Toon posts:

[BC3] Groot probleem met UT -online

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laatst mn HD geformat, alles opnieuw erop. inc. Unreal Tournament. Dit werkt altijd perfect over het internet, en ligt mijn ping bij gamepoint tussen de 30 en 100ms.

Normaal install ik UT en daarna patch 432...
en daarna pas 436..... en geen problemen

Nu heeft een vriend van mij eerst patch 436 bij hem zelf geinstalled... en vette problemen, hoge ping tijden, en disconectie.....

En heel fijn ik d8 niet na en install bij mezelf ook 436 eerst.... en DAMN same problemens...... weet niet of t iets te maken heeft met ADSL en bepaalde settings..

Ik lopen kutten, dan maar netwerk instellingen op 28,8 -56,6 zetten, ok ping werd weer redelijk normaal (60-250ms)
Maar nog steeds zomaar gedisconect.

Ik alles erag gelazerd.... alles opnieuw erop... eerst patch 432.....

Maar helaas ;( het werkt niet meer...

Ik heb geen oplossing hiervoor, en begrijp dus niet waar UT allemaal netwerk instellingen bewaard... want er is iets goed verziekt... en nu kan ik mijn lievelingsgame niet meer spelen.......

Kent iemand het probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kom op niemand ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Zou het mischien niet aan UT kunnen liggen maar gewoon je eigen netwerk instellingen??

Zelf nooooit last gehad van lage ping door een andere manier van installeren.

* drZymo gebruikt btw de GOTY edition

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Pfffff
Heb eens wat geduld man.
Je loopt na 40 minute al te piepen dat je geen antwoord hebt.

Naja.

Ik heb zelf de GOTY versie, en toen ik de gewone versie had, heb ik alle patches achter elkaar gebruikt, dus ik weet niet of het wat met de volgorde temaken heeft.

Ik denk alleen niet dat het met ADSL settings temaken heeft. Welke provider heb je? Ik hoorde namelijk laatst dat er met Planet Internet wat mis was, voor gamen.

Het zou ook gewoon toeval kunnen zijn, dat bijvoorbeeld de server waar je speelt CSHP erop heeft. Verschillende versies van die mutator veroorzaken namelijk enorme lag.

Heb je anders al geprobeerd gewoon die volgorde van patches uit te voeren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar ben ik van op de hoogte.... speel bij vele servers en NEVER EVER problemen, zit bij Xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Las net op UT forum dat nog veel meer mensen dit soort problemen hebben met patch 436.......

dus ja ok ik weet waar het aanligt.... maar zit er niet op te w8en op mn HD WEER leeg te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Welk UT forum bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb ook de GOTY versie, nog nooit problemen mee gehad

patch 436 trouwens

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja damn... naja ikheb gelezen dat een aantal mensen die gelijk 436 hadden geinstalled same probs. hadden.

Dus ik ga NU ff mn HD formatten... want dit kan tuurlijk niet zo langer doorgaan ;)

ik moet wel normaal UT kunnen spelen

mzzls

over and out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:13
Hoi,

ik ben weer begonnen met unreal en heb deze problemen nu ook......

is er een oplossing die iemand weet. Op een andere pc heb ik de netwerk problemen ook.

Lokaal werkt alles super maar over internet niet....

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het vandaag "Kick oude UT gerelateerde topics"-dag? :P

Het is goed dat je de search gebruikt, maar het is toch beter als je voor probleemtopics een eigen topic maakt ipv een oud topic kickt. Dan kan je gelijk in Spielerij - Problemen & Vragen de stickies doornemen, want we hebben toch wel meer informatie nodig om je te kunnen helpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.