Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BC3] UT bugje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ik de singleplayer speel bij UT kan ik alleen bij deathmatch alle levels spelen, bij de rest niet. Nu heb ik dit probleem pas sinds ik een wazige patch eroverheen heb gegooid zodat hij te patchen viel zonder cd (kun je ''t nog volgen). Ik zit op school dus kan ik niet kijken welke patch ''t was. Kent een van jullie deze bug? Hij blijft hangen als de andere spelers binnen komen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Geen idee, maar die Signature van jou vind ik toch zwaar melig :D

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Ik heb ook geen idee, maar ik heb dan ook weinig verstand van computers... ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Ja inderdaad, lekker melig :D

Verwijderd

4e reply, en nog steeds geen antwoord op je vraag :D

Maarja wat wil je met zo''n melige signature :)

Verwijderd

Ik weet dus ook niet het antwoord... misschien moet je ff op de Unreal Technology Page kijken, en de 436 patch downloaden... misschien dat ''ie het dan wel doet :?

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-11 18:39
Signature van DEM
Kun je met die scusi monitor alleen orginele inktpatronen gebruiken? ;)

Maar hier kun je de 4 bonuspacks downloaden:

Bonuspacks 1-4

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat zou ik toch moeten zonder GoT ;) Al die kennis! :P Maar toch bedankt he!
Op vrijdag 18 mei 2001 15:05 schreef Artwido het volgende:

[..]

Kun je met die scusi monitor alleen orginele inktpatronen gebruiken? ;)
RTFM! :) Tuurlijk! Duhhuh!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1