Toon posts:

[BC3] Max Payne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden op Veronica een stukje gezien over dit spel, dit zou film effecten bevatten zoals vertraagde beelden en je zou muren op kunnen blazen.

Weet iemand wanneer dit spel uit komt of waar ik meer info erover kan vinden

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mischien in de computer bladen van deze maand. Het staat er iedergeval in heb ze hier liggen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
welk blad?

• BC3 Victim
Pc gamezone en Pc gameplay.

edit:

beide Mei editie
kun je ze niet meer krijgen moet je het even zeggen scan ik ze in.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Wat dacht je van http://www.maxpayne.com/?

|:(|:(:P:P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 23:02 schreef slacid het volgende:
Wat dacht je van http://www.maxpayne.com/?

|:(|:(:P:P
ja als je het verkeerd spelt (omdat ik het op TV heb gezien en niets over hebt gelezen) dan kom je dus niet zo ver.

Maar voor de rest hoop ik dat jee een hard hoofd hebt, om hem niet 1 maal met wel 2 maal tegen de muur aan te stoten :)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

bekijk de trailer op http://brutus.fragland.net

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Ik spelde het ook verkeerd, maar wist gelukkig de naam van de makers: 3drealms ;)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 23:15 schreef tva_goku het volgende:

[..]

Maar voor de rest hoop ik dat jee een hard hoofd hebt, om hem niet 1 maal met wel 2 maal tegen de muur aan te stoten :)
>:)>:)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik zag bij een vriend van mij de trailer, van E3 (die computerbeurs in de USA ofzo...)

Hopelijk is dat dezelfde trailer als Slacid bedoeld... Die is vet hoor. :9

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Vinden jullie ook niet dat een scene uit 3dmark2001, schietscene uit de lobby, heel veel lijkt op max payne? Surprise, surprise; madonion helpt ook een handje mee met de ontwikkeling van max payne :P

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 00:49 schreef slacid het volgende:
Vinden jullie ook niet dat een scene uit 3dmark2001, schietscene uit de lobby, heel veel lijkt op max payne? Surprise, surprise; madonion helpt ook een handje mee met de ontwikkeling van max payne :P
Ehh, het bedrijf dat Max Payne ontwikkeld zit letterlijk 1 deur verderop van Madonion.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik had die link nog niet gelegd.
Ik zag die bril op het hoofd van dat ventje, en die deed me heel veel denken aan die van Neo uit The Matrix, dus ik heb die scene daar geplaatst en niet bij het spel.
Zeer brute scene trouwens.

Ik kan haast niet wachten op het spel, lijkt me wel vaag spelen.

Verwijderd

tis gewoon een vetter matrix ripp-off

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Er komen wel degelijk allemaal matrix stukken in voor maar dit spel is al een tijdje in ontwikkeling.. in 1998 was het al bekend hoe het eruit zou zien. (heb zelfs een filmpje van die tijd nog) Mijn verwachtingen zijn dat het spel eind dit jaar uitkomt. Eind dit jaar wordt weer druk met alle nieuwe games (als ze allemaal uitkomen dan) maar die E3 2001 filmpie van Max Payne ziet er erg koel uit :) Dan maar een matrix rip-off, het is tenminste een goede rip-off :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• BC3 Victim
ik citeer: uit een interview van remedy entertainment

We gaven het 3d mark team toegang tot onze source art en het creéerde de scene uit die materialen.Uiteindelijk gebruikte het een hoop objecten en personages uit Max Payne maar de scene hebben de team leden zelf gecrëeerd

dus het is andersom

Verwijderd

Hij komt als alles goed gaat 27 juli uit

das natuurlijk megasweet :) :P

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Kammenieschele :)

Ik wil MAFFIA!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:47

Bloodclot

Jawier!

heeft deze game ook multiplayer support?

Ik hoop het wel voor de makers....

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 09:08 schreef tsf-killer het volgende:

[..]

ik citeer: uit een interview van remedy entertainment

We gaven het 3d mark team toegang tot onze source art en het creéerde de scene uit die materialen.Uiteindelijk gebruikte het een hoop objecten en personages uit Max Payne maar de scene hebben de team leden zelf gecrëeerd

dus het is andersom
Whatever...
Ik kannie wachtuh!!

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 15:03 schreef Captain Pervert het volgende:
Kammenieschele :)

Ik wil MAFFIA!
Dat schrijf je met 1 f!! :P;)

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Backspace-NL

New and Improved!

Op maandag 21 mei 2001 14:03 schreef (roh)violator het volgende:
Hij komt als alles goed gaat 27 juli uit

das natuurlijk megasweet :) :P
Verwachte release datum staat nog steeds op ergens in November...

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 20 mei 2001 23:15 schreef tva_goku het volgende:
[..]
ja als je het verkeerd spelt (omdat ik het op TV heb gezien en niets over hebt gelezen) dan kom je dus niet zo ver.
In de titel staat het anders ook goed |:( :P
Op maandag 21 mei 2001 08:21 schreef kyle_2000 het volgende:
tis gewoon een vetter matrix ripp-off
MOet je een sweten hoe lang dat spel al in ontwikkeling is..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 21 mei 2001 19:18 schreef Timpie2000 het volgende:
In de titel staat het anders ook goed |:( :P
Ja dat heb ik vanmiddag gedaan :)..

Ennuh dit spel is dus GEEN matrix rip-off. Spel is al JAREN in ontwikkeling. Voordat The Matrix uberhaupt een hit werd.

Verwijderd

heeft deze game ook multiplayer support?
Nope

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Op maandag 21 mei 2001 19:45 schreef Wimo het volgende:

[..]

Nope
Maar da''s niet erg
Pagina: 1