met papier mache kun je alles maken!!
i.will.kill.you.with.a.gun
i.will.die.in.a.lab
enzo
maar echt nut heeft het niet ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik hoorde het vaker maar dacht dat het weer zo''n kutgeintje was als "Type GG money in console for 16000$$ !!!!"
Even proberen dan.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
1
| i.will.shoot.you.in.the.ass |
Ik weet niet of iedereen dit hoort
Ff proberen
Ik las ergens alleen jijzelf.Op maandag 21 mei 2001 00:10 schreef SuB het volgende:
nog belangrijker hoort alleen degene die dit doet of iedereen op een server?
Anders had ik het allang wel vaker gehoord
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
jammer.....
Verwijderd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
(Barney uit OF, is uit wad geripped
PSN
/speak i.will.gun.your.ass.and.ass.your.gun
Hij doet het bij mij nietOp maandag 21 mei 2001 02:17 schreef YakuzA het volgende:
/speak i.really.wish.i.had.a.cold.beer
(Barney uit OF, is uit wad gerippedmijn windows opstartgeluidje, weet alleen niet of ie het in console zo doet???)
Hij zegt:
I.
en niet verder
"really" kan niet
jammer, ik heb hier iig wavje staan van barney uit OF met zijn russische accent, echt LOL elke keer dat ik windoos startOp maandag 21 mei 2001 18:20 schreef Servowire het volgende:
[..]
Hij doet het bij mij niet
Hij zegt:
I.
en niet verder
"really" kan niet
PSN
"Gordon freeman report to sector C"
Helaas is het commando beperkt tot woorden waarvoor het geprogrammeerd is... veel woorden doen het dus gewoon niet...
Verwijderd
Tsssk ut zijn allemaal losse wavjes die die steeds uit de wads moet trekken.Op maandag 21 mei 2001 19:34 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Jammer dat zo weinig woorden het doen, het is wel kewl! Hij had ze btw wel wat sneller achter elkaar mogen uitspreken
PSN
misschien als je rcon hebt? lijkt me niet maar je kan het altijd proberen: rcon speak i.will.shoot.you.in.the.assOp maandag 21 mei 2001 00:10 schreef SuB het volgende:
nog belangrijker hoort alleen degene die dit doet of iedereen op een server?
zou wel lachen zijn als het werkt !
edit: nederlands is een vak..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kan ie ook
(maar he woord belong niet)
belock kent ie wel..Op maandag 21 mei 2001 21:56 schreef Servowire het volgende:
All Your base Are to us
kan ie ook
(maar he woord belong niet)
Ken je dat scriptje dat samen met de bom aftelt ?Op zondag 20 mei 2001 23:17 schreef ds het volgende:
lol !
maar echt nut heeft het niet ?
speak five.four.three.two.one
Zoiets bestaat er wel, het is mij alleen een enkele keer gelukt toen ik in mijn eentje op een lanserver zat te klooien, daarna niet meer!Op zondag 20 mei 2001 23:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Type GG money in console for 16000$
Maar ja, dit is gewoon cheaten en daar word CS al zo mee verneukt!
zoals alien.lifeform.in.sector.eight
enzo
This message was sent on 100% recyclable electrons.
erm nee, ken ik niet.. kan je dat eens uitleggen ?Op dinsdag 22 mei 2001 22:07 schreef EpiC het volgende:
[..]
Ken je dat scriptje dat samen met de bom aftelt ?
speak five.four.three.two.one
en voor geld is ''impulse ???''
werkt alleen als ''sv_cheats 1'' is
PSN
Tja, simpel dus, het scriptje telt af de laatste 20(?) sec voor de bom afgaat. Nu hoor je enkel die biepjes en die hoor je ook maar enkel als je dicht genoeg bij de bom bent. Dit hoor je over de gehele map, en het maakt het wegrennen (als T die bom bewaakt) of het inschatten dat je nog kan defusen als CT een pak eenvoudigerOp woensdag 23 mei 2001 21:21 schreef ds het volgende:
[..]
erm nee, ken ik niet.. kan je dat eens uitleggen ?
ik heb het niet , maar een vriend wel. Ik hou wou CS zo eenvoudig mogelijk. Enkele logo''s en mappen, maar niks scriptjes
PAKS! PAKS! het is een .pak bestand...Op maandag 21 mei 2001 19:51 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Tsssk ut zijn allemaal losse wavjes die die steeds uit de wads moet trekken.
.wad''s zijn de texture bestanden...
sorry moest het gewoon ff kwijt...
enne dit grapje is al een tijdje bekend hoor
aftellen gaat niet want de bomtijd staat niet op alle servers hetzelfde, is 35 of 45 seconden, gewoon een wavje wat elke 5 seconden na planten meld hoe lan het geleden is.Op zaterdag 26 mei 2001 11:37 schreef EpiC het volgende:
[..]
Tja, simpel dus, het scriptje telt af de laatste 20(?) sec voor de bom afgaat. Nu hoor je enkel die biepjes en die hoor je ook maar enkel als je dicht genoeg bij de bom bent. Dit hoor je over de gehele map, en het maakt het wegrennen (als T die bom bewaakt) of het inschatten dat je nog kan defusen als CT een pak eenvoudiger
ik heb het niet , maar een vriend wel. Ik hou wou CS zo eenvoudig mogelijk. Enkele logo''s en mappen, maar niks scriptjes
PSN