De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat vraag ik me nou al heel lang af!!
En zijn ze nou zo duur, of is dat allemaal bullshit??
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Daarnaast is ie ook afgelopen denk ik vandaag
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
meerdere dagen weet ik niet
een VIP kaartje waarmee je demontraties achter de schermen getoont krijg kost 500 dollar.
...voor pers kost het helemaal nix..
Verwijderd
$400, en tot zover ik weet komt er alleen maar pers in hoor! En als dat wat jij verteld waar is, was ik er ook al wel geweest...Op zondag 20 mei 2001 17:15 schreef kyle_2000 het volgende:
e3 kost maar 100 dollar voor 1 dag.
meerdere dagen weet ik niet
een VIP kaartje waarmee je demontraties achter de schermen getoont krijg kost 500 dollar.
...voor pers kost het helemaal nix..
Verwijderd
euhmm...Ik had mijn info ook maar uit een chinees bladOp zondag 20 mei 2001 23:25 schreef 007 het volgende:
[..]
Psies, en hoe kyle_2000 bij zijn onzin komt...
Conference: 16 t/m 18 mei
Expo: 17 t/m 19 mei. Retailers, developers, investors, distributors and media representatives only.
Meer info over wat je gemist hebt :P: http://www.e3expo.com
Maar ik denk als je goede connecties hebt ofzo en die zijn uitgenodigd daarvoor dat je er dan wel in kan komen (dus als 1 van de groep)
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
De E3 is DE grootste gamesvakbeurs ter wereld, er zijn nog vier mindere goden: de ECTS in London, de Milia in Cannes en de Tokyo Games Show in uhhh...Tokyo!
Specifieke vragen zijn welkom
R./
Wanneer is die etcswhatever in London? Die is wel publiek toegankelijk. (en veel dichterbij en goedkoper)
R./
Verwijderd
Vraagie, waar werk jij dan of hoe ben je binnen gekomen?Op maandag 21 mei 2001 14:40 schreef HardWired het volgende:
Dit was mijn vierde E3...geen van de genoemde beurzen zijn publiekelijk toegankelijk dacht ik. De ECTS in elk geval niet, ze noemen die dingen niet voor niets TRADEshows. Als je niet in de industrie werkzaam bent heb je er niets te zoeken. De ECTS is de laatste jaren wel wat minder geworden maar ik hoop dat het dit jaar weer groter is aangezien ze van locatie zijn verandert (naar het nieuwe Excel beursgebouw in de Docklands van London)
R./
Ben eienlijk wel nieuwsgierig
Kan me nog herinneren van vorig jaar, grote nieuwssites en spelontwikkelaars hadden zelfs moeite om binnen te komen.
Over de drukte: valt best wel mee. Vanwege de selecte groep, is het niet zo druk, maar beroemde spellen enzo zijn altijd druk (de stands dan).
Ik MOET daar ook gewoon nog eens binnen zien te komen. Misschien eerst een jaartje een spel gaan developen, dan kom je daar wel binnen.
Jawel hoor.Op maandag 21 mei 2001 16:28 schreef FlamerX het volgende:
Hoezo, wie gaat er naar de E3:? Ik zou wel willen maar je komt er als gewone tweaker niet binnen. Zelfs al ben je van de pers, kom je nog niet binnen.
Je moet in de industrie werkzaam zijn, dat is de enige voorwaarde (en ouder dan 18).Je moet echt iemand voorstellen om daar binnen te komen.
Lijkt me ERG onwaarschijnlijk (en das alleen om maar niet meteen "bullshit" te zeggen)Kan me nog herinneren van vorig jaar, grote nieuwssites en spelontwikkelaars hadden zelfs moeite om binnen te komen.
Nee klopt, het is helemaaaaaaal niet drukOver de drukte: valt best wel mee. Vanwege de selecte groep, is het niet zo druk, maar beroemde spellen enzo zijn altijd druk (de stands dan).

Dat had je natuurlijk ook in m''n profile kunnen bekijken, maar goedVraagie, waar werk jij dan of hoe ben je binnen gekomen?
Ben eienlijk wel nieuwsgierig
R./
Verwijderd
Damn ik lees net dat je 18 jaar en ouder moet zijn....
What a fine day for Science! | Specs
Goede mensen zijn altijd welkom om een CV''tje en info door te sturen naar hr@engine-software.com ik verwacht dat we dit jaar nog wel een aantal mensen zullen willen aantrekken.Op maandag 21 mei 2001 17:40 schreef wie_ben_ik het volgende:
Cool! Nog mensen nodig daaro?
Over de ECTS: het is meer een handelbeurs dan een showbeurs geworden. Een paar jaar terug was het heel indrukwekkend en was er veel te zien. Tegenwoordig valt dat erg tegen, maar je ziet natuurlijk wel wat spellen voordat ze in de winkel liggen.
R./