[BC3] Prince of Persia.

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,
]
ik heb wat probleempjes met Prince of Persia op mijn PIII. Ik kan heel duidelijk pixels zijn op mijn 22" monitor (terwlijk ik toch een 64meg videokaart heb) en het geluid klinkt over mijn SBlive! met DTT 2500 een beetje brak, iemand een oplossing, anders heb ik mijn computer voor niets gekocht 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-02 22:31

spok9

Groen...

Gek hè? Prince is een DOS spel :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

|:(

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 00:25 schreef SilentShadow het volgende:
Hoi,
]
ik heb wat probleempjes met Prince of Persia op mijn PIII. Ik kan heel duidelijk pixels zijn op mijn 22" monitor (terwlijk ik toch een 64meg videokaart heb) en het geluid klinkt over mijn SBlive! met DTT 2500 een beetje brak, iemand een oplossing, anders heb ik mijn computer voor niets gekocht 8-)
whaaahaha LOL :D :D

Verwijderd

ROFL :D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Damn... 320x200 graphics en SB 8-bit geluid |:( Wat verwacht je dan van een ruim tien jaar oud spel? :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Whehehe, dit moet wel een grap zijn :D :D

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

hoezo

ik heb ook een pIII500@575 voor
prince of persia hoor!! dat heb je echt nodig ;)

ik start trouwens prince of persia altijd op met l33t3 c0d3
namelijk
prince.exe -megahit

dan ben je HEEEEEEEEL STERK :9

• BC3 Victim
geh probeer maar eens pacman te spelen op een thunderbird ofsow ;)

kijken hoe lang je leeft

>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

kewl! :P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 02:28 schreef bitbyter_ het volgende:
hoezo

ik heb ook een pIII500@575 voor
prince of persia hoor!! dat heb je echt nodig ;)

ik start trouwens prince of persia altijd op met l33t3 c0d3
namelijk
prince.exe -megahit

dan ben je HEEEEEEEEL STERK :9
Heb ''m toevallig gister nog gespeeld! :) En jah ik wist de cheat code''s ook nog (prince megahit (zonder -)), en dan Shift-W om te zweven, Shift-T voor extra life en K om enemies te killen 8-)

Edit: Was op een PII 300 trouwens, natuurlijk wel 32 mb video kaart en 192 mb geheugen.. Wou net ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/pop.gif

Screenshotje gemaakt :)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ingame :):
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/christinaricci/got/pop.gif

Verwijderd

Lijkt net dat ut een ooievaar is...die staan ook altijd op 1 poot....:)

Verwijderd

misschien bedoelt die gast wel prince of percia 3D :?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Je kunt veel zeggen, maar voor die tijd vond ik prince of persia toch wel een boeiendd spel..ik heb het echt lang gespeeld.

edit:typo

Verwijderd

Ik denk niet dat iemand deze kent...de voorganger van Prince of Persia (van dezelfde makers)

Karateka

Afbeeldingslocatie: http://www.c64gg.com/Images/k/Karateka.sx1s.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.c64gg.com/Images/k/Karateka.sx2s.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.c64gg.com/Images/k/Karateka.sx3s.gif

:Y) ook zo''n fijn spel, met dezelfde bewegingen als in Prince.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~dodger/got/pop.gif
De prince denkt hier duidelijk aan zijn prinses, tjek zijn broek :D

Steam

Verwijderd

hehe prince 1 is beter dan die 3d versie :)

• chaozz
  • Laatst online: 22-12-2025

chaozz

Retrofiel

er is door een russische hacker club trouwens ook een vervolg gemaakt op Prince of Persia..

een illegale 2e versie, met nieuwe levels. die is ook kewl. je kunt hem downloaden van mijn pagina (weet de directe url zo ff niet), kijk ff op http://come.to/under1mb in de sectie GAMES / PUZZLE & ADVENTURE

het heet "4d prince". :P

chaozz.nl | RetroGameCouch

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Het laatste level, krasje op (legale!!!) CD |:(

Steam

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 12:19 schreef JeanLucPicard het volgende:
[afbeelding]
De prince denkt hier duidelijk aan zijn prinses, tjek zijn broek :D
LOL!

Verwijderd

Ik heb laatst POP3d gedaan en vond het een goed spel... had em al heel lang maar kon steeds niet aan een zwaard komen... maar een walktrough bood uitkomst en doen was ut kewl... vooral daar als je die brug naar beneden kan schieten met je pjil en boog... zwaard ruled alleen er zijn bij mij alleen blauwe vlekken ipv bloed als ik iemand neerhakte... wel jammer maar ja...

PS.: die moordenaar in dat bootje is kut om te verslaan... maarja... ik ben er nietverder meer aangegaan omdat ik de loading tijd veels te lang vond... erg irritant

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 14:42 schreef MrFreeman het volgende:
Ik heb laatst POP3d gedaan en vond het een goed spel... had em al heel lang maar kon steeds niet aan een zwaard komen... maar een walktrough bood uitkomst en doen was ut kewl... vooral daar als je die brug naar beneden kan schieten met je pjil en boog... zwaard ruled alleen er zijn bij mij alleen blauwe vlekken ipv bloed als ik iemand neerhakte... wel jammer maar ja...

PS.: die moordenaar in dat bootje is kut om te verslaan... maarja... ik ben er nietverder meer aangegaan omdat ik de loading tijd veels te lang vond... erg irritant
Kut te verslaan??
Mijn broertje had haar zo dood!! (oke hij molde het toetsen bord er wel voor!)

Verwijderd

Whahahah :P

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 18:07
vreemd, ik heb PoP op mijn Mac gespeeld, dat zag er heel wat beter uit (640x480), en de Prince had een rood vestje aan.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

oh, maar dat was niet alleen P.o.p die er stukken beter uitzag op de mac. Wolfenstein weleens gecheckt. De Mac versie is de beste versie die er van gemaakt is.

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 12:03 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk niet dat iemand deze kent...de voorganger van Prince of Persia (van dezelfde makers)

Karateka

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

:Y) ook zo''n fijn spel, met dezelfde bewegingen als in Prince.
ken ik wel vond die vogel erg klote

• Dr. Strangelove
Klopt ja, Wolf3D speelt in 640x480 ipv 320x200 op de PC.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:48 schreef tsf-killer het volgende:

[..]

ken ik wel vond die vogel erg klote
Die ranzige kutvogel ja....

Ik had hem op de C64, maar hij liep altijd vast als ik de tempel in kwam.

Nu dacht ik "Goh, nu ik het in een emu kan draaien en ik een goedwerkende rom heb, zal ik vast wel verder komen dan dat!".

Dus ik spelen..... tot ik op een gegeven moment bij een deur kom waar ik vermoedelijk door heen moet. Maar er komt telkens zo''n vogel uit. Dus ik saven en loaden tot ik eindelijk heel dicht bij die deur ben... maar zelfs dan is het nog compleet ondoenbaar om die vogel op afstand te houden, want je ziet immers niet of ie hoog of laag aankomt. En dat komt dus doordat die vogel achter de muur zit...

Hoe in godsnaam je dat spel dan ooit zonder saven en loaden hebt uit moeten spelen.....

Dus mijn vraag luidt........ what the fuck is up with the damn bird?! :?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 00:25 schreef SilentShadow het volgende:

... anders heb ik mijn computer voor niets gekocht 8-)
[lullige modus] dan ben je knap triest als je voor zo''n dos-game je computer koopt [/lullige modus] >:)>:)>:)

Verwijderd

hehe, tja..

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:30 schreef s_roubos het volgende:
vreemd, ik heb PoP op mijn Mac gespeeld, dat zag er heel wat beter uit (640x480), en de Prince had een rood vestje aan.
Da''s PoP II

• Dr. Strangelove
Nee, daŽs niet PoP II. Is echt PoP I, die is gewoon later geport en dus veel mooier op de Mac. Prince zag er in PoP I op de Mac net zo uit als in PoP II op zowel Mac als PC. Ik heb alletwee in een grijs verleden op mijn LCIII gespeeld.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 23:23 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Da''s PoP II
hehe PoP II rulez, die speelde ik altijd met een paar klasgenoten tijdens de informatica les toen ik nog in de brugklas zat.
En dan keken we wie er aan het einde van de les het verste gekomen was. :7

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Prince of Persia roelt :9 ik heb het veel gespeeld :Y)

• Dr. Strangelove
hehe PoP II rulez, die speelde ik altijd met een paar klasgenoten tijdens de informatica les toen ik nog in de brugklas zat.
Ik ben dus niet de enige die zich tijdens informatica les op de middelbare school stierlijk zat te vervelen. Wij speelden altijd SimCity (tja, die school van ons had nog XTtjes toen wij thuis al een PowerMac hadden staan, kan je nagaan hoever die lui achterliepen).

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03-2025
Geweldig met die vogel in karateka. Ik kreeg hem wel dood de eerste keer, buiten. Maar geen hoop want binnen een paar deuren verder kom je hem opnieuw tegen. Ook daar ben ik nooit voorbij gekomen. Ben toen maar verder gegaan met Green Beret. Ook zoooo verslavend :)
Ik kan trouwens niet saven in PoP. Vreemd, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.

Verwijderd

Green Berret? Dit is Commando's niet, dit is het klassieke _/-\o_ Prince of Persia _/-\o_ topic. Laat de Prince het maar niet horen...

Dicht dus :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.