wie weet waar ik een walktrough kan vinden voor walktrough ??.....al overal gezocht maar nix gevonden!.....
ik zit trouwens vast in level 24 bij een hek...
thnx
ik zit trouwens vast in level 24 bij een hek...
thnx
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Verwijderd
Je moet iedereen omleggen, ook de sheriffs buiten de range, dan vindt je TNT in het derde gedeelte van de binnenplaats en daarmee blaas je die deur eruit.Op zaterdag 19 mei 2001 15:59 schreef Keize001 het volgende:
ik zit vast op die ranch (level 8 geloof ik).
Ik kan niet op die laatste binnenplaats komen. De deur zit op slot, doc kan em niet openen. Er lopen nog 5 mannen rond. Wanneer ik iedereen bewusteloos heb moet ik daar ergens een deur in. De aangegeven waklktrough zegt hier niks over, dus ik zal wel de enige zijn.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
nu al? level 24 is 1 na laatste...Op vrijdag 18 mei 2001 23:26 schreef MM het volgende:
nu al een walkthrough nodig
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zat ik 2 dagen vastOp zaterdag 19 mei 2001 18:51 schreef wie_ben_ik het volgende:
Ik zit vast in level 4 als die gozer opgehangen wordt. Ik heb de huifkar opgeblazen, maar dan blijft de sherrif en nog wat luitjes bij die gozer bij de galg staan. Dat lukt duz nie. Iemand hulp?
Ik zal wel dom zijn
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq