De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
whaaahaha LOLOp zondag 20 mei 2001 00:25 schreef SilentShadow het volgende:
Hoi,
]
ik heb wat probleempjes met Prince of Persia op mijn PIII. Ik kan heel duidelijk pixels zijn op mijn 22" monitor (terwlijk ik toch een 64meg videokaart heb) en het geluid klinkt over mijn SBlive! met DTT 2500 een beetje brak, iemand een oplossing, anders heb ik mijn computer voor niets gekocht
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik heb ook een pIII500@575 voor
prince of persia hoor!! dat heb je echt nodig
ik start trouwens prince of persia altijd op met l33t3 c0d3
namelijk
prince.exe -megahit
dan ben je HEEEEEEEEL STERK
kijken hoe lang je leeft
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Heb ''m toevallig gister nog gespeeld!Op zondag 20 mei 2001 02:28 schreef bitbyter_ het volgende:
hoezo
ik heb ook een pIII500@575 voor
prince of persia hoor!! dat heb je echt nodig
ik start trouwens prince of persia altijd op met l33t3 c0d3
namelijk
prince.exe -megahit
dan ben je HEEEEEEEEL STERK
Edit: Was op een PII 300 trouwens, natuurlijk wel 32 mb video kaart en 192 mb geheugen.. Wou net
edit:typo
Verwijderd
Karateka

een illegale 2e versie, met nieuwe levels. die is ook kewl. je kunt hem downloaden van mijn pagina (weet de directe url zo ff niet), kijk ff op http://come.to/under1mb in de sectie GAMES / PUZZLE & ADVENTURE
het heet "4d prince".
Verwijderd
LOL!Op zondag 20 mei 2001 12:19 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ingame :):
[afbeelding]
De prince denkt hier duidelijk aan zijn prinses, tjek zijn broek
Verwijderd
PS.: die moordenaar in dat bootje is kut om te verslaan... maarja... ik ben er nietverder meer aangegaan omdat ik de loading tijd veels te lang vond... erg irritant
Verwijderd
Kut te verslaan??Op zondag 20 mei 2001 14:42 schreef MrFreeman het volgende:
Ik heb laatst POP3d gedaan en vond het een goed spel... had em al heel lang maar kon steeds niet aan een zwaard komen... maar een walktrough bood uitkomst en doen was ut kewl... vooral daar als je die brug naar beneden kan schieten met je pjil en boog... zwaard ruled alleen er zijn bij mij alleen blauwe vlekken ipv bloed als ik iemand neerhakte... wel jammer maar ja...
PS.: die moordenaar in dat bootje is kut om te verslaan... maarja... ik ben er nietverder meer aangegaan omdat ik de loading tijd veels te lang vond... erg irritant
Mijn broertje had haar zo dood!! (oke hij molde het toetsen bord er wel voor!)
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
ken ik wel vond die vogel erg kloteOp zondag 20 mei 2001 12:03 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk niet dat iemand deze kent...de voorganger van Prince of Persia (van dezelfde makers)
Karateka
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook zo''n fijn spel, met dezelfde bewegingen als in Prince.
Verwijderd
Die ranzige kutvogel ja....Op zondag 20 mei 2001 15:48 schreef tsf-killer het volgende:
[..]
ken ik wel vond die vogel erg klote
Ik had hem op de C64, maar hij liep altijd vast als ik de tempel in kwam.
Nu dacht ik "Goh, nu ik het in een emu kan draaien en ik een goedwerkende rom heb, zal ik vast wel verder komen dan dat!".
Dus ik spelen..... tot ik op een gegeven moment bij een deur kom waar ik vermoedelijk door heen moet. Maar er komt telkens zo''n vogel uit. Dus ik saven en loaden tot ik eindelijk heel dicht bij die deur ben... maar zelfs dan is het nog compleet ondoenbaar om die vogel op afstand te houden, want je ziet immers niet of ie hoog of laag aankomt. En dat komt dus doordat die vogel achter de muur zit...
Hoe in godsnaam je dat spel dan ooit zonder saven en loaden hebt uit moeten spelen.....
Dus mijn vraag luidt........ what the fuck is up with the damn bird?!
Verwijderd
[lullige modus] dan ben je knap triest als je voor zo''n dos-game je computer koopt [/lullige modus] >:)>:)>:)Op zondag 20 mei 2001 00:25 schreef SilentShadow het volgende:
... anders heb ik mijn computer voor niets gekocht
Verwijderd
Da''s PoP IIOp zondag 20 mei 2001 15:30 schreef s_roubos het volgende:
vreemd, ik heb PoP op mijn Mac gespeeld, dat zag er heel wat beter uit (640x480), en de Prince had een rood vestje aan.
Verwijderd
hehe PoP II rulez, die speelde ik altijd met een paar klasgenoten tijdens de informatica les toen ik nog in de brugklas zat.Op zondag 20 mei 2001 23:23 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Da''s PoP II
En dan keken we wie er aan het einde van de les het verste gekomen was.
Ik ben dus niet de enige die zich tijdens informatica les op de middelbare school stierlijk zat te vervelen. Wij speelden altijd SimCity (tja, die school van ons had nog XTtjes toen wij thuis al een PowerMac hadden staan, kan je nagaan hoever die lui achterliepen).hehe PoP II rulez, die speelde ik altijd met een paar klasgenoten tijdens de informatica les toen ik nog in de brugklas zat.
Ik kan trouwens niet saven in PoP. Vreemd, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Verwijderd
Dicht dus
Dit topic is gesloten.
![]()