De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die-hard Brexiteer
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik speelde het de hele dag door...echt een verslaving was dat...nu heb ik een hele andere verslaving...hehehe:P:9*D
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Een keer de hele nacht doorgespeeld en toen:
"Hee, ik heb zodadelijk eigenlijk les".:)
Verwijderd
Was mooier geweest als je het was geweest "damn, ik had vanochtend les!!"Op zondag 20 mei 2001 21:40 schreef conan the librarian het volgende:
Baldur''s Gate.
Een keer de hele nacht doorgespeeld en toen:
"Hee, ik heb zodadelijk eigenlijk les".:)
Verwijderd
Verwijderd
Het spel waar ik het meeste tijd in totaal in heb gestoken is volgens mij Doom 1, maar dat weet ik niet zeker...
Allebei iets van 20 22 uur :):)
Dan doodop en slapen, niet gezond maar wel fun
Wat er ook gebeuren moogh...
tot ik erbij neerviel.. 40 uur ongeveer
sick maargoed.. life is all about FUN!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Crashen gebeurd bij een console ook wel als hij te lang aanstaat(te warmOp maandag 21 mei 2001 00:49 schreef WILDEAAP het volgende:
Bijna....want vlak voor het einde gebeurde iets wat volgens mij uiterst zeldzaam is op een spelconsole. De SNES bleef hangen. Het beeld bevroor, enige optie: uitzetten en opnieuw beginnen
Maar ff ontopic: Ik denk dat ik het meest Counterstrike

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Final Fantasy VII (pc) weekend
Zelda III A link to the past (Snes) 2xweekend
Zelda IV Link''s Awakening (GB) weekend
Mystic Quest (Gb) 4xWeekend (toen nog met wat langere pauses ertussen)
Zeker 3 jaar lang elke dag op een LAN bij me neef...
Daarna Shadow warior... en HL
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Het gaat erom welk spel je als langste non-stop gespeeld hebt. Dus niet met slapen etc er tussenOp maandag 21 mei 2001 10:52 schreef jooers het volgende:
Duke nukem.
Zeker 3 jaar lang elke dag op een LAN bij me neef...
Daarna Shadow warior... en HL

Anyway... ik heb een keer 20 uur ofzo zitten UT''en achtermekaar, denk dat dat wel mn record is
''s ochtends vroeg begonnen; ''s nachts gestopt
zeer goed spel; imiddels zo''n 5 keer uitgespeeld
gewoon een koeler er onder bouwenOp maandag 21 mei 2001 02:13 schreef Maf.fe.rik het volgende:
[..]
Crashen gebeurd bij een console ook wel als hij te lang aanstaat(te warm) Tenminste dat merkte ik op bij de PSX(staat volgens mij ook in de handleiding dat je hem na een tijdje ff moet laten afkoelen).
werkt prima
Verwijderd
Verwijderd
Total annihilation Skirmish 1 potje 15 uur
Zelda:Ocarina of Time 12 uur/dag 4 dagen
Forsaken multipayer op de NIntendo 64 3dagen
Wel met slapen hoor
Games addictive??? valt wel mee hoor
* Heroes of Might and Magic III
* Doom II
* Diablo
* C&C: Red Alert
* Unreal
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
urenlang
en ook civ 1
Cool down, freezer...Op maandag 21 mei 2001 11:08 schreef DeepFreezer het volgende:
[..]
Het gaat erom welk spel je als langste non-stop gespeeld hebt. Dus niet met slapen etc er tussen
Anyway... ik heb een keer 20 uur ofzo zitten UT''en achtermekaar, denk dat dat wel mn record is
maareh, oke dan, dat was quake III arena, op DRoME, (3 dagen non stop) ik denk dat ik ongeveer 20 uur quake III heb gespeeld, waarschijnlijk wel even iets gezopen, en een keer gepist tussendoor, maar voor de rest niets.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

The ramblings of an idiot
Verwijderd
Gemiddeld duren mijn skirmishes 10 uurTotal annihilation Skirmish 1 potje 15 uur
Deus Ex:26,5 uur (was een week op vakantie geweest):P
Unreal heb ik het langst gespeeld (1996-1999)
Verder UT / Transport Tycoon / TA / Into the eagles nest / mach 3 / mamba / freecell:7
Dat was de langste, maar de langste van de spellen die ik ook echt leuk vond om heel lang te doen [CounterStrike verveelde op een moment, op het laatst besloot ik er mee te stoppen] is Diablo [op het eind wou ik niet stoppen :)] ik heb hem iets van 3x non-stop gespeeld.
Diablo-II ga ik binnenkort wel halen
Halflife Counterstrike 14
love it when my parents are on vacation>:)
van 9:00 ''s Ochtens tot 2:00 ''s nachts....das ongeveer...14 uur! achter elkaar.
daarna: rug brak, stijf als een plank, ogen doen zeer, heej ik leef!?! ennuh...jezuz wat heb ik een honger.
jaaha, dat was op een 286 met speaker! jawel.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd