[BC3] Help, Unreal Tournament vraag

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi,

ik wil multiplayer doen met UT ,dan klik ik op multiplayer en dan find internetgames
dan kies ik er een en dan staat er connection failed|:(
doe ik iets verkeerd????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zit je achter een firewall/proxy?
Geef even je situatie duidelijk aan.

• BC3 Victim
ja ik zit achter een firewall ,deze is ingebouwd door mxstream ,ik kan hem niet deactiveren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Use the search denkik... Maar goed. Denk dat je firewall moet updaten enzo. Had ik ook toen ik zonealaerm had... toen vergat ik UT goed te zetten dat''ie i-net verbinding mocht maken... |:(

• BC3 Victim
hoe doe ik dat bij mxstream?
die firewall updaten.

Verwijderd

Nee.. w8.. updaten is verkeerd woord. Je moet''em aan passen aan je configuratie. Maar ik ben niet echt een expert op dat gebied.. :)
Ik kan je een béétje opweg helpen.

Als je zonealarm hebt moet je ten eerste zeker weten dat bij (ik doe dit uit me hoofd aangezien ik geen zonealerm meer heb) security op advanded drukken en je netwerk kaarten aanvinken. En dan moet je ook zeker weten dat Unreal tournament tussen programs staat en dat die met een groen vinkje staat aangegeven EN dat''ie (als je ee host wil draaien) ook op groen staat bij server d8 ik... Zoals ik al zei.. ik ben geen expert in dit maar kan je misschien helpen.. :) Probeer''et maar zouk zeggen.
edit:

Ik heb ook mxstream.. :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17
Op donderdag 17 mei 2001 13:58 schreef robertathlon het volgende:
ja ik zit achter een firewall ,deze is ingebouwd door mxstream ,ik kan hem niet deactiveren.
Dan heb je wel een weirde Mxstream dan... ik heb geen last van een firewall hiero. (ik speel ook UT)

:?:?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-11 15:33

theezeefje

Poehee

Ik had dit probleem ook, bij elke server waarmee ik wilde connecten....

Bij mij had het er mee te maken, dat ik een oude versie had... werkte met versie 4.00, en heb hem later geupdate naar 4.36, vervolgens waren er geen problemen meer met connecten !!!!!!!

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• BC3 Victim
ik heb nu 405 ,waar kan ik de nieuwste downloaden?

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-11 15:33

theezeefje

Poehee

op de site van ut :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• BC3 Victim
ik heb versie 436
als ik online wil spelen krijg ik dat ook soms. Kies ik gewoon een andere game en die doet het dan wel

Verwijderd

Ligt aan de poortinstellingen van de server
Pagina: 1