[BC3] Demon Crest voor de SNES. HELP!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie kan mij vertellen hoe je ARMA, de derde "grote" vijand uit Demon''s Crest kan verslaan???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nou, GolbeZeromus, volgens mij kan niemand je helpen. Je zal het weer eens met je eigen mega brein moeten oplossen ben ik bang.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Oh, dank je wel, GolbeZeromus voor je goede raad. Ik zal mijn megabrein weer eens even oppakken en het proberen op te lossen. Nogmaals, veel dank!!! :):):):):)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

BOSS: ARMA, ROUND ONE

All hes got this time is a swoop and a single energy ball. Be careful when
he does his swoop though, as if its too low youll have to jump. (Would it
have killed Capcom to make Firebrand able to crouch?) Just keep pumping
flame into him, and hell soon retreat, leaving behind the Earth Crest.

NOTE: If youre playing this as a ROM on a ZNES emulator, a glitch may make
Arma invincible. If this happens, just use a different emulator.

Dit was te vinden op www.gamefaqs.com die ik laatst heb gekregen van iemand hier op het board :) erg handige site

Je kan hem niet killen maar je moet hem gewoon zoveel mogelijk raken. En goed over hem heen springen kan ik me nog herinneren. Hijs op zich niet zo moeilijk als je weet hoe. Ik vond Demon''s Crest niet zo moeilijk, had hem ook zo uitgespeeld..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• BC3 Victim
Nou, ik heb nog steeds hetzelfde probleem met die gast als "vroeger". Ik heb die gast wel 1000 keer geraakt, mar hij peert hem gewoon niet! Als hij mij dan na een half uur toch dood heeft, hebben mijn vuurballen totaal geen efeect meer op normale vijanden. Waarom is hij onverslaanbaar, en nee, ik gebruik geen Znes

• aXe

aXe

[#]aXe

Wacht ff das die gast die niet zo groot is of niet? die ook wel wat wegheeft van demo''s crest toch? Ik herinner me weer toen ik het had geleend dat je hem niet te hoog moet lokken want je moet de fireballs in zijn rug schieten of op zijn hoofd (iig 1 van de 2) Ik meende dat het de rug was. Dus als je over hem heen spring hem direct in de rug schieten. En als je het nog niet lukt zoek ik die rom ff op en dan ga ik het zelf nog ff spelen ;)

• BC3 Victim
Thanks, Axe, ik ga dat dadelijk gelijk ff proberen!

• BC3 Victim
Het lukt nog steeds niet AXE. Nog ideen???

• aXe

aXe

[#]aXe

Ik zal hem zelf nog wel eens proberen...

• aXe

aXe

[#]aXe

Ik probeer het nu ff uit :)

Nou heb het in 1x keer gehaald. Hij wordt de hele tijd wel geraakt als ie flitst.. Gewoon in de rug schieten als hij over je heen vliegt of jij er over heen jumped. Verder gewoon knallen op die gast en hij is zo dood.. nouja dood.. hij komt later weer..

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Misschien kun je hier effe kijken: Demon's Crest FAQ

hmmmm... de verwijzing naar GameFaqs.com was al gemaakt (daar komt de bovenstaande link dus vandaan) oh well....
Pagina: 1