Toon posts:

[BC3] FF1 op "grote" cs servers is waardeloos...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo. Nu de GoT servers down zijn moet ik duzz maar ergens anders gamen..en aangezien ik cs fake vindt met ff off ga ik dus maar op wannadoo of demon met ff1 spelen.
Probleem is alleen dat je daar ZO verschrikkelijk veel teamkillers hebt. Dikke n00bs ook (nix tegen n00bs maar ga eerst ff een ff off server zoeken om een beetje te leren je teamm8s van de enemy te kunnen onderscheiden :)) die duz (ook al was het niet expres) je fijn neerknallen ipv een enemy.
Admins enzow heb ik dus nog nooit gezien, en een echte ban krijg je daar volgens mij ook niet zo snel. I
s totaal niet leuk..ik begin me echt af te vragen waarom ze dan die servers met ff on draaien... Op een "klein" servertje als GoT met admins die de boel goed in de gaten houden gaat het wel perfect...

Nou kunnen de grotere servers een paar dingen doen:
1. Meer admins aanstellen --> maar daz volgens mij niet echt een handige zaak omdat je dan gwoon een paar vaste spelers moet aanstellen..
2. Autobans veel strenger maken --> maar dan krijg je het probleem dat je van die knuppels hebt als mij die grenades duz net verkeerd gooien en fijn een multiple teamkill maken |:( en dus in feite onterecht gebanned worden.

Blijft denk ik alleen optie 3 over : FF gwoon uit zetten..

Probleem opgelost en weer een lekkere n00bie frag server d''r bij...

Greez

=BoE=Voodoo Glow Skull

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BoE :?:)

Naja het is idd vrij irritant als je op een flinke n00b13 server speelt, maar volgens mij viel het op de demon servers nog wel mee.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN