DIT was nog eens een spel 
Nu wil ''k hem graag terug hebben .. maar waar haal je zo''n ouwe game nog vandaan?
Help pleez,
Thnx
Nu wil ''k hem graag terug hebben .. maar waar haal je zo''n ouwe game nog vandaan?
Help pleez,
Thnx
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
In de gewone versie zitten toch ook gewoon stemmen:?Op zondag 20 mei 2001 22:18 schreef G3R10 het volgende:
Dott roeleerd grote tijd. Ik zoek alleen al tijden de cd versie..duz met stemmen...
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik kreeg na het lezen van dit topic toch ook zoiets van damn dat spel was best cool, dus ik de kast in gedoken en jahoor na ''n half uurtje zoeken en het oplopen van 3 stoflongen kwam ik ''m dan toch tegen : mijn dott cd''tje (Speech versie!!!) goed ik ding in m''n drive gepropt.. en inderdaad verdomd.. *GEEN* gluid.. na even het internet afgezocht te hebben kwam ik de volgende site tegen :Op zondag 20 mei 2001 21:16 schreef Lord_aragorn het volgende:
okay..
Ik heb ''m nu...
Maar... In win2K geen geluid..
Verwijderd
Ik speelde Maniac Mansion 1 op de C64 voor het eerst toen ik 10 of 11 was. Zelfs op die leeftijd vond ik het nog eng als Edna achter je aankwam in de keuken, zo enorm ging ik erin op.Op maandag 21 mei 2001 13:37 schreef Melkpap het volgende:
Ik heb hem, hij is echt super! Maar ik vind dat eerste deel nog beter, toen ik dat speelde was ik een jaar of 7 dacht ik. Wij zo heel stiekum naar dat kamertje van die kerel met de hamster stopt ie je in de gevangenis, wij helemaal overstuur!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op zondag 27 mei 2001 20:12 schreef Gump het volgende:
Volgens mij kon je in DOTT op een gegeven moment ook MM spelen.
In Day of the tentacle kom je op een gegeven moment een PC tegen en daarop kun je Maniac Mansion spelen.Op zondag 27 mei 2001 20:14 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
![]()
HUH?
![]()
Is dat toevallig bij die hamster daar? Kan ik me vaag iets van herinnerenOp zondag 27 mei 2001 20:32 schreef -=Indigo=- het volgende:
Yep, als je bij Bernard naar de 1ste verdieping ging, en dan in het rechtse kamertje, zie je een computer. Als je use doet met die computer mag je MM gaan spelen.
Ik heb alleen nog geen manier gevonden om weer terug naar dott te gaan, dus save wel ff vantevoren.
Uitspelen I guess?Op zondag 27 mei 2001 20:32 schreef -=Indigo=- het volgende:
Yep, als je bij Bernard naar de 1ste verdieping ging, en dan in het rechtse kamertje, zie je een computer. Als je use doet met die computer mag je MM gaan spelen.
Ik heb alleen nog geen manier gevonden om weer terug naar dott te gaan, dus save wel ff vantevoren.
Yeps, das in het midden van de gang, de trap omhoog kan je naar zolder, en de kamer ernaast, zit die ouwe knar op haar burostoel camera''s te kijken, haar duw je de trap af, zodat je een videoband in zon camera-afspeel-apparaat kan doen.Op zondag 27 mei 2001 22:18 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Is dat toevallig bij die hamster daar? Kan ik me vaag iets van herinneren
Ziet er wel leuk uit, maar wel een beetje van Monkey Island gejat.Op maandag 28 mei 2001 22:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Voor mensen die kicken op 2d adventures, check Gilbert Goodmate: http://www.gilbertgoodmate.co.uk/
Verwijderd
Is best wel een leuk stukje als je bij die kneus met die hamster inkt op z''n postzegelverzameling gooit. Wordt ie zwaar pissed en gooit jou en z''n postzegelboek z''n kamer uit.Op maandag 28 mei 2001 19:30 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Yeps, das in het midden van de gang, de trap omhoog kan je naar zolder, en de kamer ernaast, zit die ouwe knar op haar burostoel camera''s te kijken, haar duw je de trap af, zodat je een videoband in zon camera-afspeel-apparaat kan doen.
* WarPuppy heeft de cd versie van Day of the Tentacle.
Dit was het 1e en ook enigste spel was ik heb gekocht, echt meeeeeeeegaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhfaaaatttttt!! spel, heerlijk, met al die zwaar goeie grappen erin.
Zulk soort spellen zie je niet meer.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
Daar hoort Full throttle toch zeker ook bijOp dinsdag 05 februari 2002 18:01 schreef SirWilliam het volgende:
Heb je geprobeerd om eerst al het geluid uit te zetten ? Windows gooide hem er bij bij na twee seconden uit. Heb toen de voices uitgezet (ik heb toch de disketteversie)en toen draaide hij prima. EN HET IS ZO VET !! Ik ben nu lekker aan een lucasgames-revival bezig, waarin Monkey 2 en Fate of atlantis ook niet mogen ontbreken
Verwijderd
Draaien dan door middel van VDM Sound, link staat een paar posts terug. Dan werkt het. Alleen Sam & Max gaat niet op die manier.Op dinsdag 05 februari 2002 17:48 schreef Mini-bad het volgende:
Ik krijg het onder XP niet draaiend
Hij geeft niet eens beeld, weet iemand hoe dat zo kunnen komen?
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Maar hij start helemaal nietOp woensdag 06 februari 2002 10:02 schreef Neelon het volgende:
[..]
Draaien dan door middel van VDM Sound, link staat een paar posts terug. Dan werkt het. Alleen Sam & Max gaat niet op die manier.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Verwijderd
jah jahOp woensdag 06 februari 2002 20:57 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Oh, en wat dachten jullie van Legend of Kyrandia. Meesterlijk was dat, deel 1 en 2 vond ik het leukst. Deel 3 was imho dan weer wat minder.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq