De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
bij cs_militia over die deur/schutting heen springen (deur heeft geen geluid)
Ik was nog als enige over en er stonden 2 Terrors achter die deur. ik sprong op de kisten en sprong over die schutting heen. precies achter hun. ik heb ze alle 2 geknifed. maar daarna werd ik koelbloedig afgemaakt door een AWM.
maar het was wel koel.
Was op een lan bij iemand thuis. Ik zat bij de groep die de VIP moest afmaken. Ik weet niet precies hoe het level heet, maar daar beginnen de vip en backup onderin in een gebouw met een lift en die moeten naar boven en dan naar de auto tussen 2 van die uitkijktorens. Er zit daar een hokje en van die kistjes aan de andere kant. Ik zat in het pikkedonker van het kamertje en zie die bodyguards van de vip voorbij lopen en die VIP loopt zo het hokje bij mij in!!!
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Met quake 1 waren sommige acties echt weergaloos. rocketjumpen en tegelijk iemand uit de lucht rl''en
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Dat zijn voor mij nog steeds de tijden en mensen shaften vanuit de luchtOp maandag 21 mei 2001 17:38 schreef collin het volgende:
Met quake 1 waren sommige acties echt weergaloos. rocketjumpen en tegelijk iemand uit de lucht rl''endat waren tijden
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
RA3 heet dat tegenwoordigMet quake 1 waren sommige acties echt weergaloos. rocketjumpen en tegelijk iemand uit de lucht rl''en dat waren tijden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze was laatst ook leuk:

En als ie het niet doet:
us.f1.yahoofs.com/users/4662fdbb/bc/Bloodclots+screenies/Tja....jpg?bchhaW7A5_Z52NLJ
Ze doen het allebei nietOp maandag 21 mei 2001 18:15 schreef Bloodclot het volgende:
CS: DE_CBBL
Deze was laatst ook leuk:
[afbeelding]
En als ie het niet doet:
us.f1.yahoofs.com/users/4662fdbb/bc/Bloodclots+screenies/Tja....jpg?bchhaW7A5_Z52NLJ
bij mij wel....
Nu dan?
y42.photos.yahoo.com/bc/lwpclan/vwp?.dir=/Bloodclots+screenies&.src=ph&.dnm=Tja....jpg&.view=t&.done=http%3a//y42.photos.yahoo.com/bc/lwpclan/lst%3f%26.dir=/Bloodclots%2bscreenies%26.src=ph%26.view=t
Nog maar een dan:
http://photos.yahoo.com/lwpclan
en dan bij bloodclots screenies....
ik ben El Mariachi
was op Vertigo ik zag een vuurgevecht bij de grote ramp, ik loop om, de rest staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <? L 03/24/2001 - 22:42:26: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" killed "[-=IF=-][=Ernie=]MP[<68><89128><CT>" with "mp5navy" L 03/24/2001 - 22:42:27: "STeaLTH<196><515682><CT>" killed "[DFU]AirWalker<131><271465><TERRORIST>" with "sg552" L 03/24/2001 - 22:42:30: "O==[]:r:e:n:a:g:a:d:e:><122><619099><TERRORIST>" disconnected L 03/24/2001 - 22:42:31: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" killed "WaZzAkAmA<6><224211><CT>" with "aug" L 03/24/2001 - 22:42:31: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" killed "STeaLTH<196><515682><CT>" with "aug" L 03/24/2001 - 22:42:31: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" killed "Biohazard<38><104325><CT>" with "aug" L 03/24/2001 - 22:42:32: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" killed "LIQUIDE SNAQUE<211><9373><CT>" with "aug" L 03/24/2001 - 22:42:32: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" killed "-=Sachiel=-<60><225033><CT>" with "aug" L 03/24/2001 - 22:42:36: "*<209><16157><TERRORIST>" say "WOOOOW" L 03/24/2001 - 22:42:37: "Biohazard<38><104325><CT>" say ":D" L 03/24/2001 - 22:42:37: "-=Sachiel=-<60><225033><CT>" say "WOW" L 03/24/2001 - 22:42:39: "[DFU]AirWalker<131><271465><TERRORIST>" say "-=( LOL WhAhAhAhAh!!! )=-" L 03/24/2001 - 22:42:42: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" killed "[-=IF=-]Tribun<59><25641><CT>" with "aug" L 03/24/2001 - 22:42:43: "Biohazard<38><104325><CT>" say "were 0wned" L 03/24/2001 - 22:42:46: "Rubberduckie<198><482200><CT>" killed "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" with "m4a1" L 03/24/2001 - 22:42:46: "[-=IF=-][=Ernie=]MP[<68><89128><CT>" say "MUHHAAAAA" L 03/24/2001 - 22:42:49: "El Mariachi<210><452041><TERRORIST>" say "BWHAHAHAHA" ?> |
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik had een keer in een game van 7-7 9 kills. ff was on. tja.
ik had 6 mannetjes gekilled en zochten de laatste. ineens draaide ik me om en zag een enemy achter 2 kamaraden staan. Toen Hele magazijn leeg gevuurt op die enemy (+ 2 kameraden), alle 3 dood.
Resultz: 7 kills 2 min-kills en een death volgende ronde. winst: 4 kills erbij en een death
Ik liep door de buurt en daar liep men buurman met de rug naar me toe, toen ben ik stiekum op um afgelopen en heb um geknived!
dat was wel ff lol toen!
onbereikbaar.nl
Vindt ik niet echt humor. Laat zulke acties liever achterwege aub.Op maandag 21 mei 2001 19:01 schreef FRoSTy het volgende:
Ik liep door de buurt en daar liep men buurman met de rug naar me toe, toen ben ik stiekum op um afgelopen en heb um geknived!
dat was wel ff lol toen!
Verwijderd
andere keer in dust.....4-1. k daag ze uit om bom niet te planten maar potje te deathmatchen, planten ze alsnog bom..... iedereen afgeknald BOOOOOOMMMM
mijn hoogste ooit met grenade is 2
Verwijderd
euh? wat mag wel dan?Op maandag 21 mei 2001 19:34 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Vindt ik niet echt humor. Laat zulke acties liever achterwege aub.
''s ochtends om 8:25 de hele school vol met laser trip bombs hangen? net voordat de school begint?
Verwijderd
probeer een paar kilo C4 in de personeelskamer.....>:)Op maandag 21 mei 2001 19:37 schreef ELITE het volgende:
[..]
euh? wat mag wel dan?
''s ochtends om 8:25 de hele school vol met laser trip bombs hangen? net voordat de school begint?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
it all ends with a bang
Daar zit op het midden van de kaart een teleport pod. Daar kun je uit komen als je onderwater in een teleport jumpt.
Een vriend van me roeleerde die match gewoon.
Power Amp, 200 health, 250 power shield, 200 armor, 50 rockets, en de enemy flag. Hij was onderweg naar zijn home base om te cappen. Wat doe ik ? Aangezien ik ook niet slecht was met 1on1 ging ik ook joinen op die server. Ik begin in mijn basis, pak megahealth, power armor, cells en de Rocketlauncher, grapple door de railgun window heen, jump in het water, pak 100 armor, en hup in die teleport!
ineens heb ik power amp, flag has been returned en een frag..
You guessed it. Tele-frag!
Die vriend van me keek ineens verdomd wazig (ik zat achter hem) hij keek naar de bovenkant van zijn scherm
Angryangel invaded [i]Warbringer''s/[i] personal space..
Ik heb nog NOOIT zo gelachen..
Nou.. ok. misschien op het moment dat ik hem bleef afknallen de HUN vlag jatte
I want to live forever, so far.. so good.
Ladder op komen, twee man neer met colt (links en rechts) en de laatste met een deagle in zijn hoofd *D*D*D
cs_mansion
A-Team style gevecht met Tweety, allebei met een AK, burst, kamertje in voor dekking Burst, dekking, etc. Tot we beide alle munitie verschoten hadden en we elkaar met mes te lijf gingen
Ach ik weet het allemaal niet meer. De mooiste acties krijg je wanneer je pissed bent en lekker met een shotgun of een p228 of uzi gaat raggen. Dat is
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Ik heb BTW dit screenie gemaakt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

d8 ik zo
PSN
Geinfiltreert in het huis waar de hostages zijn dwars door het vijandelijk gebied waar overal sluipschutters lagen.
Me knife gepakt, een grote slash in de eerste, toen mes door zijn hoofd, niemand iets in de gaten. Gast 2, haast dood tot ie me zag en daar stonden 2x awm op mij te raggen, een gast schiet zijn teammate af, en ik leg de ander neer met mijn mes, daarnaa AWM opggeraapt en nog een gast van afstand omgelegd
Stond even later te schaken op em benen
DCM-DA
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
- Therion
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
Xm1014 als T....ren door dat huisje/tunneltje heen (in een clanwar) kom eerst al 2 ct''s tegen...harstikke dood...loop verder...weer 2..ook dood...spring dat huisje uit en check ff achter dat kistje..zaten dus de laatste 2
Dat alles binnen 20 seconden ongeveer
de_dust --> was als ct..bomb was geplant op bs2 ..ik paar t''s killen....dus 2 t''s leefden d''r nog..ik ga die bom defusen..wordt d''r opeens met een para op me geknald..ik mol die gast met superveel geluk..dus ik weer defusen..laatste begint op me te schieten...net op het moment dat ik dood ga ben ik klaar met defusen. Echt superveel geluk duzz..
as_oilrig --> ik als T..gooi ff lomp een gren recht de lucht in..mol mezelf en 2 teamm8s
..dat was tijdens een trial voor een of andere clan
aangenomen zeker? rotflOp dinsdag 22 mei 2001 17:22 schreef G3R10 het volgende:
as_oilrig --> ik als T..gooi ff lomp een gren recht de lucht in..mol mezelf en 2 teamm8s![]()
Ik spring boven op de lift langs CT zijde, vanuit die positie kon ik iedereen die door die ondergrondse gang liep, zien voorbijlopen. Ik hoorde de lift langs T zijde naar beneden komen en zag 5 T''s voorbijlopen. Ik sprong door ''t vent en liep ze achterna. Echt zowat half de map afgelopen achter die T''s. Toen liepen ze een trap op ( dus vertraagden een beetje ) *knife*knife* nr 1... beetje verder nr''s 2 en 3, die elkaar blokkeerde toen ze beiden tegelijk door een deur wilden. Met een kort spurtje nummer vier... Maar dan schoot een collega CT op nummer 5, die draaide zich om en zag mij met mijn knife''je aanstormen, en ik heb het moeten bekopen
toch wel plezante ervaring, ''k moet nog eens zoeken naar die screenshot blijkbaar staat is onze ouwe clan van clanhappy af ( daar stond die screen )
LOL,ik dacht dat ik al erg lomp was met grenades gooien. Een keer bij siege, zag ik onder in de lift een CT, dus ik flikker een grenade naar beneden, liep ik iets te ver door en flikkerde naar beneden met grenade die ik in de val gooide. Resultaat: van 100 naar 8 hpOp dinsdag 22 mei 2001 17:22 schreef G3R10 het volgende:
as_oilrig --> ik als T..gooi ff lomp een gren recht de lucht in..mol mezelf en 2 teamm8s![]()
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Waarschijnlijk had ie nog 15 health ofzo, en t was echt op een flinke afstand 8-)8-)8-)*D
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
1 had een awm bij zich, ik gooi mijn sig weg en raap de awm op. Vanaf het dak zie ik 2 terrs beneden bij de rode containers staan en schiet ze allebei dood met 1 schot. Ik spring dan van het gebouwtje af en sla te pletter om ze vervolgens in ghostmode uit te lachen.
de_train: clan L*** van 6 man op een server in mijn eentje vernederd.
de_dust: In cs1.0 toen de awm nog reticule had, rende ik de hele ronde met awm zonder zoom rond en schoot 7 van de 8 man dood.
de_dust: Ik stond 40-15 en mensen begonnen zich aan mij te ergeren. 30kills waren met rifle en 10 met awm. een vriend zegt: "kap nou eens met die awm stomme hoer!!". ik ben natuurlijk zo lief het weg te gooien en alleen mijn deagle te gebruiken. vervolgens zie ik die vriend aan de andere kant van de tunnel staan met zijn ak. 1 schot met mijn deagle recht door zijn kop
Dat was toch niet toevallig L337?Op dinsdag 22 mei 2001 19:21 schreef GRRR het volgende:
de_train: clan L*** van 6 man op een server in mijn eentje vernederd.

In Q2, ik liep met de rail in the edge ergens in het midden in dat open vlak, en van boven af bij de lift sprong er iemand recht naar beneden, die kreeg dus een rail in zijn aars toen die recht boven me was, en de gibs spatten als een paraplu boven me uit elkaar.
In Lithium Q2 is elke rail hier bijna wel het vermelden waard, dat gaf echt voldoening

En in Cs is het natuurlijk altijd leuk om achter elkaar een stuk of 6 lui neer te rossen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
een map waarin onderin de map een soort reactor ligt met een burg eroverheen. Midden op die brug een staat grote pilaar waar je omheen moet lopen.
Ik staat op die brug k zie een tegenstander om de hoek van die pilaar komen, ik maaien met mijn machinegun, alles mis. Hij ook maaien alles mis, daarop loop ik achteruit, maar val achterover van de brug af naar beneden
Terwijl ik naar beneden zeil zie ik 100 meter boven mijn hoofd de tegenstander in 1000 stukken uiteenspatten.
Kon vredig sterven die ronde!
wat wel strak was
iets van 2 jaar terug, toen was er een clanwar (de overlordz)
van quake 2, (hun stonden altijd op 1)
iig, ze waren een war aan het spelen voor de titel benelux, ze stonden iets van 20 frags achter, maar net de laatste 30 sec, konden ze de controle weer terug krijgen, daarna stonden bijde teams op het einde 115 met frags, toen moest er dus nog sudden death gespeeld worden,
hadden ze uiteindelijk toch nog net gewonnen, dat andere team was niet blij
Verwijderd
Dat level waar je die rocket jump op die jumpad moet maken om de BFG10k te krijgen:
Doe dat dus en knal gelijk het hele team van de vijand aan flarden (uit de lucht dus tijden de sprong)
Die newbies stonden op een kluitje, op 1 na dan, die stond op het dak waar je dan uitkomt en railde me, heb de grond niet meer in 1 stuk geraakt (dat waren de winnende punten voor mijn team
Wel strakke actie van mij en die ander die me railde
En laatst bij CS: Wie zei dat je met een mac-10 niet kon rausen?? (4 man in 1 ronde ermee afgeknald.. cool..)
Quake1 DM3 lekker rushen met supernailgun, ieman op de brug bij het water tegenkomen met lightningboltgun, hem van de brug maaien en hij al schietende in het water pleuren, frituurd zigzelf tot kleine nuggets, daarna lang in een deuk gelegen, vooral om zijn reactie
praten al je vrienden zo tegen je??Op dinsdag 22 mei 2001 19:21 schreef GRRR het volgende:
een vriend zegt: "kap nou eens met die awm stomme hoer!!".
Dikke lol om een hele tijd achter iemand aan te lopen, die jou dan zoekt. Okay, het lukt alleen bij de rookies, maar het is wel lachen. We hadden zelfs 1 keer met z''n vieren een minuut of twee achter zo''n gozer aan gelopen, daarna kapotgesneden.
Telefragacties zijn lullig, maar ook erg grappig, vooral als je met dat lamme ding in UT, euh, de Translocator, er drie telefragt in 1 match...
het was 10 tegen 10, ik zat(noodgedwongen) bij T, na een paar min al mijn teamgenoten dood, en ook alle ct dood op eentje na,
en dat zijn natuurlijk wrede momenten, 1 tegen 1
dusse ik hem op een bepaald moment gespot, stond op dak, hij eronder, ik maak een vette jump, sta ik ram achter zn rug, op het moment dat ie zich omdraait allebei als een wilde knallen, en toen ik mn ogen weer opendeed zag ik dat ik nog 1% had en hij dood was!
dat vond ik wel ff een lijpe actie, maar goed ik heb er wel betere meegemaakt.....
dit plaatje heb ik trouwens gemaakt een tijdje voor de beschreven actie:

let hierbij niet op de score, maar de ''vlam'', er schoot net een teamgenoot (ja leuke teamgenoot) op me toen ik die screenshot maakte
PIII 800@804 Mhz
Nog steeds geen idee hoe ''ie t gedaan heeft, geluk denk ik

En ''t is geen fotosoep
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
PSN
ook leuk als je van dat kasteel ofzo flikkert en je doet nog een laatste wanhoopsschot en je fragged ook nog iemand
This too shall pass
Verwijderd
Het was in de_dust. Zij waren wel een stuk beter dan wij, maar het was toch wel leuk. Ik had weinig geld, dus ik kocht maar zo''n kleine machinegeweertje van 1200 dollar en géén armor.
Nou, ik ren dus richting dat centrale complex, komt er een granaat aan...BANG...toen had ik nog maar 20 health over...
Maarja, ik ren die rechtergang (t.o.v. de counter-terroristen) in naar de rechter bombplaats. Daar renden twee van hen voor mij, dus ik rag ze af...
Dus ik door de poort, en toen kwam er een vuurgevechtje met hun laatste man die ik ook afragde.
Het ging allemaal heel snel, maar ik had dus hun hele team afgeragd...:7
De paar rondes daarna ging het weer behoorlijk slecht...:o
Met mijn Evil Dark elven Necromancer, een groepje lagere level characters een dungeon inleiden, ze laten afslachten in een daonkere hoek. En later terugkomen om hun spulletjes te roven. Dat was lachen.
Ook stom van die gasten om een Dark elf te vertrouwen.
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
Ik weet nog wel een andere toffe actie in de_cbble:
Ik ren als ct''er lang door dat tunneltje bij de Ter, d''r staat een ter in want ik wordt beschoten. GEEN idee welk raampie het is ik loop met een USP''tje dus ik ben kansloos. Tot ik ineens een Sig in mijn poten krijg, ik schiet 1 keer op goed geluk in één van de raampies waar ik dacht een vlam te zien. Zie ik ineens bloed naar buiten vliegen Headshot op die pik, nog dood ook.
Nou zeg ik niet dat dat een goede actie was, het was gewoon volop geluk, maar wel heeeeeeeel strak
Deze twee rulezzz !
dikzak
hehe, deze acties vind ik altijd leuk, heb het ook wel eens gehad, maar op GoT was er eens een veel strakkere actie...Op zondag 27 mei 2001 13:47 schreef jDFens het volgende:
Dit is (denk ik) mijn mooiste actie:
[afbeelding]
Ik liep daar in prodigy bij die tank, gaat er een deur open, 4 terro''s in een nauw gangetje... Ik gooi me HE, maar geen kills, gooit z''n knuppel van een terro een HE tegen het hoofd va een teamm8, blaast ie 3 man van ze eigen team op, en zichzelf.... Dikke pret... GRTZ
Ik had als class medic en rende over de brug naar de basis van de tegenstander. Terwel een soldier en een HW achter me aan rende jumpte ik naar beneden waar nog een HW en een Sniper stond naast de flag, op een of andere vage manier kon ik ff die loop band naar boven ff niet vinden toen ik de flag had en liep ik even rond terwel 3 man op me aan het schieten waren. Nadat ik 2 granaten (waarmee de tegenstander duizelig word) had gegooit ging ik naar boven, kwam wat tegenstand tegen die ik voorbij liep en eenmaal boven ging ik de grot in. Ik had nog geluk ook dat die grot er was anders werd ik alsnog neergemaaid door een SG die net was neergezet. Terug over de brug liep ik achter een groepje vijanden aan terug naar de basis en had ik de flag gepland.
Dustbowl
Door stom geluk kon ik bij de 2e submap van Dustbowl bij het begin als medic met de flag helemaal door rennen naar de goal terwel de defenders nog vooraan bezig waren.
Quake 3 Arena
map: Q3DM17 (The Longest Yard; q3dm17 blijft een leuke map voor vette acties).
Deathmatch met 6 personen. Ik liep op het bovendeck rond (bij de jump-pads) met rocketlauncher en railgun, verwikkeld in een dogfight met 2 personen. Ik stond vrij dicht bij de rand. Ik maakte vervolgens een rocketjump waarmee ik dus 1 persoon afmaakte
CS, map thunder. Ik kwam onder bij de control room (waar de hosties zijn), staan twee CT (ik ook CT) te drentelen, weten niet hoe ze naar binnen moeten
Ik verzamel al mijn moed, sprint naar binnen, zie rechtsboven en linksboven op het platform twee T''s, ik sprint weer terug. Volgende actie een flash midden in de controlroom, perfect geworpen, zie de T rechtsboven verblind heen en weer rennen. Ik ren naar binnen, geef de rechter T een headshot (1st kill), de linker T (AWM) schiet, maar mist. Ik loop naar de trap, terwijl ik een granaat links bovenop het platform gooi, 2n kill.
Ik ren de trap op, blijkt er links om de hoek óp het platform nog 1 T te zitten, hij schiet, mist, ik duik achter een kast, reload en geef m de volle laag met mijn favo Sig552
Dit duurde ongeveer 8 seconden, 3 kills. Die twee CT kwamen de kamer in rushen en hadden nog niet eens door dat de game al over was,
Voelde me net Schwarzenegger in zijn nieuwst actiefilm
CHeaten dan misschien?Op woensdag 23 mei 2001 23:33 schreef LiquidSilver het volgende:
Dan zal ik nog maar eens ff een mooie screenshot van een score van m''n broertje neerzetten......
Nog steeds geen idee hoe ''ie t gedaan heeft, geluk denk ik
[afbeelding]
En ''t is geen fotosoep
Ik zag een keer een screenshot met een score van 220-2. Yeah right
bij de dust zat ik dankzij een teammaatje op die kisten waar je alleen niet opkan daast de ingang van die gangen naar de terroristen.
maar mijn team rende daarna allemaal naar binnen en werden gekilled ik bleef zitten (ik camp nooit maar op dit plekje zat ik nog nooit!)
komen daar opeens 6 terrors voorbij lopen en gaan zitten snipen naar de cs base om te zien of daar niemand meer stond te campen!
ik kom ze vanaf boven allemaal killen alles stond er nog 1 in de deuropening van b1 en die had ik niet gezien dus ik legde toch het loodje maar de kils waren grappig!
ohja en heb 1 een pot wel eens 100 - 13 gehaald smaen met mijn broertje!
wij lachen terwijl we nooit zo goed spelen!
hij ging weg ... net voordat hij weg was (ik was t) lopen 3 CT''s naast elkaaar
ik metk nife (geen tijd om wapen te pakken) 1 slash, 2 slash, 3 slash (2 CT''s dood), 4 Slash, de 3e dood
3 knifes achter elkaar
kreeg geneens gescheld van dat ik een cheater ben
Met TF is het wel mogelijk.Ik zag een keer een screenshot met een score van 220-2. Yeah right
In een map als dustbowl 60 kills maken, 3x de flag planten en dan 2x gedood worden is het mogelijk. Mijn hoogste score waar ik een screenshot van heb is 143-16. Iemand zien?
iedereen van m''n team was dood en ik had nog 1 hp over
er was maar 1 van de tegenpartij dood
dus 5vs1
ik doodzenuwachtig, maar ik heb ze op een of andere manier allevijf doogemaakt met m''n mp5je en m''n 1hp
B L A M ! Headshot
Dit alles met 7 hp btw
Een LAN thuis hebben met internet en met ze 2en in 1 server zitten en dan dat de ene dood is en de andere schiet op commando door een deur waar de vijand achter staat (llooooooll)
zitten ze zo van "??? hoe wist ie dat dat ik daar liep"
Een beetje lame, maar bijna hetzelfde als op LAN op monitor van een ander kijkenOp dinsdag 29 mei 2001 22:02 schreef MWAD het volgende:
Tis misschien best wel sneu (MAAR JE LIGT IN EEN SCHEUR)
Een LAN thuis hebben met internet en met ze 2en in 1 server zitten en dan dat de ene dood is en de andere schiet op commando door een deur waar de vijand achter staat (llooooooll)
[voor de insiders, vooral makkelijk als je op een verhoging in de zaal zit
PSN
Ik ben misschien wat vanplan om wat demo''s te maken van counterstrike. Kun je mijn tactiek zien van cs_estate. gewoon als ct door de voordeur heen rennen en schieten...
Nouja, als iemand een leuke recorddemo heeft post die ff! plz!
Verwijderd
Nouw.. wat een lolOp dinsdag 29 mei 2001 22:02 schreef MWAD het volgende:
Tis misschien best wel sneu (MAAR JE LIGT IN EEN SCHEUR)
Verwijderd
oh ja ik weet het weer!
dat was 2 weken geleden ofzo......
-=CS_Assault=-
4 kills met 4 schoten van m''n Desert Eagle...
ik was T en er kropen 4 CT''s door de ventduct heen,ik ging op de ladder staan en BANG BANG BANG BANG!!!!!!!!!
de kogels gingen vrolijk door de 4 CT''s heen