micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Of anders met een null-modem kabel.
Je kunt geen Amiga schijven op je PC maken, is een ander formaat (just like Apple). Maar gelukkig kan het wel andersom (helaas alleen DD).
rm -r *
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
micheljansen.org
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
http://i.am/godflesh
Je hebt wel een pc en een Amiga met hd nodig denk ik.
je weet waar je me kunt vinden...
Verwijderd
micheljansen.org
Verwijderd
nee helaas niet, amiga diskettes zijn groter (880k) dan low density pc floppies (720k). Hierdoor kunnen amiga''s wel de kleinere pc floppies lezen, maar zijn pc drives niet in staat de 880k floppies te lezen. Ook 1.44mb drives niet, want die schrijven nog steeds maar 80 sectoren weg, maar dan aan twee kanten van de diskette.Op zondag 20 mei 2001 19:54 schreef dawuss het volgende:
maar andersom kan het niet?
http://www.emulators.com/freefile/gemxplor.zip
Heb je nix aan of je moet ook je kickstart Roms vervangen.Op zondag 20 mei 2001 18:52 schreef olivi3r het volgende:
Kan iemand mij misschien aan een workbench versie 2.0 of 2.1 helpen?? Dat is namelijk voor zover ik weet de eerste versie waarmee je pc floppies op een amiga kan lezen.
Verwijderd
amiga 500+ komt standaard met kickstart 2, heb dus alleen workbench 2 nodigOp zondag 20 mei 2001 21:18 schreef hirogen het volgende:
[..]
Heb je nix aan of je moet ook je kickstart Roms vervangen.
Misschien kan je wat meer vinden op www.amigamos.com
Kijk anders via AmigaMOS ook ff op English Amiga board, das een forum over echte amigas en emulatie.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
www.thenostromo.cx/archives/teamone/1997-06/msg00523.html
maar ik heb dus zo''n amiga 500 met 1 floppy drive en workbench 1.3.3. met andere woorden: ik ben genaaid
micheljansen.org