Hey,
Wie weet of je het spel Commandos: Beyond The Call Of Duty online kan spelen? Zo ja, hoe?
Marti
Wie weet of je het spel Commandos: Beyond The Call Of Duty online kan spelen? Zo ja, hoe?
Marti
Kan je dit programmaatje ff mailen ofzo? Ik heb het namelijk niet...Op vrijdag 18 mei 2001 17:54 schreef JungleJim het volgende:
In de commandos dir staat een server progje (mpserver.exe), dat moet je starten. Vanuit het spel kun je dan op de server spelen door het IP nummer van de server in te voeren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Klopt, ik heb geen cd. Maar jullie kunnen hem toch wel ff mailen? Zo groot is ie volgens mij niet.Op vrijdag 18 mei 2001 23:13 schreef Avatar_JoCo het volgende:
Hij heeft zeker geen CD;)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq