Inderdaad!!! AWESOMEOp donderdag 17 mei 2001 14:15 schreef Bulldog het volgende:
Cooooll![]()
Je kan blijkbaar zelfs op de flippers spelen, zo interactief
Edit:
Ps. DANGER: dit filmpje maakt het wachten op DN4ever niet makkelijker
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hier liep ie toch vrij vloeiend... (is wel een low res movie)Op donderdag 17 mei 2001 14:35 schreef oVRoM het volgende:
Is het ook echt een filmpje? Of zijn het gewoon een paar screenshots achter elkaar aan geplakt? Hier iig wel
Misschien hebben teveel mensen deze link gevonden
...
.
Waarom doe je zoiets ..
Waarom post je nou weer die link
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Op donderdag 17 mei 2001 14:46 schreef Reigner_Mortem het volgende:
Waarom ..
...
.
Waarom doe je zoiets ..
Waarom post je nou weer die link
jah sorry .. maar dit maakt het wachten alleen nog maar moeilijker.Op donderdag 17 mei 2001 14:50 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
* Sharky is en was een fervent duke3d speler...
duke op het netwerk is gaaf
This too shall pass
heheOp donderdag 17 mei 2001 14:56 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[..]
jah sorry .. maar dit maakt het wachten alleen nog maar moeilijker.
dat filmpje is MEGA
![]()
had het na m''n post wel door
hahaha wakker worden, dat was een 1 april grap! zoiets kunnen ze commercieel/marketingtechnisch echt niet makenOp donderdag 17 mei 2001 14:46 schreef Gunner het volgende:
Euhh.. De makers van Duke Nukem hadden toch toegegeven dat het hele Duke Nukem Forever een grote Hoax was?? En dattie dus nooit uitgebracht gaat worden??
This too shall pass
Jah inderdaad .. mijn fav level was "Stadium"Op donderdag 17 mei 2001 15:13 schreef sharkyOnline het volgende:
oei dat ziet er goed uit! kan niet wachten
* Reigner_Mortem is en was een fervent duke3d speler...
duke op het netwerk is gaaf
En dan mag je die eindbaas niet afmaken
Verwijderd
lol! ja idd hahaha mega cool spelOp donderdag 17 mei 2001 15:18 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[..]
Jah inderdaad .. mijn fav level was "Stadium"
En dan mag je die eindbaas niet afmaken
Betekent dit het einde van mijn CS tijdOp donderdag 17 mei 2001 16:33 schreef SuB het volgende:
[..]
lol! ja idd hahaha mega cool spelik deed psies het zelkfde met een vriend van mij over de modem. Bij elkaar inbellen enzo
Ik denk dat ik ook ga stoppen met UT als DN4Ever uit isOp donderdag 17 mei 2001 16:38 schreef venoxxx het volgende:
[..]
Betekent dit het einde van mijn CS tijd
Verwijderd
Dees is al downloadable. Maar het filmpje is echtOp donderdag 17 mei 2001 15:02 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
Ik denk het wel... Nu nog effe wachten op een downloadable high res movie![]()
[off topic]
Wow lekker systeempje ForMatPrO
[/off topic]
Dit filmpje is dus het filmpje wat ze op de E3 beurs laten zien. CNN heeft dus (tegen de afspraken in) een lage resolutie versie al online gebracht. De regels waren namelijk, dat zodra de beurs begint het filmpje ook online te downloaden is. Zodat dus niet alleen E3 gangers van het filmpje konden genieten.
Volgens officiele meldingen zal het fimpje op verschillende game sites te downloaden zijn op het moment dat de beurs open gaat, wat 10am PST (19u nederlandse tijd) gebeurt. Er zullen dan 4 versies beschikbaar zijn. In 2 formaten (Bink
Ok ik hoop hiermee genoeg gezegd te hebben
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
never mindOp donderdag 17 mei 2001 17:12 schreef 007 het volgende:
High Quality Movie
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
ik krijg hem nu binnen met 3.62 kb/s
gaat met 4 kb /s
| I've got permission to color outside the lines |
Aah.. Hier op m''n werk gaat het al een stuk beterOp donderdag 17 mei 2001 14:35 schreef oVRoM het volgende:
Is het ook echt een filmpje? Of zijn het gewoon een paar screenshots achter elkaar aan geplakt? Hier iig wel
Die video RULEZ!
Ben nu de High Quality Bink aan het downen... 15 K/s.. Nog 25 minuten
Ik haalde net 240kb/s
De lage res versie had ik ook al, maar die vond ik te klein om er echt iets goeds van te maken. Nu maar hopen dat deze beter is.
En als je toch net bij de SpelletjesGarnaal bent moet je ook eens bij de kickstarts kijken. Die zijn echt mega lachen.
Dan heb je zijn E3 dagboek nog niet gelezen. El Shrimpo is echt super lol. Rare mensen die belgenOp donderdag 17 mei 2001 19:27 schreef -=Indigo=- het volgende:
Bij de Spelletjes Garnaal (www.spelletjesgarnaal.be) is ie ook te downloaden, en nog lekker snel ook.
Ik haalde net 240kb/s
De lage res versie had ik ook al, maar die vond ik te klein om er echt iets goeds van te maken. Nu maar hopen dat deze beter is.
En als je toch net bij de SpelletjesGarnaal bent moet je ook eens bij de kickstarts kijken. Die zijn echt mega lachen.
Verwijderd
Dankzij duke nukem3d heb ik nooit Quake1 en 2 gespeeld vroeger.
Hoe ging die spreuk ook alweer?
I ain''t affraid of any quake.
zoiets was het toch?
"That''s one doomed space marine"
"We meet again dr Jones"
Vanaf daar kan je naar alle mirrors.
Ik ben _erg_ benieuwd. 53%, ik zit er al 3 jaar op te wachten :):).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Het is toch de UT engine dus super hoog kan het dan toch niet wordenik ben benieuwd wat de systeemeisen hier voor zullen worden
of zit ik nou fout?
Verwijderd
Het is wel een aangepaste versie van de UT engine, en als ik die beelden zo zie verwacht ik dat je een systeem nodig hebt met minimaal een 500mhz cpu, 128 mb en een flinke videokaart met 32mbOp vrijdag 18 mei 2001 07:05 schreef MM het volgende:
[..]
Het is toch de UT engine dus super hoog kan het dan toch niet worden
of zit ik nou fout?
nope denk het niet (en hoop het niet:))Op vrijdag 18 mei 2001 07:05 schreef MM het volgende:
[..]
Het is toch de UT engine dus super hoog kan het dan toch niet worden
of zit ik nou fout?
Meer info .. kijk hier03.03 - What are the system requirements for DNF?
On June 28, 2000 George Broussard posted this about the minimum requirements in the 3DR DNF forum:
"These will change as we near release and optimize things, but it''s what I''d suggest for the moment. We play now on P2-400 or 450''s, Voodoo 3, and 128 megs and it runs fine. We''ll probably be slower than UT [because] UT is a basic game. Pure DM, not many items or single player code running, and less complex levels. But we won''t ever be as slow as Deus Ex, or even close."
Verwijderd
hopen dat het bij een P2 400 blijft want dan kan ik het nog spelen met mijn P2 400"These will change as we near release and optimize things, but it''s what I''d suggest for the moment. We play now on P2-400 or 450''s, Voodoo 3, and 128 megs and it runs fine.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=60330&download=1
45 mb
greetingzz
Ze zeiden dat het spel nu van a tot z speelbaar is, en dat ze juist een menu erin hebben gevoegd zodat multiplay nu niet meer van de commandline moetOp vrijdag 18 mei 2001 15:44 schreef noXic het volgende:
Alleen jammer dat ie forever op zich laat wachten!!
Dus hoelang zou het nog kunnen duren voor verbeteringen/bugfixes???
Verwijderd
Vet man, ik heb duke nukem 3d zo vaak gespeeld, zo stoer...
ik heb net de hires film gezien, en het is echt