Toon posts:

[BC3] Online gaming stats welke site ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik eens op een site gekeken waar van alle online-gamers (in dit geval TFC, maar volgens mij hadden ze stats van meer games)de statistieken werden bijgehouden.

Dit gebeurt zonder dat bij een clan zit of je je ervoor in had geschreven.

Weet iemand de URL van deze site ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk dat je de CLQ bedoelt. De champions league for quakers, die inmiddels ook meer games tracked.

www.theclq.com

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken en volgens mij is dat ''m :).

Tnx.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Op donderdag 17 mei 2001 13:06 schreef Retr0 het volgende:
Ik denk dat je de CLQ bedoelt. De champions league for quakers, die inmiddels ook meer games tracked.

www.theclq.com
Het enige probleem is dat deze database al bijna een jaar niet meer in gebruik is, en ook niet meer upgedate zal worden...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 13:13 schreef jooers het volgende:

[..]

Het enige probleem is dat deze database al bijna een jaar niet meer in gebruik is, en ook niet meer upgedate zal worden...
Oh, da''s jammer. Ik hed net even gekeken naar m''n eigen stats en die staan er nog wel t/m januari 2001 iig.

Weet jij mischien een alternatief hiervoor?

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:13 schreef jooers het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat niet hoor, ik kan nog steeds zien hoeveelste ik vorige week met Counterstrike was >:) >:) >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:16 schreef quadraplex het volgende:
Weet jij mischien een alternatief hiervoor?
Als je vaak op demon NL of op wannadoo komt kun je door ook je persoonlijke stats voor alleen die servers bekijken. Nadeel is wel dat ze volgens mij elke maand gereset worden.

Wannadoo stats
Demon NL stats

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

www.ngworldstats.com

Ik denk dat je die bedoelt.

Quake en UT alleen geloof ik.

edit:

Hmmm, die URL doet vreemd nu.

ut.ngworldstats.com voor UT stats, en die redirect URL waar je heen gaat is volgens mij ook wel een goeie page voor stats.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Idd, TheCLQ is weer online!

wazig, vorige maand lag hij een JAAR stil!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Pagina: 1