Thy will see the light...
1)Mooier dan F1rc en elke andere race game.
2)Zelfde of betere physics dan Grand-prix-legends(Volgens de makers van wsc)
3)Ondersteuning voor stuurtjes met koppeling en 7 way schakel stick.(Nieuwste stuur vanb acta labs die ook in de herfst uitkomt)
ziet er trouwens wel erg lkkr uit.
Kan haast niet wachten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Achjah.. het gaat om de gameplay he
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Een woord: Stuurtje !!!Op maandag 21 mei 2001 19:11 schreef s_roubos het volgende:
Ziet er goed uit, eerste race spel dat in de buurt komt qua graphics van GT3 op de PS2. Ik hoop dat hij op PS2 komt, racespellen speel ik toch liever met mijn Dual Shock dan met toetsenbord.
Het is even een investering, maar als je een echte racegamer bent heb je er veel meer lol van
Dus geen echte race freak.Op maandag 21 mei 2001 22:28 schreef s_roubos het volgende:
Mja, maar een stuurtje staat zo in de weg...
Stuurtje staat bij mij teveel in de weg. Daarbij heb ik er gewoon geen zin in om er een aan te schaffen om twee redenen:
1. Het zou er een moeten zijn die zowel op PSX, PS2 en PC zou moeten werken, en dan is er niet veel keus.
2. De meeste van die dingen voelen gewoon te plasticerig aan, ik wil een beetje zwaar, metalen stuur zoals in arcades.
Dus tot die tijd maar gewoon Dual Shock en toetsenbord
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Omdat ik en een PS1 en een PC heb voel ik een beetje met je mee. Op de PS speel ik alles met dual shock en op de PC alles met stuur. Ik heb nu een Sidewinder FF en die is heel makkelijk te monteren (goede klem) en dus ook weer heel makkelijk te verwijderen.Op dinsdag 22 mei 2001 00:18 schreef s_roubos het volgende:
Dan maar geen echte race freak. Maar ik heb wel zoŽn beetje alle racespellen op de PSX uitgespeeld (behalve Sports Car GT, dat was, op de PSX in elk geval, om te). Daarnaast heb ik ook zoŽn beetje alle (goede) PC racespellen van de laatste 2/3 jaar.
Stuurtje staat bij mij teveel in de weg. Daarbij heb ik er gewoon geen zin in om er een aan te schaffen om twee redenen:
1. Het zou er een moeten zijn die zowel op PSX, PS2 en PC zou moeten werken, en dan is er niet veel keus.
2. De meeste van die dingen voelen gewoon te plasticerig aan, ik wil een beetje zwaar, metalen stuur zoals in arcades.
Dus tot die tijd maar gewoon Dual Shock en toetsenbord
Console racegames zijn er meestal toch al op ingesteld dat je niet met een stuur speelt (daarnaast zou ik niet weten waar ik in mijn huiskamer een stuur+pedalen zou moeten monteren)
Dus ik ben een beetje sceptisch over PSX stuurtjes.
Hoewel dat nieuwe stuur dat bij GT3 uitkomt me wel interessant lijkt. Moet het wel met al mijn andere PSX racegames werken.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
wel aardig zegt ieOp dinsdag 22 mei 2001 11:52 schreef Spike5000 het volgende:
Ziet dr idd wel aardig uit jah...

Waaaaaaaaaaaaaaanzinnig!! Dit is voor de PC? Niet voor de PS/3 ofzo?
Wow wow wow wowowowowowowowoo
Zodra ik eindelijk dat huurhuis heb, ga ik meteen een stuurtje + groter buro kopen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Actlabs Force RS met shifter en clutch & Worls Sports cars
Zonder denigrerend over te willen komen hoor, maar WSC met een gamepad zal ongeveer hetzelfde zijn als GPL met een gamepad; niet speelbaar.Op maandag 21 mei 2001 19:11 schreef s_roubos het volgende:
Ziet er goed uit, eerste race spel dat in de buurt komt qua graphics van GT3 op de PS2. Ik hoop dat hij op PS2 komt, racespellen speel ik toch liever met mijn Dual Shock dan met toetsenbord.
Verder trekken de gebroeders West hun handen af van de PS2-conversie. Ze maken het spel voor de pc; dat er uberhaupt een conversie komt is aan de uitgever te danken en het is zeker niet iets vaan de broertjes West onverdeeld blij mee zijn.
Je gaat trouwens het grootste pluspunt van WSC, de openheid van de programmatuur en de ontelbaar vele addons, zwaar missen op je ps2 denk ik.
Voor mensen die weten in welke richting WSC zich ontwikkelt, en nog nooit verder als GP3 etc hebben gekeken, haal dan voor 15 gulden Grand Prix Legends op bij de FRS. In die moeilijkheidsgraad moet je denken. Het is geen arcade-racer zoals Gran Turismo.
/edit Typo
Het stuur van Act-Labs is met convertor te krijgen waardoor hij ook op consoles past. Verder is dit een zeer goed en degelijk stuur.Op dinsdag 22 mei 2001 00:18 schreef s_roubos het volgende:
Wat dat GT3-stuurtje betreft; Dat is gewoon het logitech-stuurtje wat al een jaar ofz op de markt is. Hopelijk hebben ze de pedalen verbeterd, want die zijn bij de pc-versie heel slecht.
Overigens, als bij jouw PS2 de wagen of te gevoelig reageert of juist te traag reageert op je stuurbewegingen, dat komt daqt door de programmatuur en niet door je stuur.
Ik vind GT geen arcade spel. Koop bij dat spel maar eens de geavanceerde opties voor je auto (o.a. banden, versnellingsbak), dan voelt het best wel realistisch aan.Het stuur van Act-Labs is met convertor te krijgen waardoor hij ook op consoles past. Verder is dit een zeer goed en degelijk stuur.
Wat dat GT3-stuurtje betreft; Dat is gewoon het logitech-stuurtje wat al een jaar ofz op de markt is. Hopelijk hebben ze de pedalen verbeterd, want die zijn bij de pc-versie heel slecht.
Overigens, als bij jouw PS2 de wagen of te gevoelig reageert of juist te traag reageert op je stuurbewegingen, dat komt daqt door de programmatuur en niet door je stuur.
Dat van die stuurtjes vind ik wel intessant, bedankt. En wat programmatuur betreft, als je stuurtje niet werkt met je PSX / PS2 spel, dan is dat de schuld van de makers van het stuurtje, die weten toch voor welk spel dat ding geschikt moet zijn? Patches zijn niet mogelijk. Om kort te zijn, als je als stuurtjesmaker een stuur voor de PSX uitbrengt dat niet niet werkt met zowel GT als TOCA, dan zit je gewoon fout.