Toon posts:

[BC3] Grand Turismo 3: A spec voor de PS2 is uit!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net op www.psxshop.nl dat GT3 te koop
is (JAP import) voor de PS2. Heeft iemand hem al? En voldoet ie aan de eisen???

De movies en ingame stuff zagen er waanzinnig uit!

Verwijderd

Zo te zien een sony/gt junky weer... GT3 is nix anders dan GT2 maar dan met prachtige graphics *kuche* (nooit gehoord van FSAA ofzo... GT3 kraakt aan alle kanten). Maar hij speelt in ieder geval als GT2 dus das een pluspunt.. I guess... :O

Maar als de graphics echt zo krakelig zijn als op de plaatjes/filmpjes... dan w8 ik wel tot een andere race game en speel GT2 wel op bleemcast ofzo (zodra die uitkomt).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 13:58 schreef Raven_ het volgende:
Zo te zien een sony/gt junky weer... GT3 is nix anders dan GT2 maar dan met prachtige graphics *kuche* (nooit gehoord van FSAA ofzo... GT3 kraakt aan alle kanten). Maar hij speelt in ieder geval als GT2 dus das een pluspunt.. I guess... :O

Maar als de graphics echt zo krakelig zijn als op de plaatjes/filmpjes... dan w8 ik wel tot een andere race game en speel GT2 wel op bleemcast ofzo (zodra die uitkomt).
Trolletje?

Ik vroeg dus of iemand hem al had gespeeld/ervaring ermee heeft...
Dit is een volstrekt zinlose reply... zucht

En nee, ben geen sony/gt junky, maar vindt
de PS2 (en psx) gewoon leuke platform met games die voorzien zijn van goede gameplay.

Verwijderd

Raven_, sorry maar nu lul je toch echt enorm uit je nek! Hoe kom je erbij dat het een GT2 remake is?

Moet je mij es uitleggen waarom er in Japan bij de release van GT3 game-winkels waren die een heel weekend alleen maar GT3-stuff verkochten?

En die filmpjes zijn idd mega vet! Een belangrijke reden voor de aanschaf van die PS2 zal voor mij GT3 A-Spec zijn.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
GT3 heeft dus wel FSAA, en het ziet er ZEER strak uit, zeker voor een spel dat op een 60 hz TV speelt ipv een computer monitor.

Ik heb alleen de demo, maar die ziet er al beter uit dan alle racespellen die ik ooit heb gezien, op afstand.

En het is dus echt geen graphics update. Physics model is compleet veranderd, is veel realistischer en dat merk je bij het spelen.

Weten waar je over lult als je zulke posts maakt, meneer reefen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Vriend van me heeft hem van het weekend gespeeld en hij is VET . :)
Pagina: 1