[BC3] SNES Rom

Pagina: 1
Acties:

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Zijn er hier nog mensen die deze ROMS verzamelen ?

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

heb een cd''tje vol met van die roms

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Ik ben op zoek naar "Super Robot Wars 4" voor Snes, heeft iemand die toevallig liggen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[offtopic]
Heeft iemand Street Fighter Alpha 3 voor de MAME arcade emulator?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

volgens mij is dit illegaal jongens :?

• BC3 Victim
Nee hoor ik heb de kast hier ook staan *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Waarom is het zo dat al die oudere spellen vaak leuker zijn dan al die nieuwe zooi, vaak prachtige grafix maar na een paar uur spelen heb ik het wel gezien.

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Ik heb ook een kast, een Pro Fighter voor op mijn Famicom :D. Maar dat maakt het nog niet legaal :?:?:?:?

Verwijderd

/me heeft er genoeg..

mail me maar ofzo krijg je wel wat sites :P

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:07 schreef Retr0 het volgende:
[offtopic]
Heeft iemand Street Fighter Alpha 3 voor de MAME arcade emulator?
(nog) niet ge-emuleerd, alpha 2 wel..
of je zoekt gewoon een psx emulator en de psx versie van sfa 3 bij elkaar :)

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:09 schreef Retr0 het volgende:
Nee hoor ik heb de kast hier ook staan *D
doorverkopen? ik geef je een tientje :P

• BC3 Victim
Weet iemand misschien waar ik mijn Wildcard kan laten upgraden van 24 naar 32Mbit????

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
<quote>
Weet iemand misschien waar ik mijn Wildcard kan laten upgraden van 24 naar 32Mbit????
</quote>

*D Ik denk terug aan die goede oude tijd. Een keer per maand naar Nijmegen, om daar alle games te copieren die je kon vinden (als ik deze mag copieren krijg jij deze :o).

• BC3 Victim
wat bedoel je met *D ???

• BC3 Victim
nintendo 64 emuleren is veel mooier!!!

gebruik ninemu.
of ultrahle als je een 3dfxkaartje hebt.

[..]SNIP[..]
en zoek met lycos of zo,dan kom je al een heel eind

suc6

[Geen urls naar ROM sites! - Jotti]

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:11 schreef udenjpg het volgende:
Ik heb ook een kast, een Pro Fighter voor op mijn Famicom :D. Maar dat maakt het nog niet legaal :?:?:?:?
Ben ik nou mis :? ALs je het origineel hebt is het toch ok om de rom te spelen?

You may have this game ROM ONLY if you are legally
entitled so. By "legally entitled" we mean:
You own the actual arcade or gamepak of a ROM you are downloading. Under the copyright laws of the
U.S., you are entitled to own a backup of any
software you have paid for. Since ROMS can''t be
duplicated (not without special hardware), ROM
images are provided to the public as a service.

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 14:22 schreef Retr0 het volgende:

[..]

You may have this game ROM ONLY if you are legally
entitled so. By "legally entitled" we mean:
You own the actual arcade or gamepak of a ROM you are downloading. Under the copyright laws of the
U.S., you are entitled to own a backup of any
software you have paid for. Since ROMS can''t be
duplicated (not without special hardware), ROM
images are provided to the public as a service.
HA! dat kunnen ze toch niet controleren!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Ok, maar dan zit het spel al in de kast. (Ik weet bij god niet hoe het met MAME kasten zit.)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:36
Op donderdag 17 mei 2001 14:09 schreef robertathlon het volgende:
of ultrahle als je een 3dfxkaartje hebt.
warum 3dfx kaartje? werkt hier prima met geforce 2 gts en een of andere glide emu.
ziet er zelfs beter uit vind ik (heb ook nog een voodoo2 ergens liggen).

er zou trouwens een niewe ultrahle uitkomen, maar k heb nog niks gesien... project dood?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 17 mei 2001 14:25 schreef robertathlon het volgende:

[..]
HA! dat kunnen ze toch niet controleren!
Gelukkig voor ons hoeft dat ook niet. Mp3''s zijn ook niet illegaal als je het origineel hebt, maar links naar Mp3 sites zijn net zo hard verboden op GoT.
De eerste die nu een link naar een ROM site post, heeft een waarschuwing. Hou de discussie leuk, dan hoeven we niet nodeloos voor politieagentje te spelen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op donderdag 17 mei 2001 15:11 schreef weareborg het volgende:
[..]
er zou trouwens een niewe ultrahle uitkomen, maar k heb nog niks gesien... project dood?
Ik vrees van wel... op meerdere plekken gelezen dat het development team ermee gestopt is.

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Weet iemand hoever ze zijn met Saturn emulatie? De Emu die ik heb gedownload is bagger. :( ps. Ik hoef geen links.

Als iemand nog Saturn kast heeft wil ik deze wel kopen.

• BC3 Victim
Mijn broertje heeft nog een Saturn, eens vragen of hij deze wil verkopen. Nou we toch bezig zijn, heb ik ook nog een Super Magicom 24m voor de Megadrive. Ik hoor het wel.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:36
ik moet ook nogsteeds een goede emu hebben om final fantasy 9 te kunnen spelen. k heb er wel over naged8, maar ik vind een psx kopen voor alleen dat spel toch net iets te duur...

Verwijderd

of ik roms heb....euhm zo''n 2000 als het goed is al zou ik niet weten welke ik allemaal heb.

Ik ben nog van plan om een soort van Catalogus programma te maken om zo mijn cd''s te indexeren en zo iets snel te kunnen opzoeken, want zo is het voor mij geen doen meer

• BC3 Victim
Gelijk heb je, ik zou voor dat spel GEEN PSX kopen. Ik ben een groot Final Fantasy fan, maar 9 is niet extreem boeiend eerlijk gezegd. NA FF 2 en 3, blijft 7 voor de PSX toch mijn favo.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb heel veel spelletjes op mijn oude NES, en de games die ik niet heb daar heb ik ROM''s van :)

Nintendo heeft kapitalen aaan mij verdiend, dus ik vind dat ik die ROM''s mag hebben. Daarnaast ben ik ook de beste games op de SNES aan het uitspelen (momenteel Final Fantasy 6, uitgebracht als deel III).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BC3 Victim
Vind ik ook Captain Pervert. Ik heb ook genoeg gedokt voor alles wat ik heb, dus die oudere (eigenlijk veel dopere als tegenwoordige) shit, mag ik best voor nix hebben.:o

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 15:35 schreef Jotti het volgende:

[..]

Ik vrees van wel... op meerdere plekken gelezen dat het development team ermee gestopt is.
Klopt, project is genokt en de source gewist.:( Maar als je weer op www.ultrahle.com kijkt zie je dat er mogelijk een nieuw project bezig is.:)

Verwijderd

Als reactie op nieuwe N64 emus : kijk op [..]SNIP[..] en daar vindt je Daedelus ,alweer een 5e versie (voortzetting van Ultrahle,steeds meer spellen speelbaar) verder zit Nemu 0.8 eraan te komen met Opengl ondersteuning zie voor enkele plaatjes emuviews of www.emuhq.com

[Wat heb ik nou gezegd, bordenwasser?!? Geen links naar ROM sites! Waarschuwing voor jou! Die 2e site is, voor zover ik het kan zien, wel okee. Ik had jullie gewaarschuwd - Jotti]

Verwijderd

heb iets van 5,5 GB
[cps2] 198.209.343
[mame] 2.667.044.092
[masterdrive] 547.356
[neogeo] 1.157.628.103
[snes] 1.606.754.351

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Laatste waarschuwing, anders gaat dit topic op slot:

<FONT SIZE=7>GEEN LINKS NAAR ROM SITES!!!</FONT>

Wie ondanks deze mededeling nog een link naar een rom site plaatst, krijgt een waarschuwing en je weet het: 2 waarschuwingen = BAN.
Hou het leuk, ik hou er helemaal niet van om zo politieagentje te moeten spelen :(

• BC3 Victim
Hee Captain Pervert, hoe ver ben je met FF 3?????

Pagina: 1