Is dit een beetje leuk spel, ik had de review op gamers.nl gelezen en het ziet er erg leuk uit. Weet iemand waar ik een demo kan downloaden?
Verwijderd
Tropico is echt een cool spel, mits je een beetje van de "Sim-achtige" spellen houdt 
Er zitten hele leuke opties in het spel, helaas geen drugshandel
. Muziek is ook zeeeeer relaxed
Er zitten hele leuke opties in het spel, helaas geen drugshandel
Heb `em ook. Is echt wel een leuk spel, maar geen toppertje. ik zou er dus zeker niet de volle mep voor lappen:+
Ik heb hem nog niet in de winkel zien liggen. Enig idee hoeveel dit spelletje kost?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmmm
met dynabyte discount korting zeker
met dynabyte discount korting zeker
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
f90,- / 30 dagen = f3,- per dag
f3,- / 24uur * 2uur = 0,25 cent.
1 lege CD a f1,50
f1,50 + f0,25 = f1,75
f3,- / 24uur * 2uur = 0,25 cent.
1 lege CD a f1,50
f1,50 + f0,25 = f1,75
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ow dan wacht ik wel tot me ''game-supplier'' weer online isOp vrijdag 18 mei 2001 11:15 schreef Mage het volgende:
legale versie bij http://www.cd-express.nl kost fl.73,95
Ik heb nog een aantald cd-bonnen liggen, maat twijfel nog tussen dit spel, cossacs: european wars en Red Alert 2.
wat kunnen jullie me adviseren?
...en het regent ook nog
Verwijderd
Cossacks is nieuwer en wordt heel goed verkocht, ik heb er helaas nog geen ervaringen mee.Op zaterdag 19 mei 2001 10:52 schreef Dieptriest het volgende:
Ik heb nog een aantald cd-bonnen liggen, maat twijfel nog tussen dit spel, cossacs: european wars en Red Alert 2.
Cossacks is goed als je van AOE (/AOE2) houdt...
Als je meer C&C minded bent raad ik eerder RA2 aan...
Als je meer C&C minded bent raad ik eerder RA2 aan...
Pagina: 1