De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb nog bak leuke spelletjes, maar die heerscht.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Transport Tycoon Deluxe!!!!!
[Classic]
Stunts
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
2). TTDX
3). WC3
Damn dat spel moet ik weer eens aan de praat zien te krijgen hiero
Verwijderd
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik ken ook een vent met een PIII-667 die geregeld OMF speeltOp zondag 20 mei 2001 03:41 schreef Jotti het volgende:
One Must Fall 2097 vind ik nog steeds geweldig leuk om af en toe mee te raggen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
oh ja ik moet pong nog een keer weer zien te vinden. wie heeft de meest simpele (liefst originele) versie van pong?
This too shall pass
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Is nu freeware.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Die deed het nog op m''n 286''er!!
Verwijderd
Vanzelfsprekend zijn ALLE games die ooit zijn opgenoemd in dit soort classic-draden gewoon helemaal ''Da Bomb''.
Ik kan in elk geval niet kiezen hoor... bij heel veel van de opgenoemde games heb ik goede herinneringen en gevoelens.
Verwijderd
Chrono trigger
International Superstar Soccer
Settlers
Mario Kart
1e pong was het hele apparaat. Is geen losse software ofzo... Later zijn er inderdaad wel andere versies van gemaakt voor homecomputers. Je had op koninginnedag ff moeten snuffelen op de rommelmarkt, daar willen die dinge nog wel eens liggenOp zondag 20 mei 2001 10:57 schreef sharkyOnline het volgende:
<--wat denk je:)
oh ja ik moet pong nog een keer weer zien te vinden. wie heeft de meest simpele (liefst originele) versie van pong?
Under a killin Moon en Pandora Directive
En natuurlijk Lands of Lore (lol).
Plus alles wat maar enigzins met Star Wars te maken heeft.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
(maakt alleen m''n cpu zelfs nog warmer dan q3 met maximaal aantal bots maargoed...)
:D:?Op zondag 20 mei 2001 23:52 schreef Steveman het volgende:
Jones in the fast lane! Superspel voor als je ff nix te doen hebt.
(maakt alleen m''n cpu zelfs nog warmer dan q3 met maximaal aantal bots maargoed...)
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Is dat niet zo''n simulator waarmee je met een schip moet varen ??Op zondag 20 mei 2001 15:52 schreef thedolf het volgende:
Ports off Call
Is nu freeware.
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
* AzzKickah geeft toe: is ook eigenbelang, moet meer titels weten
....isset kick niet waardAzzKickah schreef op 22 november 2002 @ 02:13:
Het leek me leuk om dit topic even te kicken!
* SonyEricsson geeft toe: is ook eigenbelang, moet meer titels weten
omdat jij ook eigenlijk niet heb toe te voegen
BC3 topic
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()