[BC3] Wie gaat er een Gamecube kopen???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Okee, mensen, ik wil wel eens weten wie er een Gamecube gaat kopen hier, en als je dat niet van plan bent, waarom dan niet??? Persoonlijk zie ik dit net zoals twintig jaar geleden. Toen stortte de gamemarkt ook een beetje in en toen bracht nintendo de NES uit, lees: Echt een succes. Volgens mij gaan ze hetzelfde doen met de Cube. Wie denkt hier anders over???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik ga hem zekers halen... zeker nadat ik die beelden van rogue squadron 2 beelden zag!!! Ik voelde me star wars gekheid dat ik voor 5 jaar heb kunnen onderdrukken helemaal naar boven stuiten... :D

Verwijderd

Ik ga er zeker geeneen halen... allemaal opgeblazen shit dat Microsoft ook de consolewereld zou kunnen beroeleren :r

Verder wil ik ook helemaal nix weten over de X-box, vind m''n brakke PC-tje wel weer goed genoeg voorlopig >:)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
Ik wacht tot er wat coole spellen uit gaan komen. En ik ben bang dat ik daar heel lang op kan wachten.

Wat Rogue Squadron betreft, volgens mij is dat gewoon weer een spel in de Shadows of the Empire/Rogue Squadron/Battle for Naboo/Starfighter serie: Veel graphics, weinig serieuze onderhoudende gameplay.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 16:50 schreef Raven_ het volgende:
Ik ga hem zekers halen... zeker nadat ik die beelden van rogue squadron 2 beelden zag!!! Ik voelde me star wars gekheid dat ik voor 5 jaar heb kunnen onderdrukken helemaal naar boven stuiten... :D
RS2 ziet er zeker gaaf uit, maar aangezien LucasArts nu voor elke console + PC wel Star Wars games gaat maken, is voor mij die lol eraf. Rogue Sqaudron is op de N64 gemaakt en later alsnog naar de PC gekomen, alsmede Battle for Naboo, dus ik verwacht dat RS2 dat ook zal doen.

Verder ga ik de N64 waarschijnlijk niet aanschaffen. M''n kinderen spelen met de N64, vind ik nog prima genoeg, bovendien zijn die cartridges niet stuk te krijgen, in tegenstelling tot de CDs/DVDs van alle nieuwe consoles.

Ook al gaat mijn voorkeur uit naar Nintendo vanwege het wat kindvriendelijkere karakter van de games, ik denk toch dat de Xbox zeker een reele kans gaat maken. Als ik er een aanschaf, dan de Xbox. PS2 valt sowieso af, de titels spreken mij voor geen meter aan.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ikke niet, heb nog neit echt interessante spellen gezien..

Verwijderd

ik,
kort maar zeeeeer krachtig

• BC3 Victim
Nou nou,

Ten eerste wil Nintendo van zijn eigen kinder-imago af. Ze zullen wel Pokemon titels blijven maken, maar ze gaan toch richting de wat oudere gamer. Werd misschien wel eens tijd. Ik zelf zal hem dus wel kopen bij de release, want ik wil toch Metroid en Zelda kunnen blijven spelen. Verder gaat Namco (!) ook zijn volle steun betuigen aan de Cube, Square zit erovewr te denken om terug te gaan naar Nintendo. Konami zal in 2001 nog geen spellen maken voor de Cube, maar daar komt vast verandering in... Verder gaat ook Capcom de Cube volledig ondersteunen. Aangezien de XBox in Japan niet zo erg met open armen onthaald zal worden, denk ik dat deze Nintendo console de troon gaat krijgen. Met zo een line up kan het denk ik ook niet anders, toch? :):):):):):):):):):):):):)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 16:54 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik ga er zeker geeneen halen... allemaal opgeblazen shit dat Microsoft ook de consolewereld zou kunnen beroeleren :r

Verder wil ik ook helemaal nix weten over de X-box, vind m''n brakke PC-tje wel weer goed genoeg voorlopig >:)
ehm g a m e c u b e = nintendo. lekker he dat ms bashen?

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:34

Copyman

Dode muis

* Copyman niet

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah voor sommige mensen is alles wat ms is kut en dus ook de xbox... ze weten nixs van consoles en nixs van wrom hun windows het mischien niet helemaal lekker doet maar toch gebruiken ze veelvuldig :r ik denk altijd maar dat het van die kleine kindjes van 12 zijn die nog graag hun grote broer napraten

blup

• BC3 Victim
Nu de E3 in volle gang is worden er natuurlijk allerlei screemshots en movies op het net gezet door allerlei sites. Dus ook op deze: www.ngamers.net voor het laatste nieuws en films en plaatjes en verhalen enz. enz. over de Gamecube.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
* kNarf_ zeker niet, die koopt namelijk een PS2 omdat die veeeeel cooler is >:)

• BC3 Victim
Okee, maar noem nou eens 3 spellen die echt knettergoed zijn, of klassiekers voor de PS2. Ik zou er zo geeneen weten eerlijk gezegd. Sony haalt nog steeds alles van de PSX vandaan qua knaken volgens mij

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 18:45 schreef Frank128 het volgende:
/me zeker niet, die koopt namelijk een PS2 omdat die veeeeel cooler is >:)
/me vind dat Frank128 eerst maar eens moet kijken naar de screens v/d GameCube en naar de prijs ervan!

• Dr. Strangelove
Okee, maar noem nou eens 3 spellen die echt knettergoed zijn, of klassiekers voor de PS2. Ik zou er zo geeneen weten eerlijk gezegd. Sony haalt nog steeds alles van de PSX vandaan qua knaken volgens mij
Nu uit:

GT3
SSX
Winning Eleven 5
DOA 2
TTT

Voor het eind van het jaar:

MGS2
Red Faction
FFX
ISS Pro Evo 3

Ik ben blij dat ik mijn PS2 al heb staan. Wat Xbox betreft, dat is een groot vraagteken (tot nu toe ben ik alleen geinteresseerd in Halo, maar dan wel de PC/Mac versie). Gamecube... pffff, zolang Nintendo zich op al die kiddy games blijft richten...

• AtHomer
  • Niet online
Ga er _zeker_ een aanschaffen! Dat ding moet haast wel een succes worden.

Preview filmpjes van bepaalde spellen zijn er al: cube.ign.com.

Leuke icon trouwens GolbeZeromus, maar vind de mijne toch iets mooier ;).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Het lijkt wel alsof iedereen kotst op de Nintendo64, maar dat zijn meestal diegenen die er nog nooit op gespeeld hebben.

Ik heb op zo''n beetje alle consoles wel gespeeld, maar de Nintendo64 heeft toch net iets meer. Het is allemaal net iets degelijker dan de rest. Met spellen als StarFox64(check ''m als je ''m niet kent), ISS, Perfect Dark, Goldeneye en binnenkort Conker''s Bad Fur Day is de N64 helemaal zo kinderachtig nog niet.

Over kinderachtig gesproken, voor de Psx zijn ook genoeg kinderachtige spellen gemaakt, maar ja.. daar hoor je niemand over.

Een nadeel van de Nintendo spellen is dat ze zo ontzettend duur zijn. Voor sommige spellen is dit inderdaad onterecht, maar zodra je de betere spellen gecheckt hebt vergeet je die prijs.

De Gamecube wordt uiteraard nog een stuk beter. :9

Verwijderd

Ik niet, ik heb het wel gehad met Nintendo

• BC3 Victim
Idd AtHomer, ik vind jouw icon ook mooi. StarFox filmpje is best cool, al is het volgens mij geen echt StarFox meer, maar meer andere ingredienten van spellen!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik doe niet aan consoles, simpelweg omdat er geen 1 spel is dat zich ECHT kan meten met PC-klassiekers (voor mij dan).

RPG''s zoals BG bestaan niet (krijg je van die laue japanse zooi). Shooters bestaan niet. Strategy games bestaan niet. Sims bestaan niet. Enige waar console nog redelijk in is is platform.

Omg.. did i troll? ;)

Voorbeeld, ik speel op dit moment:

Baldurs Gate II
CounterStrike
Subspace

Ken niks op de console wat mij zo verslaafd maakt ;)

• BC3 Victim
Waarom heb je het gehad met Nintendo EZ? Dit wordt echt een prachtig nieuw tijdperk!!!

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 20:17 schreef IceStorm het volgende:
Ik doe niet aan consoles, simpelweg omdat er geen 1 spel is dat zich ECHT kan meten met PC-klassiekers (voor mij dan).

RPG''s zoals BG bestaan niet (krijg je van die laue japanse zooi). Shooters bestaan niet. Strategy games bestaan niet. Sims bestaan niet. Enige waar console nog redelijk in is is platform.

Omg.. did i troll? ;)

Voorbeeld, ik speel op dit moment:

Baldurs Gate II
CounterStrike
Subspace

Ken niks op de console wat mij zo verslaafd maakt ;)
Sjeezus dit valt me wel tegen hoor van de mod Spielerij!!!
Heb jij nooit Gran Turismo gespeeld? en Metal Gear Solid? En Mario Bros? En Donkey Kong?

• BC3 Victim
Maar IceStorm, heb je weleens op de SNES het volgende gespeeld als shooter: Super Aleste, Axelay, Super Probotector. Okee, geen 3D, but who cares??? Op de N64 en PSx zitten echt goede spellen, misschien moet je er even de tijd voor nemen.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 20:20 schreef EZ het volgende:
Heb jij nooit Gran Turismo gespeeld? en Metal Gear Solid? En Mario Bros? En Donkey Kong?
Gran Turismo, is niet mijn spel, race spellen hou ik niet van. Ik heb hem gezien maar vondt er geen hol aan.
MGS, ik weet niet waarom iedereen het altijd over dat spel heeft maar ik vond dat dus echt NIKS. Het zag er niet uit en het speelt ook niet lekker imho
Mario Bros, is een platform spel en een der betere :D
Donkey Kong, is geen spel maar alleen zo verslavend omdat er niks anders WAS.

Wat ik bedoel te zeggen, er zijn imho zo goed als geen spellen die een console wel heeft en een pc niet (of minder). Omgekeerd zijn dat er een hoop.

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 20:23 schreef GolbeZeromus het volgende:
...

Op de N64 en PSx zitten echt goede spellen, misschien moet je er even de tijd voor nemen.
En het geld :P.

• BC3 Victim
Wat betekent IMHO eigenlijk. Sorry, nog een beetje een newbie.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 20:19 schreef GolbeZeromus het volgende:
Waarom heb je het gehad met Nintendo EZ? Dit wordt echt een prachtig nieuw tijdperk!!!
Ik weet het niet, maar sinds de N64 heb ik een afschuwelijke hekel aan Nintendo gekregen. Ik heb een SNES gehad en er enorm veel lol mee gehad, maar nadat ik em verkocht had, heb ik dus een hekel aan Nintendo gekregen. Ik denk vanwege die domme achterlijke ondoordachte cartridges. Dit is nu ook gelukkig afgelopen met de Gamecube.

Maar ik moet eerst op een Gamecube gespeeld hebben voordat ik weer in Nintendo kan geloven. Hoe mooi hun theoretische verhaaltjes ook zijn (net zoals met de X-box)

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 20:26 schreef AtHomer het volgende:

[..]

En het geld :P.
Ik heb geen kinderen om te onderhouden, dus ik heb misschien meer te besteden als jij. Denk het niet btw. Maar toch, denk dat je aan kinderen meer plezier hebt. Plus dat je natuurlijk niet de volle mep hoeft te betalden om spellen te kunnen spelen

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:02

Sharky

Skamn Dippy!

Op donderdag 17 mei 2001 20:25 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Gran Turismo, is niet mijn spel, race spellen hou ik niet van. Ik heb hem gezien maar vondt er geen hol aan.
MGS, ik weet niet waarom iedereen het altijd over dat spel heeft maar ik vond dat dus echt NIKS. Het zag er niet uit en het speelt ook niet lekker imho
Mario Bros, is een platform spel en een der betere :D
Donkey Kong, is geen spel maar alleen zo verslavend omdat er niks anders WAS.

Wat ik bedoel te zeggen, er zijn imho zo goed als geen spellen die een console wel heeft en een pc niet (of minder). Omgekeerd zijn dat er een hoop.
ja maar dat jij gran turismo nix vind heeft daar natuurlijk nix mee te maken.

consoles zijn gewoon wreed. ik baal enorm dat ik mijn psx verkocht heb (hij was nog gemod ook)

This too shall pass

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 17 mei 2001 21:27 schreef sharkyOnline het volgende:
ja maar dat jij gran turismo nix vind heeft daar natuurlijk nix mee te maken.

consoles zijn gewoon wreed. ik baal enorm dat ik mijn psx verkocht heb (hij was nog gemod ook)
Ieder zijn mening toch? ;)

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 20:59 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen om te onderhouden, dus ik heb misschien meer te besteden als jij. Denk het niet btw. Maar toch, denk dat je aan kinderen meer plezier hebt. Plus dat je natuurlijk niet de volle mep hoeft te betalden om spellen te kunnen spelen
Dus je wilt je (eventuele) kinderen een deel laten betalen :? Slim plan, maar om daarom nou kinderen te nemen... :P

Ik zelf ben daar nog een beetje jong voor (net 19...), maar mijn inkomen is net toereikend om 1 console te "onderhouden" dus ik heb niks te klagen ;).

• BC3 Victim
SORRYYYYYYYYY, ik had een heel andere gast voor me toen ik dat bericht schreef, en die had wel kinderen, dus vandaar! Dus eigenlijk was het totale bull shit wat ik daar typte.:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Verwijderd

ligt er net aan welke genres je leuk vind
beat em up-->console
3d shooters-->pc
(3d)strategie-->pc
platform---allebei (tombraider, croc etc ect)
sportspellen(mijn voorkeur een console,maar pc ook goed hoor)

smaken vershillen

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 22:45 schreef GolbeZeromus het volgende:
SORRYYYYYYYYY, ik had een heel andere gast voor me toen ik dat bericht schreef, en die had wel kinderen, dus vandaar! Dus eigenlijk was het totale bull shit wat ik daar typte.:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
Geeft nix hoor ;). Ik snapte je point wel.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op donderdag 17 mei 2001 19:06 schreef CommDante het volgende:

[..]

/me vind dat Frank128 eerst maar eens moet kijken naar de screens v/d GameCube en naar de prijs ervan!
lolz het gaat mij alleen maar om racegames (ongeveer enige genre dat ik speel) en aangezien de PS2 daar veel van heeft/gaat krijgen en de Gamecube niet :P ga ik voor de PS2, hoe duur die ook is >:)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 19:19 schreef s_roubos het volgende:

[..]

Nu uit:

GT3
SSX
Winning Eleven 5
DOA 2
TTT

Voor het eind van het jaar:

MGS2
Red Faction
FFX
ISS Pro Evo 3

Ik ben blij dat ik mijn PS2 al heb staan. Wat Xbox betreft, dat is een groot vraagteken (tot nu toe ben ik alleen geinteresseerd in Halo, maar dan wel de PC/Mac versie). Gamecube... pffff, zolang Nintendo zich op al die kiddy games blijft richten...
metAL GEAR 2 is alweer 2 maandtjes uit
update/

Verwijderd

mwah geen consoles meer voor mij.. heb ff een dc gehad maar vond het niet echt bijzonder leuk ofzo.

FF knokken is leuk maar de lol gaat er snel vanaf. Consoles missen (inet) mp en dat vind ik gewoon heel belangrijk.

Tuurlijk ik baal er van dat sommige spellen niet op pc komen (zelda mgs2 etc) maar ja pc heeft ook zoveel meer te bieden. Kijk maar naar duke nukem 4ever bv :)

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 06:30 schreef SuB het volgende:
...

FF knokken is leuk maar de lol gaat er snel vanaf. Consoles missen (inet) mp en dat vind ik gewoon heel belangrijk.

...
Met de Sony PS2, Xbox en GameCube kun je zeker wel op internet en zo multiplayeren. Voor de GameCube weet ik dat er naast een 56K modem ook een breedband ethernet adapter komt :) (o.i.d. voor breedband toegang).

Dat bestaat volgens mij ook wel voor de Dreamcast, maar dat was nog niet helemaal ingevoerd en nu zijn ze alweer aan het afbouwen... Dus we zullen er weinig meer van horen.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op vrijdag 18 mei 2001 14:20 schreef GolbeZeromus het volgende:
Wat betekent IMHO eigenlijk. Sorry, nog een beetje een newbie.
UTFS, hehe, sorry kon het niet laten, of misschien is RTFM meer op zijn plaats, weet het eigenlijk niet

maarruh om weer on-topic te gaan IMHO (in my humble opinion) koop je een console om de spellen die er op uitgebracht worden,
ik kocht destijds bijv. PSX omdat ik eerder tekken 3 had gespeeld en dat vond ik zo vet, dat ik een PSX moest en zou hebben,
of ik dus een Gamecube zal kopen zal sterk afhangen van het spelaanbod

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

utfs: use the fucking search (irritant gedrag btw)
rtfm: read the fucking manual

• BC3 Victim
Dat van utfs en rtfm wist ik, imho wist ik nog niet. Bedankt mensen!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

voor de liefhebbers GameCube in-game Screenshots

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Dr. Strangelove
metAL GEAR 2 is alweer 2 maandtjes uit
Tuurlijk, en ik neem aan dat jij hem hebt liggen? Ga maar ff op www.gamespot.com kijken. Ze zijn hem op dit moment aan het showen op E3.

http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2761862,00.html

Gek, ik dacht dat alleen spellen die nog uit moesten komen geshowed werden op E3? Tja...

Pagina: 1