Toon posts:

[BC3] Resident Evil 3 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik heb net RE3 geinstalleerd en ben meteen verslaafd...egt lache spel dus...maar nu heb ik 2 vraagjes...:

- Hoe drop je een wapen uit je "inventory list"?
- Hoe ga je dr uit...moet ut nu steeds op alt-F4 drukken want weet niet hoe ut anders kan...:?

Naja... beetje domme vragen maar ja...wat je niet weet mot je vragen toch? :)

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Staat het niet in de handleiding dan? >:)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21
Handleiding ? :?
Zijn dat die dingen die je gelijk bij de verpakking weggooid omdat je over 2 jaar je huis niet meer in kan omdat je al zo veel spellen heb gekocht :)

(ik bewaar die dingen nooit.
als ik het niet weet loop ik gewoon alle toetsen na op mijn toetsenbord :)
En vaak help het.

Alleen Handleidingen van Flightsim en zo bewaar ik alleen .

Maar nu weer ff Ontopic :)
ik zal het gewoon proberen en gewoon kijken welke toets het is :P

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

wapen droppen is geswoon in de inventory kist douwen

eruit gaan is volgens mij F9

Verwijderd

Topicstarter
Ja eruit is F9...dat klopt thnx...maar ik kan dus niet zomaar ergens me shotgunshells laten vallen omdat ik iest (denk ik) belangrijks moet oppakken...minder...

maar ja... elk spel zijn kuttere kanten toch? :)

Verwijderd

Topicstarter
Shiiit he! heb net dat merceneries gedaan! d8 dat ut een demo was van iets maar blijkt een appart spel te zijn! egt gaaf...ben je zo''n gast deie uit zo''n heli komt...B-)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zeker een vet spel ja
speelde het samen met res evil 1 en 2 altijd met m`n maat midden in de n8
echt wel cool ofzo
silent hill moet je trouwens ook es proberen als je res evil leuk vind
moet je wel psx hebben :+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
heh wat jammer...heb geen psx...:)

Maar je kan dus niet je items (bv. je 2de shotgun >:)) droppen midden in een spel...alleen bij zo''n doos dus? he kut dan kank wel weer overnieuw beginnen...ik doe nl. altijd overwrite en ben nu in zo''n politie bureau....maar daar bij de typewriter zit geen doos dus....:(

Maar thnx voor de reply''s anyway!

Verwijderd

Ach met een beetje mazzel speel je Resident Evil 3 in 2/3 uurtjes uit. Dat spel is echt MEGA SIMPEL gewoon. Vond Resident Evil 1/2 en Code Veronica toch een veeeeeeeeeel stuk cooler dan 3 :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat zal wel maar daar gaat ut hier niet om. Als je inventory ding volzit speel je em dus NIET in 2/3 uur uit. :(

Je kan gewoon niets "nuttigs" meer oppakken en terug kan je ook niet omdat daar zo''n monster staat. Die blokkeerd de "openeing" naar de vorige doos waar je dus wel kan droppen....

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 06:40 schreef MrFreeman het volgende:
ja, dat zal wel maar daar gaat ut hier niet om. Als je inventory ding volzit speel je em dus NIET in 2/3 uur uit. :(

Je kan gewoon niets "nuttigs" meer oppakken en terug kan je ook niet omdat daar zo''n monster staat. Die blokkeerd de "openeing" naar de vorige doos waar je dus wel kan droppen....
dan moet je geen onzinnige crap mee nemen :)
altijd alleen wat je denkt nodig te hebben :)
althans zo speelde ik het :)
Pagina: 1