Zegt wel genoeg denk ik. Dus kopen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Is het zeker waard
Verwijderd
Ja, met alle assists on is het hartstikke makkelijk (en snel saai...)Op vrijdag 18 mei 2001 22:33 schreef aftermath het volgende:
ik speel eigenlijk nooit een f1 game, zit ik dan met deze ook goed ?
Persoonlijk vindt ik F1 Racing Championship toch beter. Ik vindt de simulatie net zo goed en de graphics beter. Maar ik vrees dat veel mensen dat niet met me eens zijn, dat zal ook niet veranderen...
lijkt me ook niet leuk (misschien in het begin ff)Op vrijdag 18 mei 2001 22:49 schreef TheClown het volgende:
[..]
Ja, met alle assists on is het hartstikke makkelijk (en snel saai...
maar waarom is deze beter dan de andere ?
I totally agree!!Op vrijdag 18 mei 2001 22:49 schreef TheClown het volgende:
[..]
Ja, met alle assists on is het hartstikke makkelijk (en snel saai...)
Persoonlijk vindt ik F1 Racing Championship toch beter. Ik vindt de simulatie net zo goed en de graphics beter. Maar ik vrees dat veel mensen dat niet met me eens zijn, dat zal ook niet veranderen...
Verwijderd
GP3 is de beste ja.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Probeer GPL eens, als je van racen houd;) Is ook F1, maar dan met auto''s van wat jaartjes terug, wel heel realistisch.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik begrijp niet waarom iedereen zo weg is van gp3.
Ik ben nu al 2 weken race games aan het testen maar gp3 zit niet eens in de top 3 bij mij.
Thy will see the light...
of heb ik het verkeerd ?
wat is je top 3 dan ?Op zaterdag 19 mei 2001 12:10 schreef 7th het volgende:
GPL is erg vet ja vooral online.
Ik begrijp niet waarom iedereen zo weg is van gp3.
Ik ben nu al 2 weken race games aan het testen maar gp3 zit niet eens in de top 3 bij mij.
F1 racers zijn teneerste cool als je al van F1 houdt, je kiest "jouw" team en gaat racen, de auto afstellen(wat een kunst is), races winnen, hotlappen(tijdverbeteren)... etc.Op zaterdag 19 mei 2001 17:54 schreef aftermath het volgende:
misschien een stoome vraag:?, maar wat is er eigenlijk leuk aan een f1 racer?, je rijdt zo''n seizoen door en klaar:?
of heb ik het verkeerd ?
Wil je gewoon ff snel een potje raggen koop je een lekkere rally game zoals Rally Masters ofzo.
Beste F1 games vind ik:
1. F1 RC (UBI)
2. F1 2000 / F1 2000 CS (EA)
3. Monaco GPRS / F1 RS (UBI) / GP3 (Hasbro)
4. GP2 (Microprose)
Maar er komen al weer vette F1 games aan zoals: F1 2001 en F1 RC2... ik kan al niet wachten
Verwijderd
Maar gp3 roeleert zeker wel, ik speel het ook vet vaak, alleen jammer dat het via inet spelen niet werkt
voor de rest perfect spel
1-GP2, close finish met GPL, maar ik heb dit al zoveel uren gespeeld, heerlijk spel. Dat ze het na al die jaren nog niet verbeterd hebben...
2-GPL, geweldige physics, en het online spelen is super...
3-Dan komt er een hele tijd nix.....En naa een heel eind misschien GP3....
Het beste niet-f1 spel is IMO Colin McRae Rally 2, net nog ff een seizoentje uitgespeeld, toch wel errrrug makkelijk op novice
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
jeps, wel eens gespeeld, maar het gaat niet bepaald over 1 "race soort", zoals F1, Nascar en al dat soort shit.Op zondag 20 mei 2001 12:00 schreef s_roubos het volgende:
Iemand ooit TOCA 2 gespeeld? Vind ik nog steeds een van de beste en meest realistische race spellen.
Maar het is wel een zeer realistisch spel
Verwijderd
Ik moet wel zeggen dat ik er vooral heel veel lol mee heb gehad omdat ik meedeed met een hotlapcompetie: offline racen en dan je replays opsturen. Volgens mij sta ik nog steeds in een top 10 (Brands Hatch).
Racen tegen de AI was op zich leuk, maar als je eenmaal de standaard setup aanpaste, won je alles met twee vingers in je neus. Toch: dikke pret: echt side by side racing. En alles voelde ook lekker aan: zoals de auto door de bochten scheurde...
Hm, ik krijg meteen weer zin om een rondje te rijden! Ik heb me trouwens never nooit niet met die bonus cars bemoeit. Sowieso kies ik in elk racespel dat ik speel een auto uit en die probeer ik dan te beheersen. Spelen met 120 verschillende autotypes zijn aan mij niet besteed.
met een vage directx error

zowel display drivers als directx zijn de
laatste versies en het blijft

ik krijg er de ram~bam~van
control alt oeps deleted
Verwijderd
GP3 fans kijk hier eens naar. En niet gaan zeiken dat je geen snelkoppelingen hier mag dumpen want het is een stoer aanbod!