[BC3] Settlers 4 hangt vaak

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 20:42
als mijn mappen te groot worden crashed Settlers 3 regelmatig. Andere spellen hebben hier gen last van, ik vermoed dat het een softwarematige error is.

iemand hier ervaring mee? en/of tips?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bekend probleem van settlers3, settlers4 heeft het ook, het is heel irritant, ik heb ook last van jouw probleem, ik heb een tijdje terug meer werkgeheugen gekocht, en sinds toen is het al een heeeeeeel stuk minder, dus misschien ligt daar je oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 20:42
ik bedoel ook Settlers 4, niet goed gekeken.

ik heb 256 mb geheugen

lijkt me wel genoeg toch?

volgens mij echt een software error en zwaar irritant ja :(

iemand nog werkende oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop mensen hebben er last van, dat hoorde ik laatst op verschillende nieuwsgroepen.

Blijven hopen dat er een patch komt ervoor.

Door wat instellingen wat lager te zetten, kan ik langer spelen, helaas na enige tijd hangt ie toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
met een patch wat te downloaden is op www.settlers4.com blijft hij het een paar min''s langer doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;'( :'( :'(

SETLLERS IV hangt bij mij veel te snel!! Ik heb 512 Mb en een PIII-933 en ik wil SPELEN

:( :( :(

Bij The dark tribe loopt ie in level 3 na een bepaalde tijd vast. Ik ben opnieuw begonnen en heb regelmatig gesaved. Maar nu freezed alles gewooon al naar enkele minuten. Dit is GVD de eerste keer dat ik een verise heb gekocht en ik heb zo'n fucking spijt!

Update op de website werkt niet, dan start het hele spel niet meer op. (cd rom draait wat rondjes maar hij komt niet door het eerste scherm.)

Reactie geplaatst op bluebyte.com, waarna ik een medeldeing krijg dat ik bij de nederlandse webiste moet kijken. Die ligt dus plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow fuck je hebt en BC3 topic omhoog geschopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 14:03
Op zondag 25 november 2001 20:23 schreef WouteRF het volgende:
wow fuck je hebt en BC3 topic omhoog geschopt :)
Hoe doet ie et toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds erg gefrustreerd!! :(

Maar heb nu RTCW en dat geeft wel wat afleiding.......

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwarvoor kan je bij mij niet laden? :'( en ik wil zo graag veder spelen met mij opgeslagen spelen
Pagina: 1