Toon posts:

[BC3] Welke Hl mod is goed ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar Half-life mods (counter-strike, frontline force, firearms, action half-life en nog wat andere kleine) maar welke is nog leuk ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Persoonlijk vind ik Action halflife voor MultiPlayer wel goed en Rhobot(=botmod) voor singleplayer...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
counter strike ben ik mee gestopt vanwege cheaters maar het schijnt nu goed te zijn

• BC3 Victim
nee hoor, counterstrike cheats zijn weer helemaal in, invisible cheat daar, invisible cheat hier.. ze zijn overal op het moment.. speel dus alleen op servers waar vaak een admin aanwezig is.

maar ff ontopic:

probeer DoD eens

edit: url

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 21:56
wat zijn die single player dingen achterlijk groot :s

echt maf...
maar goed ik had dacht ik een hele gave gevonden en die doet ut niet(kan jij een download link op die pagina vinden?)

http://www.planethalflife.com/assignment/

• BC3 Victim
Counterstrike rulezzzzzzzz
maaarre maarre:
klik hier
(geloof ik hor)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:38

Bloodclot

Jawier!

CS is ook cool en altijd nog de ebste.

day of defeat is ook wel leuk. En word nog leuker. echt een geweldige mod

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 23:26 schreef ds het volgende:
nee hoor, counterstrike cheats zijn weer helemaal in, invisible cheat daar, invisible cheat hier.. ze zijn overal op het moment.. speel dus alleen op servers waar vaak een admin aanwezig is.
oh dan wacht ik nog ff met cs opnieuw downen.
thnx :)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

tja mijn game is TFC (Team fortress classic) zo als je kan zien aan mijn icoon-tje

ik speel het al 2 jaar

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Firearms!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Svencoop!

Vecht samen met andere spelers tegen ALIENS! :)
Very cewl (vinnik)
Je kan dus ook op LAN de single player samen doen!!
Is op sommige stukken wel buggy

www.svencoop.com

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

goede hl mods zijn :

counterstrike
team fortress classic
day of defeat
firearms
action halflife

goed betekend niet leuk :)

hallo

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:18
Op zondag 20 mei 2001 16:06 schreef Bass64 het volgende:
tja mijn game is TFC (Team fortress classic) zo als je kan zien aan mijn icoon-tje

ik speel het al 2 jaar
YEAH! >:)

• BC3 Victim
Opzich is mijn favoriete game UT, maar na vroeger CS en TFC gespeeld te hebben kan ik maar 1 ding zeggen en dat is DOD rules. Dit is echt zwaar tof om op lanpartys te spelen. Online heb ik het pas 2 keer geprobeerd, maar dat komt door mijn waardeloze Casema verbinding :(

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

pirates schijnt ook wel leuk te zijn.

hallo

Verwijderd

whaha, cs zuigt, vet cheatbare mod O-)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 21 mei 2001 12:32 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
whaha, cs zuigt, vet cheatbare mod O-)
elke mod is cheatbaar, maar omdat CS het meest wordt gespeeld, valt cheaten daar ook het meeste op

en trouwens, veel van die troep werkt ook gewoon bij de andere mods (spiked models, HL engine aimbot) etc etc etc

dus das gewoon zwaar bull wat jij loopt te blaten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
mijn favo mods zijn counter-strike (heel lang gedaan) en FireArms. www.firearmsmod.com

Pagina: 1