De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Veel humor en een niet echt serieuze kijk op games.
Bijna alle andere bladen zijn gewoon te serieus
Verwijderd
waarom?
1) het zijn zeer droge belgen die het schrijven
2) betrouwbare cijfers
3) verschillende ''genre-experts''
4) twee demo cd''z + utilities + avi''s + updates + etc..
5) prettige layout
6) overzichtelijk
7) ieder jaar een zomerspecial met zeer goede walkthrough''s
9) etc...
Kortom... HET BLAD
mmzlz
en pczone is ook wel oke
las vroeger altijd power unlimited maar dat is gewoon een f*** blad
en wat kost dat per maand?Op zondag 20 mei 2001 11:10 schreef TheJoker het volgende:
PCGameplay... definately... period..
waarom?
2) betrouwbare cijfers
5) prettige layout
6) overzichtelijk
leuke Xtra rubrieken (bijvoorbeeld in het verleden LIONHEAD dagboek --> B&W)
9) etc...
Kortom... HET BLAD
mmzlz
beetje aangepast voor pczone, want dat vind ik de besteOp zondag 20 mei 2001 11:10 schreef TheJoker het volgende:
1) het is een blad zonder stomme belgen praat (sorry hoor) die het schrijven
2) betrouwbare cijfers
5) prettige layout
6) overzichtelijk
7) word ook erg veel in geschreven en ook veel plaatjes
etc...
Kortom... HET BLAD
mmzlz
Verwijderd
het is echt niet zoveel verschil meer met de andere bladen (mischien wel jammer) '':'(
Ze beoordelen de spellen zoals ze zijn (betrouwbaar)
En nu ? ben je van plan een abo te nemen ?
see ya
nee man doe normaal de PU is minstens net zo goedOp zondag 20 mei 2001 11:49 schreef Le_Freak ! het volgende:
Pc Gameplay is de absolute topper
Ze beoordelen de spellen zoals ze zijn (betrouwbaar)
En nu ? ben je van plan een abo te nemen ?
see ya
en nogmaals wat kost de PCGP
Verwijderd
vorige week: ik kijk...WTF? 6,50 voor een tijdschriftje...das zeker een nadeel van de PU maar hijs wel goed vinnik....
Ow ja waarom:
1. Goede kwaliteits papier, harde kaft
2. goede lay-out (sinds een half jaar)
3. Belgen Humor
4. Eerlijke en betrouwbare reviews. Dus geen
geld ontvangen om een hoog cijfer te geven
(dus geen Cybernet, TMF)
6. 114 pagina''s (willekeurig gekeken)
7. 2 Demo CD''s
Verwijderd
Zelf heb ik een abonoment op de Pu! die is ook wel aardig, vooral omdat ze ook console games bespreken
en btw De pczone heeft echt een BAGGER site die van de PU is echt vele malen beter
HET game magazine is pc zone
zón blad komt maar 1 keer per maand dus de rest van de tijd blijf je bij door naar de site te gaan (das een mening)Op zondag 20 mei 2001 13:15 schreef aftermath het volgende:
kan mij die site nou schelen:?
HET game magazine is pc zone
(of naar de Tweakers natuurlijk)
hierOp zondag 20 mei 2001 13:05 schreef hij het volgende:
wat is het adres van de site van pc Gameplay
Amen Brother! Ik lees het al vanaf jaargang 1, nummer 7 ofzo.. toen het nog PCGamepro/play heette...Op zondag 20 mei 2001 11:10 schreef TheJoker het volgende:
PCGameplay... definately... period..
waarom?
2) betrouwbare cijfers
5) prettige layout
6) overzichtelijk
leuke Xtra rubrieken (bijvoorbeeld in het verleden LIONHEAD dagboek --> B&W)
9) etc...
Kortom... HET BLAD
mmzlz
I want to live forever, so far.. so good.
De enige die ik vroeger HET games magazine vond was Hoogspel. Geen cijfer, maar gewoon een conclusie met mening van 2 recensenten. cijfers zijn alleen leuk voor de adverteerders tegenwoordig heb ik het idee.
97%, 9.1, etc. Wanneer een blad bijvoorbeeld een exclusieve preview heeft dan zal je nooit een negatieve preview zien of een laag cijfer. Waarom ? omdat als het negatief is, het blad de volgende keer geen exclusieve preview krijgt en een ander blad wel.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
pu is ook wel ok, maar toch niet the best
enne voor die cdrommetjes moet je t niet doen, want bijna iedereen heeft tegewoordig wel een goeie internetverbinding (sorry modemgebruikers en casemagebruikers, maak dan ook een goeie keuze
kortom pczone dus
Verwijderd
verbeterd??...ik vind het dus duidelijk nix! Het lijkt nu net op PCZone! Het is te overzichtelijk...het kinderachtige uiterlijk van de PU is nu ech helemaal weg! Zonde, ik vond dat altijd zo cool. En de humor wordt ook steeds zwakker. Als ik nu een oude PU pak moek ech lachen om die ondertitels...is nu nie echt meerOp zondag 20 mei 2001 11:47 schreef hij het volgende:
dit weet jij natuurlijk niet omdat jij tha PU niet leest maar ze hebben de layout zwaar verbeterd
Verwijderd
En ik speel toch alleen maar online
Verwijderd
PU is ruk, alleen lezen als je niets te weten wilt komen over een game.
1. Samenwerking met T.net
2. Bespreking en soms agenda van lanparties
3. Goede reviews
4. Volgen een aantal developers in NL op de voet (geven dus iedere maand een verslag/interview van een developer in nl die bezig zijn met een spel)
5. Het clan/online gedeelte
6. Het mods gedeelte
7. De prijs (9,95 is toch redelijk goedkoop voor zo''n dik blad (in vergelijking met de andere 2 pczone/gameplay))
8. Proberen om up to date nieuws te geven, ongeacht de invloed van inet
9. etc
Verwijderd
Koop PCZone als je van plaatjes en exclusieve (p)reviews houdt. Bedenk wel dat de informatie niet betrouwbaar is ivm met die zelfde exclusieve (p)reviews(eerder uitgelegd in de topic).
Koop PCGameplay als je betrouwbare en goeie (p)revieuws wilt. En met maar 3 pagina''s reclame is het je geld waard.
Zelf koop ik de PCGameplay.
Verwijderd
Verwijderd
leuke reviews waar ik veel om gelagegn heb.
En je krijgt geen propaganda reviews voorgeschoteld.
Bovendien hebben ze een nauwe band met Tweakers.net
Ohja: ze hebben ook altijd een zorgvuldig gevulde extra CD met spul waar je tenminste wat aan hebt.
Zelf heb ik abbo''s gehad als eerst op Power Unlimited, maar dat is nu poep IMHO. Daarna PC Zone en dat is ook steeds slechter gaan worden.
"I sit in my room and imagine the future."
Engels, altijd heet van de naald...
En anders toch wel PC Gameplay...
PC Gameplay en PC Zone zijn even goed naar mijn mening, maar PC Gameplay is goedkoper, en je moet die k*t cd''s met stuff die je toch gratis kan downloaden er niet bij te kopen...
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Ze hebben de beste reviews, zijn objectief en haast geen reclame.
De PC Zone had ik genomen voor het gratis spel, is nu ee stuk slechter geworden, maar ik heb m nog steeds ivm met DVD Zone.
De PU is lekker goedkoop en was handig toen ik nog een N64 en een DC had (beide weer verkocht). De PU heb ik nog steeds omdat ze toch wel veel PC games reviewen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema