[BC3] Railroad tycoon 2, roller coaster tycoon...

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:21
Ik zat te bladeren in een gidsje van Intertoys, en daar stond een gamesbundel van RT2, RCT en Transport Tycoon Deluxe in voor 25 piek. Lijkt mij een goede deal, zijn die spellen een beetje cool?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Als je er van houd zijn ze echt leuk ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik hou wel van Civilization, maar daŽs zoŽn beetje de enige TBS game die ik veel gespeeld heb.

Ben ff demootje aan het DL van RRT2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 08:56
Transport Tycoon Deluxe is het spel... superverslavend. RCT is ook behoorlijk verslavend. RT2 is een suk minder.!

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zondag 20 mei 2001 14:22 schreef BrammeS het volgende:
RT2 is een suk minder.!
waarom dat ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supercool!
Dat zijn echt drie vette spellen! TTD is echt het leukste spel ooit :D, RCT is tweede :) en RRT2 is wat minder gaaf (is wat saai:Z).
Die ga ik zeker halen voor 25 piek!
Nou moet ik ook wel de add-on pack voor RCT weten te scoren voor weinig8-)... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Net RRT2 demo zitten spelen. Ziet er goed uit, dat wel, maar de tutorial zuigt zwaar, die is echt waardeloos. Ik hoop wel dat er een papieren manual bij die drie spellen zit, heb ik in elk geval bij RRT2 wel nodig. En ik heb geen zin om drie .pdf files van 200 paginaŽs te gaan printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hahaha, interessante bundel software is dat.

Een prachtspel (TTDLX) en een poepspel (RRT2).

Leuk gevonden :)

De oude Railroad Tycoon en RRT Deluxe waren heel cool voor die tijd, maar RRT2 is echt geen waardige opvolger.

Maar alleen voor TTDLX zou ik het al kopen, dat is IMHO het beste spel ooit gemaakt. Zeker met een patch, gemaakt door een TTDLX fanaat, waarmee je nog wat meer mogelijkheden hebt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
rt2 is saaaaaaaaaaaaaaaai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm alle drie zijn wel stoere spellen al is RT2 zeker wel de minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railroad Tycoon Deluxe rulez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

heb ik nooit gesnapt: wat is er leuk aan Railroad Tycoon ? (ik heb het nooit gespeeld, daarom vraag ik het:) )

en welke is dan beter 1 of 2 ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In zijn soort (''regel''spelletjes'') is RCT de beste. ''k Heb ''m gekocht toen ''ie uitkwam (alweer een tijdje geleden!) en hij wordt bij mij thuis nog steeds gespeeld! Zelf hou ik niet van dit soort ''regel-spelletjes'', maar de rest van de fam is er gek van. ''t Ziet er allemaal grappig uit, speelt makkelijk, en de geluiden zijn erg lollig: je wordt er vanzelf vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 09:15
Ik heb de bundel zelf ook al bijna een jaar ofzo. Speel vooral TTDX nog heel vaak (elke dag sinds kort weer) en daar was ik ook heel lang aan verslaafd en daardoor kwam ik op de MAVO :)

Rollercoaster Tycoon is ook supercool, zeker met all die extra packs erbij :)

En Railroad Tycoon II vind ik zuigen, omdat als je eenmaal heel ver bent (zoals ik) je steeds meer verlies gaat maken omdat er denk ik veel bugs in het spel zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoe kan het dat een spel als Transport Tycoon, waar iedereen (niet alleen hier, maar overal waar je kijkt) helemaal gek van is, nog geen opvolger heeft? Bestaat Microprose nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op maandag 21 mei 2001 09:33 schreef PWM het volgende:
Hoe kan het dat een spel als Transport Tycoon, waar iedereen (niet alleen hier, maar overal waar je kijkt) helemaal gek van is, nog geen opvolger heeft? Bestaat Microprose nog wel?
Microprose is overgenomen door Hasbro Interactive en dat bestaat nog steeds hoor :)

En die vraag van jou, dat vraag ik me nou ook al 2 jaar af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:29

sus

is druk :+

Ik heb laatst ergens gelezen dat er binnenkort een opvolger komt van TT/TTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Zal je niet geloven: Ik heb die collectie dus ff gehaald, blijkt dat RRT2 de franse CD is. Ik haat Frans, en niet alleen omdat ik het niet kan lezen! Kan ik er weer mee terug... probleem is dat ze waarschijnlijk allemaal franse CDs in die dozen hebben zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Microprose heeft niets te maken met een eventueel vervolg op TTD... Chris Sawyer wel :)
Het begin van Rollercoaster Tycoon zou eigenlijk voor TT 2 zijn, maar na een tijdje heeft ie besloten om iets anders te gaan doen :(
RollerCoaster Tycoon originally started as a sequel to Transport Tycoon back in 1996, but the sequel was abandoned and the code modified to handle roller coasters instead of transport vehicles.
Maar treurt niet:
www.chrissawyer.com:
Will Transport Tycoon be developed any further? Will there be a sequel?
The answer has to be "yes", but it could be many years further down the line before this happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op maandag 21 mei 2001 19:48 schreef oVRoM het volgende:
Microprose heeft niets te maken met een eventueel vervolg op TTD... Chris Sawyer wel :)
Het begin van Rollercoaster Tycoon zou eigenlijk voor TT 2 zijn, maar na een tijdje heeft ie besloten om iets anders te gaan doen :(
[..]

Maar treurt niet:
www.chrissawyer.com:
[..]
Thanks! Dit is nog eens coole info! Als er een vervolg komt ga ik bij hem op de stoep zitten zodat ik de eerste ben die het krijgt bij het uitbrengen.

Ik dank mijn RSI aan Chris Sawyer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo eens rondegesnuffeld op nieuwsfora, en daar ben ik een zeer interessant project tegengekomen. Je zou het de opvolger van TTD kunnen noemen. Het spel heet Transport Magnat (voorheen 3DTT), het is volledig in 3d (dat zegt de naam al :)), en het heeft toch de potentie uit te groeien tot iets leuks.
Kijk zelf maar op
www.digitalprojects.com/way-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 21 mei 2001 20:10 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik dank mijn RSI aan Chris Sawyer! :)
Hehehe! Don''t we all??
Op maandag 21 mei 2001 21:30 schreef kickert het volgende:
Ik heb zo eens rondegesnuffeld op nieuwsfora, en daar ben ik een zeer interessant project tegengekomen. Je zou het de opvolger van TTD kunnen noemen. Het spel heet Transport Magnat (voorheen 3DTT), het is volledig in 3d (dat zegt de naam al :)), en het heeft toch de potentie uit te groeien tot iets leuks.
Kijk zelf maar op
Ik wil je niet teleurstellen maar er is al 1001x geprobeerd om het succes / unieke concept van TTDLX te evenaren. Daarnaast is de naam "Tycoon" al uitgemolken tot op hetbot. Neem nou Airline Tycoon First Class (grappig maar saai na 1 zateradgmiddag), Gof Court Tycoon (zuigt gigantisch) etc. etc. etc. Daarnaast had je nog Traffic Giant. Nou dat viel me wel zo smerig tegen zeg... :r Je kon niet eens straten bouwen, alleen maar bushokkies neerzetten.

Mijn enige hoop is gevestigd op een ECHTE opvolger van ome Chris.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik dank mijn RSI aan Chris Sawyer!
Ik dank het aan Chris Sawyer dat ik twee keer in één schooljaar blijf zitten :)
Op maandag 21 mei 2001 21:30 schreef kickert het volgende:
Kijk zelf maar op
Heb ''m wel eens gespeeld (toen het nog 3DTT was), maar vond het eigenlijk maar zwaar ruk. Beter vervolg lijkt me SimuTrans (zal zo ff URL opzoeken).

URL: http://www.simutrans.cjb.net
Mijn enige hoop is gevestigd op een ECHTE opvolger van ome Chris.
Amen brother! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op maandag 21 mei 2001 22:02 schreef oVRoM het volgende:
Ik dank het aan Chris Sawyer dat ik twee keer in één schooljaar blijf zitten :)
Ok ok jij wint! :) Ik ben alleen maar naar de mavo gegaan door hem & dus RSI :)
Pagina: 1