Toon posts:

[BC3] BC, RW of GWS????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Battlcom
roger wilcom
game voice share

ben eigenlijk wel benieuwd welke jullie met wars gebruiken.. wij gebruiken altijd BC...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Is dat wel toegestaan bij wars eigenlijk?

Ik bedoel... Doden spreken niet hè :)
Dus kunnen ook geen hints geven.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik speel TFC en daar zijn geen dooien

en wij gebruikte BC... alleen dat geef soms zo''n probs om teconnecten

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Dat vang je af door chasecam aan te zetten tot op zekere hoogte... je kan niet alles voorkomen, maar ik heb er geen problemen mee.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Topicstarter
je kunt wel om hoekjes kijken >:)

Verwijderd

RW gebruik ik soms..maarjah teamplay was neit echt het sterkste punt in NOFX..

Overigens ook leuk om een public binnen te gaan met RW.

Tegen lamen dmv rw is d''r een of andere mod (?) voor CS waarbij doden alleen maar een zwart scherm te zien krijgen....

Verwijderd

BC
Beste kwaliteit en weinig lag

Verwijderd

wij gebruiken rw maar eigenlijk alleen omdat bc het bij mij niet fatsoenlijk wil doen.

Teamsound schijnt ook heel goed te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 mei 2001 15:24 schreef G3R10 het volgende:

Tegen lamen dmv rw is d''r een of andere mod (?) voor CS waarbij doden alleen maar een zwart scherm te zien krijgen....
cl_fadetoblack :P

Verwijderd

RW.. werkt wel goed en iedereen kan er eaz mee omgaan..
laatst was er een clan waar we tegen moesten (al tijd terug was vrij newbie clan.. we moesten nog stijgen in cbase..)en die hoorde van ons dat we RW gebruikten. toen hebben ze direkt de server verlaten hehe :o maar is wel gewoon toegestaan..

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
uuuh... mjah... die online speech dingen zijn wel geinig.. alleen nog niet helemaal optimaal... de een is iets minder verstaanbaar, de andere is wat meer buggy weer een ander gebruikt meer bandbreedte..

Ik vind zelf RW wel prettig tot 3 mensen ongeveer... mits de mensen een vrij duidelijke stem hebben

Verder.. zoals je weet staat bij ons forced chasecam aan.. dat staat ie niet voor nix... mochten de mensen daar problemen mee hebben ben ik ook niet te beroerd om fadetoblack aan te zetten.... ''t is ''t een of ''t ander :)

Meestal vind men dan de chasecam wat minder erg.. alhoewel ik zelf fadetoblack wel lekker rustgevend vind :)

BTW.. teamsound is idd wel redelijk... nog niet helemaal goed kunnen testen.. leuke functies enzow... maar ''t bagger progsel heeft dus geen linux server en moet dus ''t liefst op een dedicated NT bak draaien...
Pagina: 1