[BC3] wat is beter HL, OF of BS

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
''lo

ik was wel een beetje nieuwschierig wat de mensen hier nouw beter vonden Half-life, Opposing force of (de nieuwe) Blue shift

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

nieuwe pfff hl begint er nu toch wel oud te zien. De engine iig.

Verwijderd

blue shift?

HL original blijft het leukste trouwens OF was veeeel te makkelijk.

• BC3 Victim
Blue shift is de nieuwe Xpansion waarin je speelt als security dude Barney verwacht: binnenkort :?

dat is het blauwe icon

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als je BS koopt zit er ook iets bij om de models/skins van OF te verbeteren. En je krijgt er OF:Capture de flag erbij :P.

Verder HL is kewl.
OF nog niet helemaal uitgespeeld.
BS nog niet gespeeld

weet dus niet welke beter is.

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik hep halflife uitgespeeld en of bijna.
vond ze allebei toppertjes :)

1e spel wat ik toen zonder codes had uitgespeeld *D of dat was unreal, weet niet zeker. unreal is btw ook een kewl spel alleen minder realistisch.
ik vond dukenukem niet leuk zonder codes.

hallo

• BC3 Victim
ow ja ''k heb ook gevonden dat Blue shift een stand alone game wordt en op verschillende sites is al een trailer te downloaden: o.a. gamespot.com

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik d8 dat ze dat verhaal met Barney eerst alleen op dreamcast uitbrachten als xtra bij HL ???

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
klopt maar blijkbaar hebben ze toch besloten het ook naar de pc te poorten met alle gevolgen voor de graphics en zo ''k heb een paar screens gezien waar je het verschil tussen de oude en nieuwe models echt zeer goed zag het wordt veel minder cartony

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik vind je icon een beetje te rond, moet hoekiger zijn zoals mijn icon :)
Maar hoe meer goede mods erbij komen voor HL hoe blijer ik word :)

PSN

Verwijderd

Persoonlijk heb ik maar 1 mod nodig, rara welke dat is :P

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 19 mei 2001 19:51 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Persoonlijk heb ik maar 1 mod nodig, rara welke dat is :P
Nou nou die is moeilijk,
mijn beste gok is: CS??? ;)

PSN

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 19:18 schreef YakuzA het volgende:
Ik vind je icon een beetje te rond, moet hoekiger zijn zoals mijn icon :)
Maar hoe meer goede mods erbij komen voor HL hoe blijer ik word :)
weet ik ook wel maar dat koste me ff te veel werk was ff een haast klusje

• BC3 Victim
ik heb Hl al wel 10 keer op hard uitgespeeld :), ben dan ook een grote fan, of ook, ik suck alleen nog wel op inet, hoe dan ook, k''wist niet dat bs al uit was, kan je misschien een site sturen met twee plaatjes waarbij ze de graphiks vergelijken met die mod, daar had ik wel wat over gelezen bij die blueshift.com ofziets, maar k''ben wel benieuwd :P

Pagina: 1