De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is daar wat mis mee
anders zit ik weer uren te surfen voor dat ik wat gevonden heb en hier zijn meer ''lotgenoten''
samen sterk he
anders zit ik weer uren te surfen voor dat ik wat gevonden heb en hier zijn meer ''lotgenoten''
samen sterk he
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Nee, dat heb je mis!!Op zondag 20 mei 2001 12:05 schreef hardenberg het volgende:
dat is toch gewoon Gunman cronocycles?
of heb ik dat mis
en die is al wel verkrijgbaar
Dat was gewoon een uit de klauwen gelopen mod! (en dan nog, oposing force is toch ook niet half life 2??)
LOL, wat dacht je van gewoon Half-Life 2Op zondag 20 mei 2001 11:57 schreef noXic het volgende:
Ja, ik vraag me af hoe hij gaat heten!
Full life?
Half Death?
Zijn er al screens van??
Verwijderd
Och dat kan natuurlijk ookOp zondag 20 mei 2001 12:21 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
LOL, wat dacht je van gewoon Half-Life 2
vroeger stond er een link naar een Half-life 2 gedeelte op planethalflife.com toch
Pagina: 1