Toon posts:

[BC3] Gevraagd: Wing Commander Prophecy

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij de blokker die heeft ze wel
in elk geval bij ons en bartsmit kosten 25piek
plaats in spijkenisse bij rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zal vast wel iemand allang op uitgekeken zijn, maar ik heb dat spel indertijd eens gespeeld, maar door omstandigheden kwijt geraakt... Nu wilde ik dat spel al geruime tijd weer hebben, maar ik kan het in geen winkel meer vinden.

Wing Commander Prophecy - Origin - 3CD

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik heb Wing commander Prophecy maar ik vind ''m te gaaf om weg te doen :)

Ik zie ''m trouwens nog best wel regelmatig liggen in de winkels Dixons/VanLeest/V&D dus misschien kan je daar ''s kijken (als je daar niet geweest bent ;))

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hijs te klassiek om weg te doen

Prophecy rulez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ik heb ''t spel nog liggen en ben er eerlijk gezegd allang op uitgekeken... dus, als je iets wilt regelen: Blauw_Scherm@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was ook ooit zoiets als ''Wing Commander: Secret Ops'' of zo. Dit was een spel gebouwd met de Prophecy-engine, en elke week werd er een nieuwe episode door origin vrijgegeven. Later is de volledige versie bij Wing Commander Prophecy Gold bijgevoegd, maar die is bij mijn weten alleen in Amerika uitgegeven. Maar het spel was legaal te downloaden bij Origin, misschien nu nog wel? (Heb ff geen tijd om het op te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ja, dat klopt, die addon serie is vrij te downloaden, alleen die Gold serie is wel (C) en dus niet bij Origin te downen...

Ik vind dit trouwens wel het gaafste spel uit de hele Wing Commander serie, inclusief Armada en Privateer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 14:51

star-saber

Ryzen

privateer 2 rocked nog steeds
kheb nog de dos versie :)

ben benieuwd of ie het doet onder Me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat leuk is :

In de tijd dat deze wing uitkwam zat
iedereen te klagen over zijn video kaart
en nu we in het tijdperk zijn van gts2 draaien die oudere games als een speer alle opties op full wing commander heeft er nog nooit zo mooi en vloeiend uit gezien :)
met total aniliation (ook een golden oldie)
heb ik nu de unit limit op 500 gezet de huidige procs trekken dat makkelijk 2000 units op je screen :)
Pagina: 1