Hallo, Ik had vroeger een spel tyrian 2(de demo dan) en ik wil de hele versie..weet iemand waar ik die kan vinden...of kopen want we gaan natuurlijk niet illegaal doen..
Verwijderd
Misschien bedoelt ie Tyrian 2000, want die bestaat wel. Zit 1 episode meer bij en is een jaartje geleden ofzo uitgekomen.:)
Verwijderd
dat vond ik ook zo vreemd, neem je tyrian, zet je er een episode in en zorg je dat hij onder windows loopt.
hebben ze verder NIKS aan veranderd en nog verkopen ze het als een nieuw product
hebben ze verder NIKS aan veranderd en nog verkopen ze het als een nieuw product
ik heb het ook gedownload, en er zit nog wel meer bij hoor.
Ze hebben geloof ik meer arcade-extra''s erbij gepleurd (geloof ik)
destruct ruled het meeste van allemaal (je weet wel, met die tankies, ben ik vroeger nog verslaafd aan geweest)
Ze hebben geloof ik meer arcade-extra''s erbij gepleurd (geloof ik)
destruct ruled het meeste van allemaal (je weet wel, met die tankies, ben ik vroeger nog verslaafd aan geweest)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
kewl die wil ik echt hebben ik heb namelijk nog een DOS versie
en wil hem alweer tijden spelen. Windows loopt te zeiken vanwege een runtime error 
Contact me pls.
Contact me pls.
Ik heb Tyrian nog ergens liggen geloof ik 
Ik heb hem geloof ik ook altijd onder Win95 gespeeld. Geen runtime errors ofzo.
Ik heb hem geloof ik ook altijd onder Win95 gespeeld. Geen runtime errors ofzo.
Pagina: 1