De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
bvd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Sleep kun t krijgen d.m.v het draw command.. nou moet ik zeggen dat ik die t-rex ook gewoon zonder sleep kon doen.
tnx
Jupz en shiva roeldOp zondag 20 mei 2001 13:59 schreef kRiTz_C het volgende:
ik meen dat je van die vage planten met lange tentakels (ook in het train. center te vinden).
Sleep kun t krijgen d.m.v het draw command.. nou moet ik zeggen dat ik die t-rex ook gewoon zonder sleep kon doen.
Verwijderd
klopt meen me idd te herrineren dat shiva zwaar effectief tegen was..... als je sleep cast wordt ie gewoon te makkelijk das niet leuk...Op zondag 20 mei 2001 15:37 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[..]
Jupz en shiva roeld
maar was nog steeds makkelijk
Verwijderd
told you so.Op zondag 20 mei 2001 16:13 schreef elmarnieser het volgende:
heb uit eindelijk toch geen sleep gebruikt...
maar was nog steeds makkelijk
het enige moeilijke in het spel vond ik bahamut,eden en de laaste bosses (griever en sorc.)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
wat weet jij hier van???????Op zondag 20 mei 2001 18:19 schreef YakuzA het volgende:
Alexander ruled net zoals renzokuken
(ik heb 8 nog niet klaar >:);)
heb dus wel kunnen oefenen met ff7 en ff8(had ik toch verteld???)
Zat BTW halverwege disc 2 bij FF7
Kon Renzokuken elke keer exact goed timen.(9999 damage per slag) Heb ik geoefend met savegames van mijn broer
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
inderdaad squall''s limit breaks waren de bomOp zondag 20 mei 2001 20:13 schreef YakuzA het volgende:
heheh heb maar een maandje op PSX ff8 kunnen spelen en toen verhuisde mijn broer al(PSX is van mijn broer)
heb dus wel kunnen oefenen met ff7 en ff8(had ik toch verteld???)
Zat BTW halverwege disc 2 bij FF7
Kon Renzokuken elke keer exact goed timen.(9999 damage per slag) Heb ik geoefend met savegames van mijn broerMoet nu weer gaan oefenen denk ik
in 7 hadden tenminste alle chars. beetje behoorlijke limit breaks
These are my principles. If you don't like them, I have others.