[BC3] WIE gaat er naar de E3???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie gaat er naar de E3 toe (of is die al geweest?) en wat vond je ervan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja, hoe veel kost zoon entree kaartje nou??
Dat vraag ik me nou al heel lang af!!
En zijn ze nou zo duur, of is dat allemaal bullshit??

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
E3 :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BC3 Victim
Een van de grootste spellenbeurzen ter wereld, zoniet de grooste :z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dat is toch niet voor het publiek geopent :? Alleen voor de pers en zo?

Verwijderd

Das toch in de VS:?

Verwijderd

Ja

Verwijderd

Ik hoorde dat het F1000,- kost om binnen te komen. Kan zelfs nog $1000 zijn, maar dat lijkt me weer té.:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

E3 is ranzig duur, TE druk, alleen voor pers en people with friends in higher places en in USA bij mijn weten :)..

Daarnaast is ie ook afgelopen denk ik vandaag :D

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

ik kan mee met een vriend(3dsmax gaming filmpjes kerel :)) en ben van plan dat ooit wel eens te doen, daar kon je nu al op de X-box halo gaan spelen enz :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

e3 kost maar 100 dollar voor 1 dag.
meerdere dagen weet ik niet
een VIP kaartje waarmee je demontraties achter de schermen getoont krijg kost 500 dollar.

...voor pers kost het helemaal nix..

• BC3 Victim
Ow, issie alweer afgelopen. :( Volgend jaa r dan maar samen met Bill ;)

• BC3 Victim
E3 is te klein :)

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 10:52

Type-R

One Minute Shakin

E3 is alleen voor de pers, dus een dagje naar e3 kan dus niet als je niet van de pers bent :(

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:12

Flexx

This side up

E3 kom je alleen met een uitnodiging binnen. En die uitnodiging kan je aanvragen alleen als je werkt met games zoals games magazines en bekende sites.

Verwijderd

Als jij mijn ticket betaald, zal ik er zijn
:P

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:15 schreef kyle_2000 het volgende:
e3 kost maar 100 dollar voor 1 dag.
meerdere dagen weet ik niet
een VIP kaartje waarmee je demontraties achter de schermen getoont krijg kost 500 dollar.

...voor pers kost het helemaal nix..
$400, en tot zover ik weet komt er alleen maar pers in hoor! En als dat wat jij verteld waar is, was ik er ook al wel geweest...

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 20:42 schreef Flexx het volgende:
E3 kom je alleen met een uitnodiging binnen. En die uitnodiging kan je aanvragen alleen als je werkt met games zoals games magazines en bekende sites.
Psies, en hoe kyle_2000 bij zijn onzin komt... :?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 23:25 schreef 007 het volgende:

[..]

Psies, en hoe kyle_2000 bij zijn onzin komt... :?
euhmm...Ik had mijn info ook maar uit een chinees blad :P

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
E3: Electronic Entertainment Expo te Los Angeles.

Conference: 16 t/m 18 mei
Expo: 17 t/m 19 mei. Retailers, developers, investors, distributors and media representatives only.

Meer info over wat je gemist hebt :P: http://www.e3expo.com

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Press Only :) Je mag het wel proberen met camera en kaartje :P Als het niet Press Only was dan zou die zaal echt vollopen met consumenten en dat wordt echt enorm druk dan.. En zo kunnen de verslaggevers nog eens praten met de mensen daar bij de stands.. :)
Maar ik denk als je goede connecties hebt ofzo en die zijn uitgenodigd daarvoor dat je er dan wel in kan komen (dus als 1 van de groep)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• BC3 Victim
E3 is NIET media only, het is een show voor de media EN de mensen die werkzaam zijn in de gamesindustrie. Dus alle publishers, developers, pers, hardware fabrikanten enzovoort. De show zelf KAN gratis zijn (qua entree als je ruim vantevoren jezelf aanmeldt), zoals al eerder gezegd moet je dan wel werkzaam zijn in de gamesindustrie en de controle daarop is vrij streng (dit jaar een stuk strenger dan vorig jaar) en ouder zijn dan 18 jaar. Er zijn echter ook een hoop workshops, conferences, lezingen en weet ik nog wat meer waar je flink voor betaalt.

De E3 is DE grootste gamesvakbeurs ter wereld, er zijn nog vier mindere goden: de ECTS in London, de Milia in Cannes en de Tokyo Games Show in uhhh...Tokyo!

Specifieke vragen zijn welkom :)

R./

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Zo, het lijkt er op dat jij weet waar je het over hebt. :) Ben jij r wel eens geweest?

Wanneer is die etcswhatever in London? Die is wel publiek toegankelijk. (en veel dichterbij en goedkoper)

• BC3 Victim
Dit was mijn vierde E3...geen van de genoemde beurzen zijn publiekelijk toegankelijk dacht ik. De ECTS in elk geval niet, ze noemen die dingen niet voor niets TRADEshows. Als je niet in de industrie werkzaam bent heb je er niets te zoeken. De ECTS is de laatste jaren wel wat minder geworden maar ik hoop dat het dit jaar weer groter is aangezien ze van locatie zijn verandert (naar het nieuwe Excel beursgebouw in de Docklands van London)

R./

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 14:40 schreef HardWired het volgende:
Dit was mijn vierde E3...geen van de genoemde beurzen zijn publiekelijk toegankelijk dacht ik. De ECTS in elk geval niet, ze noemen die dingen niet voor niets TRADEshows. Als je niet in de industrie werkzaam bent heb je er niets te zoeken. De ECTS is de laatste jaren wel wat minder geworden maar ik hoop dat het dit jaar weer groter is aangezien ze van locatie zijn verandert (naar het nieuwe Excel beursgebouw in de Docklands van London)

R./
Vraagie, waar werk jij dan of hoe ben je binnen gekomen?
Ben eienlijk wel nieuwsgierig

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 20:25
Hoezo, wie gaat er naar de E3:? Ik zou wel willen maar je komt er als gewone tweaker niet binnen. Zelfs al ben je van de pers, kom je nog niet binnen. Je moet echt iemand voorstellen om daar binnen te komen.
Kan me nog herinneren van vorig jaar, grote nieuwssites en spelontwikkelaars hadden zelfs moeite om binnen te komen.

Over de drukte: valt best wel mee. Vanwege de selecte groep, is het niet zo druk, maar beroemde spellen enzo zijn altijd druk (de stands dan).

Ik MOET daar ook gewoon nog eens binnen zien te komen. Misschien eerst een jaartje een spel gaan developen, dan kom je daar wel binnen.

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 16:28 schreef FlamerX het volgende:
Hoezo, wie gaat er naar de E3:? Ik zou wel willen maar je komt er als gewone tweaker niet binnen. Zelfs al ben je van de pers, kom je nog niet binnen.
Jawel hoor.
Je moet echt iemand voorstellen om daar binnen te komen.
Je moet in de industrie werkzaam zijn, dat is de enige voorwaarde (en ouder dan 18).
Kan me nog herinneren van vorig jaar, grote nieuwssites en spelontwikkelaars hadden zelfs moeite om binnen te komen.
Lijkt me ERG onwaarschijnlijk (en das alleen om maar niet meteen "bullshit" te zeggen)
Over de drukte: valt best wel mee. Vanwege de selecte groep, is het niet zo druk, maar beroemde spellen enzo zijn altijd druk (de stands dan).
Nee klopt, het is helemaaaaaaal niet druk |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/Images/Temp/expo.jpg
Vraagie, waar werk jij dan of hoe ben je binnen gekomen?
Ben eienlijk wel nieuwsgierig
Dat had je natuurlijk ook in m''n profile kunnen bekijken, maar goed :) zie www.engine-software.nl

R./

Verwijderd

de ECTS in september lijkt me wel interessant om naartoe te gaan...kaarten kan ik wel aan komen ;) en meteen ff lekker stappen in Londen >:)

• BC3 Victim
Cool! Nog mensen nodig daaro? :D

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:05
We gaan met alle tweakers hier gewoon een spel maken. Dan zeggen dat we game-developers zijn, en kunnen we daar naar binnen! Zal het opeens wel een stuk drukker zijn daar.

Damn ik lees net dat je 18 jaar en ouder moet zijn....

What a fine day for Science! | Specs

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 17:40 schreef wie_ben_ik het volgende:
Cool! Nog mensen nodig daaro? :D
Goede mensen zijn altijd welkom om een CV''tje en info door te sturen naar hr@engine-software.com ik verwacht dat we dit jaar nog wel een aantal mensen zullen willen aantrekken.

Over de ECTS: het is meer een handelbeurs dan een showbeurs geworden. Een paar jaar terug was het heel indrukwekkend en was er veel te zien. Tegenwoordig valt dat erg tegen, maar je ziet natuurlijk wel wat spellen voordat ze in de winkel liggen.

R./

Pagina: 1