[BC3] Master of Orion 3: screenshots

Pagina: 1
Acties:

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 09:22

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
Op de officiele site van Master of Orion 3 ( http://moo3.quicksilver.com/ )zijn vanaf gisteren screenshots te vinden, er zal er voorlopig iedere dag 1 worden bijgeplaatst.
Tot nu toe zijn de officiele poster en het "Race screen" geplaatst, zie http://moo3.quicksilver.com/cool/e3/

Meer plaatjes zijn te vinden bij infrogames op
http://www.infogrames-expo.com/pagesus/jeux.asp?jeu=150

Release is Q1, 2002 ik kan er niet op wachten

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
supermooi nu hopen dat ie een stuk uitgebreider is dan moo2 want die heb ik nu iets te vaak uitgespeeld. (maar haal em straks weer uit de kast denk ik)

PS wordt ie weer turnbased of toch realtime?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Het spel zelf turn-based, de combats real-time (dat wordt leuk bij vloten van 1000+ schepen :) )

Verwijderd

Béter!! Moo1 en 2 zwaar veel gespeeld... ik hoop vooral dat ze de graphics stukken beter maken... iets van vétte 3D-space-fights ipv die ouderwetse 2D shit ;)

• jlrensen

jlrensen

Topicstarter
spacefights blijven (helaas) 2D, net als de "starmap" (hoewel je daar wel op een 3D manier naar kan kijken). Het voornaamste probleem van 3D is dat het niet goed inzichtelijk te maken. Op het forum is eea uitgebreid bediscussieerd.

Zijn er hier eigenlijk nog mensen die nog steeds MoO2 spelen, of ben ik de enige;)

Verwijderd

speel nog best wel eens moo2
stoer spel
heb hem ook ''legaal'' ;)

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 13:36 schreef jlrensen het volgende:
spacefights blijven (helaas) 2D, net als de "starmap" (hoewel je daar wel op een 3D manier naar kan kijken). Het voornaamste probleem van 3D is dat het niet goed inzichtelijk te maken. Op het forum is eea uitgebreid bediscussieerd.

Zijn er hier eigenlijk nog mensen die nog steeds MoO2 spelen, of ben ik de enige;)
me 2 :P

btw. ik snap niet waarom ze bv. de spacefights niet Realtime-3D kunnen maken.. :? zoiets als in Homeworld... dat die map 2D was heb ik me nooit aan geërgerd, maar die spacefights waren wel erg primitief :*

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:31

RvV

Op zaterdag 19 mei 2001 15:17 schreef [YR]paladin het volgende:
speel nog best wel eens moo2
stoer spel
heb hem ook ''legaal'' ;)
Ik zal hem ook eens van zolder halen. :)

Y'24

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Heel stoer spel, heeft een vaste plaats in zipvorm (150 Mb) op m''n HD, iedere keer als ik weer eens zin in heb unzip ik ''t ff :)

Verwijderd

Ik speel nog steeds deel 1. Echt vet gaaf. Malkari blijkt net zo''n soort spel te zijn(volgens PC Zone). Alleen kom ik er niet echt uit |:(, het ziet er wel goed uit. Kan iemand van jullie mij hierbij helpen evt.??

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

Reunion voor de pc vond ik destijds ook zo cool, en pax imperia

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• GaiusBertus
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Ik vond MOO 2 (en MOO 1 ook) altijd een supervet spel dus ik kijk wel naar deze derde uitgave uit.

Op Gamespot staat een preview van MOO 3 waarin wordt gezegd dat de starmap en het battlefield wel degelijk 3D zijn... :)

Wat ik alleen wel jammer vind is dat Master of Magic 2, van dezelfde makers, al een tijd geleden gecanceled is, want dat was ook een vet spel.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• jlrensen

jlrensen

Topicstarter
De starmap wordt wel 3D te bezichtigen, maar de sterrenstelsels liggen nog wel een een vlak.
nog een leuke quote uit de faq:
What is the maximum size of the game universe? Will we have moons? Can we colonize them?

The maximum size of the galaxy will support up to 256 solar systems. Each system can have up to ten planets, and each planet up to five moons on it. You can colonize the moons as well.

But that''s 15,360 possible colonies!

Why yes, it is. Huge isn''t it? But the average huge galaxy will "only" feature 4 planets and two moons per planet, so will see about 3,000 colonize worth bodies.

• jlrensen

jlrensen

Topicstarter
Gamespy heeft inmiddels ook een stukje online: http://gamespy.com/e3/moo3/index2.shtm

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:31

RvV

Op zondag 20 mei 2001 12:45 schreef Dizzle het volgende:
Reunion voor de pc vond ik destijds ook zo cool, en pax imperia
Reunion was best wel zooooooo moeilijk. Of ik was er misschien een beetje te jong voor in die tijd. Verder een heel gaaf spel!

Y'24

Pagina: 1