Ben al een aardig tijdje zoekende naar de uitbreiding TA-CC , tot nu toe zonder resultaat. 
Moet toch ergens te krijgen zijn..... kan iemand mij verder helpen ???
Moet toch ergens te krijgen zijn..... kan iemand mij verder helpen ???
Einstijn, je hebt geen emailadres in je profiel ingevuld!Op zondag 20 mei 2001 15:12 schreef Nephilin het volgende:
Die is in NL idd nergens meer te vinden, zowel off- als online, of het moet in een klein boerendorpswinkeltje in Urk zijn (no offense to anyone) ).
Btw, de eenheden, maps, en features uit CC (die je nodig hebt voor sommige multiplayer maps) zijn ook los te downloaden, stuur maar een emailtje als je wilt weten waar en hoe
Verwijderd
MUAHAHA yeah right wat jij nu zegt is complete bullsjit he. Dan zou de uitbreiding dus nutteloos zijn. De enigste reden waarom bij TA:CC die units er ook inzit is dat TA:CC standard de TA 3.0 patch bij zich heeft.Op zondag 20 mei 2001 15:12 schreef Nephilin het volgende:
Die is in NL idd nergens meer te vinden, zowel off- als online, of het moet in een klein boerendorpswinkeltje in Urk zijn (no offense to anyone) ).
Btw, de eenheden, maps, en features uit CC (die je nodig hebt voor sommige multiplayer maps) zijn ook los te downloaden, stuur maar een emailtje als je wilt weten waar en hoe
Thy will see the light...
Thy will see the light...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
tuurlijk kan dat ik ben ook niet achterlijk. Ik ben alleen geen site tegengekomen die dat heeft gedaan.Op zondag 20 mei 2001 18:16 schreef Nephilin het volgende:
Jij snapt ''t dus niet helemaal, denk ''s na voordat je zo begint te blaten... de units uit CC (NIET DE LOS TE DOWNLOADEN UNITS VAN CAVEDOG DUS!) zijn APART (illegaal, maar dat doet er ff niet toe) te downloaden omdat je ze kunt EXTRACTEN uit de CC files. Dit kan dus OOK met de maps en features.
Dream on...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq