Toon posts:

[BC3] Windows 2000 vs Dune 2000? Gaat samen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net m''n kratje bier naast me staan, klaar voor een 80 jarige oorlog met de Ordos... flipt Dune 2000 helemaal na de intro.
Heb het net geinstalleerd, voor het eerst op W2K en het loopt voor geen meter. Het beeld is naar rechts verschoven en ik kan dus niks bouwen. Kan het wel naar links verschuiven maar dan komt er geen beeld bij, zeg maar.
HELP ME! IK WIL VECHTUH!!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat is klote man! Dune 2k is idd altijd :P:9!

Maar ik heb geen idee hoe je het moet fixen! Heb ook al genoeg problemen met dune2k in winME gehad! Maar dit herken ik niet.

Maar als je een paar weekjes wacht komt die nieuwe Dune uit! En die schijnt nog dikker te zijn! :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Allle patchen geinstalleerd?

Verwijderd

Sorry, ik moet dit ff kwijt, maar ik wordt nogal ziek over al die topic''s van
Windows2k met <game> lukt niet/gaat niet.
(Niet (f)lame bedoelt!)

Helemaal nix tegen de topic starter ofzow, maar in elk topic van deze catagory wordt elke keer de (bijna) zelfde oplossing gepost!
Nieuwste patches en Dx8 dan zou ie moeten werken!

Nu is win2k dan helemaal niet bedoelt om in te game! Volgens mij was daar winMe geoptimaliseerd voor!

Maar back ontopic, verrot dat dune het niet doet!! is wel een dikke game!
Heb je de nieuwste patches + dx8 geinstaleerd?

Verwijderd

check dan ff www.ntcompatible.com

Verwijderd

Dune 2000 (Virgin Interactive) Yes W2000 07/99
Works completely
under Win2000

moet het dus doen onder win2k

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 11:16 schreef noXic het volgende:
Sorry, ik moet dit ff kwijt, maar ik wordt nogal ziek over al die topic''s van
Windows2k met <game> lukt niet/gaat niet.
(Niet (f)lame bedoelt!)

Helemaal nix tegen de topic starter ofzow, maar in elk topic van deze catagory wordt elke keer de (bijna) zelfde oplossing gepost!
Nieuwste patches en Dx8 dan zou ie moeten werken!

Nu is win2k dan helemaal niet bedoelt om in te game! Volgens mij was daar winMe geoptimaliseerd voor!
Dat W2K met spellen zuigt weet ik. En ja ik heb de patches en Directx. En als het dan toch niet werkt mag ik toch wel ff vragen of anderen het WEL voor elkaar hebben gekregen? :?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 12:28 schreef victoryonline het volgende:

[..]

Dat W2K met spellen zuigt weet ik. En ja ik heb de patches en Directx. En als het dan toch niet werkt mag ik toch wel ff vragen of anderen het WEL voor elkaar hebben gekregen? :?
Tuurlijk mag je dat vragen, keb er nix op tegen.
Alleen vind ik het wel vaag dat er weetniet hoeveel topics van deze aard langs komen!

Verwijderd

Win2k met Dune2k werkt hier zonder problemen hoor.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zaterdag 19 mei 2001 12:28 schreef victoryonline het volgende:

[..]

Pure bullshit! Ik draai hier w2k, en soms is het zelfs sneller als w98se! Alles doet het hier ook gewoon!

Steam

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Dune2000 werkt hier ook perfect onder Windows2000 PRO SP1.

:?
Pagina: 1