[BC3] Counter-Strike Crasht :(

Pagina: 1
Acties:

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hey, als ik een poosje Counter-Strike doe krijg ik
1. een error van HL.exe heeft ongeldige bewerking uitgevoerd. Druk op annuleren.

of

2 het hele beeld freezt en een reboot is noodzakelijk ;(

Ik heb Half Life al paaar keer opnieuw geinstalleert maar dat helpte ook niet :(

Weet iemand waar het aan ligt,
System:
OS=Win2k SP1
3dkaart=Asus V7700 Geforce2 GTS Deluxe

de rest van mijn systeem info staat in mijn signature

Verwijderd

misschien eens terugklokken? ik zie 600@700??

Verwijderd

Misschien ligt het aan Win2k. Bij mij werkte veel games onder Win2k ook slecht.

• SaURoN
  • Niet online
Heb hem al weer terug geclocked ;(
Helpt ook niet

Maar andere mods zoals:
DoD, TFC doen het wel goed en crashen niet alleen CS doet het ;(

toch maar ff win98se er bij installeren ?

Verwijderd

Ja gewoon dualboot. Onder Win98SE draaien games toch net iets lekkerder dan onder Win2k. (bij mij dan)

• SaURoN
  • Niet online
ik heb geen zin in een format, dus 98se kan er gewoon naast worden geinstaleert ?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 13:48 schreef SaURoN het volgende:
ik heb geen zin in een format, dus 98se kan er gewoon naast worden geinstaleert ?
Weet niet zeker.
Ik had Win2k na Win98SE geinstalleerd, en dan krijg je na het installen gewoon een dualboot menu (moet je wel ff aparte partitie aanmaken natuurlijk)

Verwijderd

pas op andersom (dus nu win98 erop) krijg je niet vanzelf een bootmenu! Als je nu gewoon win98 installeerd dan start je pjoeter meteen win98 op!

• SaURoN
  • Niet online
kut, niemand een andere optie omdat hij het alleen met CS doet ;(
andere Half Life mods doen het wel goed.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
had het zelfde probleem, is uiteindelijk weg gegaan door format (win98) is heel lullig iets maar nix aan te doen (ik gebruik zelf win98 eerste editie, omdat die nog het minste windows k*tjes erin heeft zitten) (wel iets meer bugs, maja, windows update werkt dan wel weer)

duss, probeer het opnieuw te installeren nog een keer en anders denk ik toch format voor je :r

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• SaURoN
  • Niet online
Dat is ut um, heb hem al een keer geformat maar nog steeds :(
Klote cs nu leek het vanavond goed te gaan 60 min geen last er van....
vaag

Verwijderd

Als je aan partionmagc kan komen is vet simpel die maakt part. aan terwijl al je data nog op de de hdd staat (heeft ook bootmneu zooi)

Verwijderd

Als je genoeg partities hebt kun je win98 gewoon installen. Je kunt bij de installatie van win98 aangeven in welke map je hem wilt installeren, dan kies je gewoon een andere partitie dan win2k. Na de installatie vind ie alleen nog win98. Dit verhelp je door een "herstel"installatie van win2k te doen. Deze maakt nu een duaal boot menu. Heb het zelf ook op deze manier gedaan.
Pagina: 1