[BC3] wat is HET games Magazine? (en waarom)

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja dat wil ik wel es weten en vooral waarom.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
RealGamer is wel een goed blad,maar een abo is mij iets te duur. Daarom heb ik dus een abo op de Power Unlimited

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 21:21
omdat ik geen serieuze gamer ben (en games dus ook niet serieus zie) is er maar 1 blad wat games ook op die manier benaderd en dat is de "Power Unlimited". Ik omschrijf dat blad atlijd maar als "een stelletje zotten die games re-, previeuwen".
Veel humor en een niet echt serieuze kijk op games.
Bijna alle andere bladen zijn gewoon te serieus

Verwijderd

PCGameplay... definately... period..

waarom?
1) het zijn zeer droge belgen die het schrijven
2) betrouwbare cijfers
3) verschillende ''genre-experts''
4) twee demo cd''z + utilities + avi''s + updates + etc..
5) prettige layout
6) overzichtelijk
7) ieder jaar een zomerspecial met zeer goede walkthrough''s
8) leuke Xtra rubrieken (bijvoorbeeld in het verleden LIONHEAD dagboek --> B&W)
9) etc...

Kortom... HET BLAD

mmzlz >:)

• BC3 Victim
pc gameplay is goed :9

en pczone is ook wel oke :)

las vroeger altijd power unlimited maar dat is gewoon een f*** blad :Z :z

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 11:10 schreef TheJoker het volgende:

waarom?
2) betrouwbare cijfers
5) prettige layout
6) overzichtelijk
9) etc...

Kortom... HET BLAD

en wat kost dat per maand?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

1) het is een blad zonder stomme belgen praat (sorry hoor) die het schrijven
2) betrouwbare cijfers
5) prettige layout
6) overzichtelijk
7) word ook erg veel in geschreven en ook veel plaatjes
8) etc...

Kortom... HET BLAD

beetje aangepast voor pczone, want dat vind ik de beste

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Zit al 3 jaar ofzo bij PC Gameplay echt geweldig blad, met ook zeer zeker een dosis humor en een fatsoenlijk layout niet net als bij Power Unlimited, er staat veel in, dikke pul :) En alleen maar over de PC, aanradertje!!

• BC3 Victim
dit weet jij natuurlijk niet omdat jij tha PU niet leest maar ze hebben de layout zwaar verbeterd

het is echt niet zoveel verschil meer met de andere bladen (mischien wel jammer) '':'(

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Pc Gameplay is de absolute topper *D

Ze beoordelen de spellen zoals ze zijn (betrouwbaar)

En nu ? ben je van plan een abo te nemen ?

see ya

Specs

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 11:49 schreef Le_Freak ! het volgende:
Pc Gameplay is de absolute topper *D

Ze beoordelen de spellen zoals ze zijn (betrouwbaar)

En nu ? ben je van plan een abo te nemen ?

see ya
nee man doe normaal de PU is minstens net zo goed

en nogmaals wat kost de PCGP

Verwijderd

jaar geleje: PU kost 4,50 los in de shop
vorige week: ik kijk...WTF? 6,50 voor een tijdschriftje...das zeker een nadeel van de PU maar hijs wel goed vinnik....

• BC3 Victim
PC Gameplay ofcourse :P Dat belgenblad ruled echt! Kost 15,95 maar dan heb je ook echt een kwaliteits gamers blad. Alleen krijg ik ''m de laatste tijd steeds te laat ;(

Ow ja waarom:
1. Goede kwaliteits papier, harde kaft
2. goede lay-out (sinds een half jaar)
3. Belgen Humor
4. Eerlijke en betrouwbare reviews. Dus geen
geld ontvangen om een hoog cijfer te geven
(dus geen Cybernet, TMF)
6. 114 pagina''s (willekeurig gekeken)
7. 2 Demo CD''s

• BC3 Victim
de PU heeft tijden 5,95 gekost maar door de restyling kost ie nu 6,50

Verwijderd

pczone.......16,95 met 2 cd''s

Verwijderd

Realgamer = Goooeeeeddd!! (is in samen werking met t.net!!!)

Zelf heb ik een abonoment op de Pu! die is ook wel aardig, vooral omdat ze ook console games bespreken

• BC3 Victim
wat is het adres van de site van pc Gameplay

en btw De pczone heeft echt een BAGGER site die van de PU is echt vele malen beter 8-)

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

kan mij die site nou schelen:?

HET game magazine is pc zone :)

Verwijderd

PC Gameplay ruled... maar ik vind ''t te duur.. (net als alle andere bladen;()

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 13:15 schreef aftermath het volgende:
kan mij die site nou schelen:?

HET game magazine is pc zone :)
zón blad komt maar 1 keer per maand dus de rest van de tijd blijf je bij door naar de site te gaan (das een mening)

(of naar de Tweakers natuurlijk)

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ok... maar dan ga ik meestal naar gamers.nl of pc.ign.com zoiets

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zondag 20 mei 2001 13:05 schreef hij het volgende:
wat is het adres van de site van pc Gameplay
hier

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:52

waarom?
2) betrouwbare cijfers
5) prettige layout
6) overzichtelijk
9) etc...

Kortom... HET BLAD

Amen Brother! Ik lees het al vanaf jaargang 1, nummer 7 ofzo.. toen het nog PCGamepro/play heette...

I want to live forever, so far.. so good.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Voor mij is er geen 1 games magazine HET games magazine, want ze zijn niet wat je noemt objectief meer.

De enige die ik vroeger HET games magazine vond was Hoogspel. Geen cijfer, maar gewoon een conclusie met mening van 2 recensenten. cijfers zijn alleen leuk voor de adverteerders tegenwoordig heb ik het idee.
97%, 9.1, etc. Wanneer een blad bijvoorbeeld een exclusieve preview heeft dan zal je nooit een negatieve preview zien of een laag cijfer. Waarom ? omdat als het negatief is, het blad de volgende keer geen exclusieve preview krijgt en een ander blad wel.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

PCGP want: onafhankelijk en objectief.

Verwijderd

Realgamer vind ik wel acceptabel...

Verwijderd

Ik kan niet kiezen tussen de PcZone en de PcGameplay, ze rulen allebei >:)

Verwijderd

Realgamer en PC Gameplay.

Verwijderd

Computer idee !!!!!!

>:)

• BC3 Victim
Pc Gameplay, die belgen doen het erg goed, heel weinig reclame... Goede revieuws met een non-sponsored cijfer...

• BC3 Victim
ik ga toch voor de pczone, als lees ik de laatste tijd niet echt meer van die bladen, gewoon omdat games me niet meer zo errug boeien....
pu is ook wel ok, maar toch niet the best
enne voor die cdrommetjes moet je t niet doen, want bijna iedereen heeft tegewoordig wel een goeie internetverbinding (sorry modemgebruikers en casemagebruikers, maak dan ook een goeie keuze |:( ) en dan kan je dus die demodingen gewoon downloaden, je betaalt toch al genoeg voor je internetverbinding, das mijn mening...
kortom pczone dus

• BC3 Victim
wat voor gift krijg je als je abo wordt bij de Pc gameplay?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

PC Gameplay. Roeleert gewoon.

• BC3 Victim
PU!!!

• BC3 Victim
jaja das allemaal wel mooi maar waarom......?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 11:47 schreef hij het volgende:
dit weet jij natuurlijk niet omdat jij tha PU niet leest maar ze hebben de layout zwaar verbeterd
verbeterd??...ik vind het dus duidelijk nix! Het lijkt nu net op PCZone! Het is te overzichtelijk...het kinderachtige uiterlijk van de PU is nu ech helemaal weg! Zonde, ik vond dat altijd zo cool. En de humor wordt ook steeds zwakker. Als ik nu een oude PU pak moek ech lachen om die ondertitels...is nu nie echt meer ;(

Verwijderd

Zeker PC Gameplay. Hoewel de laatste maanden er eigenlijk weinig boeiends in te lezen viel, maar dat lag meer aan het minieme aantal games dat uitkwam dan aan het blad zelf.

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik vin de RealLamer wel best, vooral omdat ze zich meer baseren op multiplayer, en Clans enzo.

En ik speel toch alleen maar online :)

www.covesting.io/?ref=12955

Verwijderd

PCGameplay is erg goed, hoewel het vroeger stukken beter was.

PU is ruk, alleen lezen als je niets te weten wilt komen over een game.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Realgamer

1. Samenwerking met T.net :) (reviews enz.)
2. Bespreking en soms agenda van lanparties
3. Goede reviews
4. Volgen een aantal developers in NL op de voet (geven dus iedere maand een verslag/interview van een developer in nl die bezig zijn met een spel)
5. Het clan/online gedeelte
6. Het mods gedeelte
7. De prijs (9,95 is toch redelijk goedkoop voor zo''n dik blad (in vergelijking met de andere 2 pczone/gameplay))
8. Proberen om up to date nieuws te geven, ongeacht de invloed van inet
9. etc

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Echt een blad dat boven de rest uitsteekt kan ik niet zomaar aanwijzen, maar ik kan je wel vertellen dat de Engelse bladen een stuk beter zijn dan de Nederlandse.

Verwijderd

PCGameplay en PCZone zijn de beste gamesbladen.

Koop PCZone als je van plaatjes en exclusieve (p)reviews houdt. Bedenk wel dat de informatie niet betrouwbaar is ivm met die zelfde exclusieve (p)reviews(eerder uitgelegd in de topic).

Koop PCGameplay als je betrouwbare en goeie (p)revieuws wilt. En met maar 3 pagina''s reclame is het je geld waard.

Zelf koop ik de PCGameplay.

Verwijderd

Ik zeg het Britse PC Format. Helft games, helft ander interessant spul, alleen het blad is inmiddels te duur in Nederland, daarom chef ik er altijd eentje als ik in Belgie zit. Maar het taalgebruik van die gasten is geniaal, IMHO.

Verwijderd

http://pc.ign.com is wel cool :)

Verwijderd

PCGP natuurlijk! Lekker ontspannen te lezen (weinig reclame, overzichtelijk). Heb alle nummers behavel 1,2&3!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 14:43
PC GamePlay,

leuke reviews waar ik veel om gelagegn heb.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02 20:23

alwinus

Tweaked

PC Zone. Vind ik het beste. Goede reviews. PC Gameplay is ook goed maar die belgen schrijven niet zo goed. Als ik in een review van een halve pagina 10x het woord ''fel''tegenkom word ik gek. Als er iets goed is verbeterd of wat dan ook. Fel dit en fel dat. Maar verder is het ook een goed blad.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

RealGamer, soms wel duidelijk dat het geen pro''s zijn maar die moet je juist ondersteunen :)
En je krijgt geen propaganda reviews voorgeschoteld.

Bovendien hebben ze een nauwe band met Tweakers.net :)

Ohja: ze hebben ook altijd een zorgvuldig gevulde extra CD met spul waar je tenminste wat aan hebt.

Zelf heb ik abbo''s gehad als eerst op Power Unlimited, maar dat is nu poep IMHO. Daarna PC Zone en dat is ook steeds slechter gaan worden.

"I sit in my room and imagine the future."

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

PC GAMER!!!!
Engels, altijd heet van de naald...
En anders toch wel PC Gameplay...
PC Gameplay en PC Zone zijn even goed naar mijn mening, maar PC Gameplay is goedkoper, en je moet die k*t cd''s met stuff die je toch gratis kan downloaden er niet bij te kopen...

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Het beste blad vindt ik THE EDGE (kijk een keer bij je papierboer), veel informatie over nieuwe games en interviews met designers etc. Alleen jammer van de prijs.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Railgunner
  • Laatst online: 13-02 13:10
Ik ben abo vd PC Gameplay, PC Zone en de PU en ik vind de PCGP duidelijk het best.
Ze hebben de beste reviews, zijn objectief en haast geen reclame.
De PC Zone had ik genomen voor het gratis spel, is nu ee stuk slechter geworden, maar ik heb m nog steeds ivm met DVD Zone.
De PU is lekker goedkoop en was handig toen ik nog een N64 en een DC had (beide weer verkocht). De PU heb ik nog steeds omdat ze toch wel veel PC games reviewen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Walkman
  • Niet online
Mijn stem gaat ook uit naar EDGE magazine (zie ook hun website www.edge-online.com).... dat blad is echt ook het magazine wat door de industrie zelf heel veel gelezen wordt (check het aantal advertenties achterin), maar dit blad reviewt niet alleen PC Games (je vroeg wat is HET games magazine en volgens mij hebben de consoles (behalve strategie en FPS) de beste spellen (btw, dat mijn mening).....en dit blad reviewd ze echt allemaal en heeft ook artikelen over geluid in spellen, van alles.......echt aanrader, alleen kost ie meer dan 20 piek...dus ja.....toch koop ik ''m wel elke maand.....

Verwijderd

Realgamer
PcGameplay
Pagina: 1