Toon posts:

[BC3] MYST III-ervaringen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al mensen die MYST III (Exile) gespeeld hebben. ZO ja, wat vonden jullie ervan ? Als het goed is hij wat minder ingewikkeld dan zijn voorganger. Zijn al die jaren werk er aan af te zien ?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

hij doet het bij mij niet [maar ik mag niet zeggen waarom :+]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:15
Op vrijdag 18 mei 2001 23:12 schreef Kruimeltje het volgende:
Zijn er al mensen die MYST III (Exile) gespeeld hebben. ZO ja, wat vonden jullie ervan ? Als het goed is hij wat minder ingewikkeld dan zijn voorganger. Zijn al die jaren werk er aan af te zien ?
Is ie dan al uit? :9~

Verwijderd

hahahaha rip zeker

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben ook heeeel benieuwd naar Myst III,
ik heb al wel gelezen op gamespot dat ie echt heel goed is.
Myst kreeg een 8.6 (Heel hoog voor GameSpot.co.uk normen.)

Laat u horen, degeen die dit meesterwerkje heeft zien rennen en springen. :)

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 mei 2001 23:35 schreef Xion het volgende:

[..]

Is ie dan al uit? :9~
Hij is net gereleased in the States, ligt hier pas rond september in de schappen.

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:15
Op zaterdag 19 mei 2001 03:42 schreef Kruimeltje het volgende:

[..]

Hij is net gereleased in the States, ligt hier pas rond september in de schappen.
Damn :( Dat word weer een digitale klopjacht. :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ''m nu sinds een paar dagen en ik moet zeggen dat het weer een erg mooi spel is.

Puzzels enzo zijn vrij moeilijk voor zover ik heb kunnen zien maar wel goed te doen.

Al met al is het spel zeker je f99.- waard (of 4cd''s >:))

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mooi spel, resolutie van de textures lijkt bijna net zo hoog als in Riven, wat best een prestatie is gezien het feit dat je 360 graden in alle richtingen kan rondkijken. Sfeer is ook erg goed, voelt echt als een vervolg (ik was bang dat dat niet zo zou zijn omdat het niet door Cyan ontwikkelt is).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

september pas!! :( ik dacht dat ie al uit was, je ziet overal op i-net reclame

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

hij komt hier pas in sptember omdat hier in europa elk land z''n eigen versie wil .
Kijk maar op www.myst3.com

searisk

Verwijderd

Deze week ff de demo downen, als ik een keertje tijd heb :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik was van plan om MystIII via internet te bestellen. Maar dat is een duur grapje. Hoe zijn jullie er dan aan gekomen?? warez??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 15:56
yews
4 cd''s met troep

ik vind het nog niet echt wat! Matige graphics, volgens mij 640x480, prerendered filmpjes met ingeplakte figuurtjes. Ben dan ook niet echt een fan maar het heeft mij niet kunnen pakken. Vriend van me is wel van, hij vindt het dus super stoer!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:36
Ik moet eerlijk zeggen dat het me een beetje tegen valt. Riven wist me, vooral qua sfeer, erg te boeien. Dat heb ik met Myst III een stuk minder...

Nouja, misschien komt het nog!

omniscale.nl

• Dr. Strangelove
  • Nu online
`k moet zeggen dat ik er redelijk snel door heenga, dat eerste eiland had ik na 1 1/2 uur al helemaal onder de knie (geen spoilers...). Dat was bij Riven wel anders.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 19:12 schreef s_roubos het volgende:
`k moet zeggen dat ik er redelijk snel door heenga, dat eerste eiland had ik na 1 1/2 uur al helemaal onder de knie (geen spoilers...). Dat was bij Riven wel anders.
Als het goed is hebben ze hem wat makkelijker gemaakt dan Riven, een hoop mensen vonden die te moeilijk. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik daar ook een keertje hulp heb moeten zoeken :Ž(.

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ja, Riven had een vrij hoog vergezochte oplossingen-gehalte. Kwam ook omdat het maar een wereld was, die erg groot was. Hints voor de ene puzzel lagen op het ene eiland, terwijl de uiteindelijke oplossing op een ander eiland lag.

• darmit

darmit

Op maandag 21 mei 2001 00:49 schreef slacid het volgende:
Deze week ff de demo downen, als ik een keertje tijd heb :(
Er bestaat geen demo van alleen een trailer helaas

searisk

Verwijderd

Ja Riven was aardig moeilijk, ik heb me daar toch een tijdje vastgezeten bij die puzzel met die knikkers! Uiteindelijk wel zelf bedacht, toen ik eindelijk die onderwater kamer vond :)

Daarna nog vastgezeten bij die geluiden van die dieren, want ik verstond onder sommige plaatjes toch een heel ander dier ;)

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar Myst III, maar 4 cd''s swappen is weer heel wat minder :(

• darmit

darmit

Je kunt ook een full install pakken dan zet die alle 4 cd''s op je hdd , dat scheelt weer swappen

searisk

Pagina: 1