Toon posts:

[BC3] halflife/opposing force

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ABN blijft moeilijk he........

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[mierenneukmode]
1.1.0.6 moet je hebben
[/mierenneukmode]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ik heb halflife geinstalleerd de eerste keer en die update gedaan automatisch flinke update trouwens, Maar nou wou ik opposing force installeren, En toen ging dat mis nou heb ik halflife en opposing force gedeinstalleerd en halflife opnieuw geinstalleerd, En toen zonder update opposing force geinstalleerd toen ging het goed, Maar inmiddels ben ik opposing force aan het spelen, Maar ik wou ook wel een keer online game, Maar als ik online wil game zegt hij exe niet up to date, Kan ik gewoon die update er op zetten en opposing force blijven spelen zonder problemen alvast bedankt voor de duidelijkheid als ik online game doe ik dat met team fortress

Verwijderd

gewoon half life erop, opposing force eroverheen, dan 1.0.06 en dan kan je spelen als het goed is..

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zaterdag 19 mei 2001 16:33 schreef Emperor het volgende:
ABN blijft moeilijk he........
Ik zag erger dan dit hoor, veel erger.
Zeiken is ook een vak kerel!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het enige wat hij fout doet is , ipv . en geen enters, wat is daar nou erg aan :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ja ok ik had het allemaal wat snel getikt maar goed, Een vraag waar kan ik die update halen?die 1.1.06 of zoiets, Of moet ik hem automatisch laten updaten, Zou je anders een link willen zetten bedankt

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

je heb 2 updates nodig :(

deze is voor HL zelf
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=208&file=57317

deze is voor opposing force 1.1.0.6
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=208&file=57356

en voor als mensen zuren aan je kop over deze mod
Counter Strike
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=208&file=57319

alleen to bad dat deze site zo sloom is :(

btw ik ben een tfc-er :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Ok bedankt ik heb ze gedownload,Nog een klein vraagje ,Ik ben inmiddels al opposingforce aan het spelen, Als ik nu die update erop gooi, Moet ik dan opnieuw beginnen met de game, Of gaat hij gewoon verder waar ik gebleven was.?
En zo,n update van opposing force, Wat doet die eigenlijk, Zie je dat terug in de game (mooier) of zo ik ben er niet zo in thuis, In iedergeval bedankt voor de uitleg

Verwijderd

cyberson> ooit van puntgebruik gehoord?

Verwijderd

Topicstarter
dat bedoelde ik dus ok observer

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 20 mei 2001 10:10 schreef cyberson het volgende:
Ok bedankt ik heb ze gedownload,Nog een klein vraagje ,Ik ben inmiddels al opposingforce aan het spelen, Als ik nu die update erop gooi, Moet ik dan opnieuw beginnen met de game, Of gaat hij gewoon verder waar ik gebleven was.?
En zo,n update van opposing force, Wat doet die eigenlijk, Zie je dat terug in de game (mooier) of zo ik ben er niet zo in thuis, In iedergeval bedankt voor de uitleg
hmm mooier word het niet... zijn meestal alleen de bugd die er uit gehaald worden
TFC word wel mooier (andere skins, kan je ook uit zetten de nieuwe skins) en er komen meestal ook nieuwe maps bij een update

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

He emperor en observer, Hebben jullie niks leukers te doen met die pc, Dan anderen verbeteren jammer van het geld van die pc van jullie, Want wat jullie ermee doen kan ook nog gewoon met een pentium II 200 zo,n oude bak weet je wel, Maar goed als je je eigen goed voelt hier heb je punten ................................................................................................................................
Pagina: 1