Ik had laatst mn HD geformat, alles opnieuw erop. inc. Unreal Tournament. Dit werkt altijd perfect over het internet, en ligt mijn ping bij gamepoint tussen de 30 en 100ms.
Normaal install ik UT en daarna patch 432...
en daarna pas 436..... en geen problemen
Nu heeft een vriend van mij eerst patch 436 bij hem zelf geinstalled... en vette problemen, hoge ping tijden, en disconectie.....
En heel fijn ik d8 niet na en install bij mezelf ook 436 eerst.... en DAMN same problemens...... weet niet of t iets te maken heeft met ADSL en bepaalde settings..
Ik lopen kutten, dan maar netwerk instellingen op 28,8 -56,6 zetten, ok ping werd weer redelijk normaal (60-250ms)
Maar nog steeds zomaar gedisconect.
Ik alles erag gelazerd.... alles opnieuw erop... eerst patch 432.....
Maar helaas
het werkt niet meer...
Ik heb geen oplossing hiervoor, en begrijp dus niet waar UT allemaal netwerk instellingen bewaard... want er is iets goed verziekt... en nu kan ik mijn lievelingsgame niet meer spelen.......
Kent iemand het probleem???
Normaal install ik UT en daarna patch 432...
en daarna pas 436..... en geen problemen
Nu heeft een vriend van mij eerst patch 436 bij hem zelf geinstalled... en vette problemen, hoge ping tijden, en disconectie.....
En heel fijn ik d8 niet na en install bij mezelf ook 436 eerst.... en DAMN same problemens...... weet niet of t iets te maken heeft met ADSL en bepaalde settings..
Ik lopen kutten, dan maar netwerk instellingen op 28,8 -56,6 zetten, ok ping werd weer redelijk normaal (60-250ms)
Maar nog steeds zomaar gedisconect.
Ik alles erag gelazerd.... alles opnieuw erop... eerst patch 432.....
Maar helaas
Ik heb geen oplossing hiervoor, en begrijp dus niet waar UT allemaal netwerk instellingen bewaard... want er is iets goed verziekt... en nu kan ik mijn lievelingsgame niet meer spelen.......
Kent iemand het probleem???