De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tundra
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
as_oilrig.. maar anyways..je hebt ook as_tundra en je kan er vast wel een paar downloaden..moet je ff zoeken.Op donderdag 17 mei 2001 18:06 schreef McRuler het volgende:
Ik speel nog niet zo lang cs!! Kan iemand mij vertellen of er nog meer VIP maps zijn behalve cs-oilrig???
dunno
Verwijderd
tundra
rooftop oid
weet niet precies hoe die heet maar wordt toch bijna nooit gespeeld.
vip maps zuigen als je ct bent btw maar dat terzijde
rooftop oid
weet niet precies hoe die heet maar wordt toch bijna nooit gespeeld.
vip maps zuigen als je ct bent btw maar dat terzijde
As_Oilrig (kutmap)
AS_Tundra
Die zitten nog in 1.1
In 1.0 zat AS_Rooftop oid en ik ken zelf ook nog As_Forest
AS_Tundra
Die zitten nog in 1.1
In 1.0 zat AS_Rooftop oid en ik ken zelf ook nog As_Forest
Verwijderd
er worden vrij weinig VIP maps gedraait anyway.. veel mensen lijken een hekel te hebbe aan bijvoorbeeld oilrig..
Verwijderd
as_forrest is er ook 1.
oilrig is dus echt wel gaaf!! Je hebt alleen vaak van die egotripper noem ik ze maar die weigeren de VIP te beschermen. Of als ze VIP zijn met andere me te lopen.
Maar als je een goed team hebt dan is oilrig dus wel gaaf.
Ik had er eerst ook een hekel aan. Maar nu ik hem meer heb gespeeld is hij steeds leuker.
oilrig is dus echt wel gaaf!! Je hebt alleen vaak van die egotripper noem ik ze maar die weigeren de VIP te beschermen. Of als ze VIP zijn met andere me te lopen.
Maar als je een goed team hebt dan is oilrig dus wel gaaf.
Ik had er eerst ook een hekel aan. Maar nu ik hem meer heb gespeeld is hij steeds leuker.
Ik vind dat VIP cool zijn!!!
ook voor CT
ook voor CT
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vip zijn is kewl, lekker raggen met usp en 200 armor
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1