende:
Iedereen heeft het wel over CS maar zijn er nog mensen die Tactical Ops doen? En is er ook een GoT server waar dat gedaan wordt?
<flame>TO=veel beter dan CS
</flame>
[B$C]Koning Kots
He koe,Op maandag 21 mei 2001 10:49 schreef GekkeKoe het volgende:
Als jullie GoT verslaafde een goeie server willen om op te spelen, kom dan naar 129.125.103.216:27017.
Ik ben Admin daar, en de server heet TDD.... GRTZ
bedankt voor dit adresje gisteren even gespeeld en is inderdaad leuke server ook wel gezellig daar ga ik vaker spelen
mazzel
"I sit in my room and imagine the future."
Op maandag 21 mei 2001 12:21 schreef victorb het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!
Yo gekkekoe
groetjes =[FbT]=EvilCow
odp een cs server rope ik HEY EVILCOW, en niks geen antwoord en 10 min later ga je weg met een score van 0-34
Kijk je wel op de chat ?
haha, welke server was dat?? nn, score van 0-34... Dan was ik het echt niet, weet je het zeker dat het [DSoA]GekkeKoe was?????? en ik luister heel goed naar me naam, gasten bij mij uit de buurt noemen me geen Sean meer maar Koe.... GRTZOp woensdag 23 mei 2001 11:59 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Jij luisterd ook niet naar je naam
odp een cs server rope ik HEY EVILCOW, en niks geen antwoord en 10 min later ga je weg met een score van 0-34![]()
Kijk je wel op de chat ?
Koeien kunnen best dodelijke wapens zijnOp woensdag 23 mei 2001 14:13 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Wat hebben CS-ers eigenlijk met koeien
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
Op maandag 21 mei 2001 12:21 schreef victorb het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!
Yo gekkekoe
groetjes =[FbT]=EvilCow
Op woensdag 23 mei 2001 11:59 schreef SaURoN het volgende:
[ Bericht van VictorB ]
Jij luisterd ook niet naar je naam
odp een cs server rope ik HEY EVILCOW, en niks geen antwoord en 10 min later ga je weg met een score van 0-34![]()
Kijk je wel op de chat ?
Gekkekoe: lees ff goedOp woensdag 23 mei 2001 14:10 schreef GekkeKoe het volgende:
[bericht van SaURoN]
haha, welke server was dat?? nn, score van 0-34... Dan was ik het echt niet, weet je het zeker dat het [DSoA]GekkeKoe was?????? en ik luister heel goed naar me naam, gasten bij mij uit de buurt noemen me geen Sean meer maar Koe.... GRTZ