Toon posts:

[BC3] [GP3] full race length zonder te crashen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lukt dat jullie??? Ik ben nu al met de 3e race van het seizoen bezig, maar nog niet 1 keer de finish gehaald, omdat ik altijd samen met een andere rijder de baan afschuif! En dan vooral bij inhalen acties dan komen we erg vaak met de wielen in elkaar en dan is het voorbij :'(! Ik geef ze echt zoveel ruimte, maar toch rijden ze mij van de baan! ;(

Alle tips zijn welkom en bezorg mij een paar WK punten!! :P

Verwijderd

Mail Jos :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 02:40 schreef --BoBo-- het volgende:
Mail Jos :P
Heb jij zijn mail adres? :z

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wees in ieder geval voorzichtig met inhalen, ook met lappen. De ai wil nog wel eens Jos V op interlagos nadoen

Haal alleen in op de punten waar je duidelijk sneller bent, en waarna een stuk volgt waar je sneller bent. De computer wijkt amper uit, het zijn allemaal "montoyacties".

Als je in een snelle auto rijd: Probeer het bij het opkomen van het rechte stuk, en zet hem er dan voor. Verder zijn er per baan nog wel wat punten waar je goed kan inhalen, probeer het alleen daar. En wees de daaropvolgende bochten voorzichtig, want ze zitten zo achterop.

Oh ja: Probeer GPL eens online, daar kun je pas VECHTEN om een positie:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

rij 100 km gemiddeld :P
geen punten maar wel de finish
en probeer zoveel mogelijk rijders eraf the wuppen dan

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 08:22 schreef kyle_2000 het volgende:
rij 100 km gemiddeld :P
geen punten maar wel de finish
en probeer zoveel mogelijk rijders eraf the wuppen dan
dan haal je dus niet de finish |:(

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 03:19 schreef eXistence het volgende:

[..]

Heb jij zijn mail adres? :z
Jos@verstappen.nl :)

(verstappen.nl is echt de site van Jos)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 07:24 schreef Avatar_JoCo het volgende:
Wees in ieder geval voorzichtig met inhalen, ook met lappen. De ai wil nog wel eens Jos V op interlagos nadoen

Haal alleen in op de punten waar je duidelijk sneller bent, en waarna een stuk volgt waar je sneller bent. De computer wijkt amper uit, het zijn allemaal "montoyacties".

Als je in een snelle auto rijd: Probeer het bij het opkomen van het rechte stuk, en zet hem er dan voor. Verder zijn er per baan nog wel wat punten waar je goed kan inhalen, probeer het alleen daar. En wees de daaropvolgende bochten voorzichtig, want ze zitten zo achterop.

Oh ja: Probeer GPL eens online, daar kun je pas VECHTEN om een positie:P
Het grootste probleem is dat ik in een Benneton rij en die heeft niet zo heel erg veel power dus is het moeilijk om een Ferrari of MCLaren voorbij te touren en zeker op pro niveau! :z

De achterblijvers gaan wel netjes aan de kant en pakken een andere lijn voor mij! :)

Als ik zo lees wat ik zelf schrijf begin ik behoorlijk om M. Schumacher te lijken, want die zij na de race van Oostenrijk dat iedereen aan de kant moet! :P

GPL is toch Grand Prix Legends waar je met die hele oude brikken moet scheuren!? Zoja dan was dat bij mij niet zo''n succes, want ik lag er zo''n beetje elke bocht naast....

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Gaat voorals nog prima hier. Ben nu ook in de 3e race.. Argentinie... en nog steeds in de regen... Blegh. Maar ik hou dapper stand op de 2e plek in mijn Rode Bolide (nee niet als Schumie maar als Robinio :)).

Naja ik save dan wel om de 10 ronden ofzo omdat ik niet altijd even veel tijd heb om te rijden. Enneuh jah soms dan doe ik iets stoms en dan ff terug loaden.. experimenteren noemen we dat :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het niet leuk om hem te saven tijdens een race, want dan kan je elke race wel winnen en ook als je crashed moet je dat we accepteren en niet nog een keer proberen vind ik anders is de spanning eraf....

• BC3 Victim
GPL is grand prix legends ja...Racen in die oude "sigaartjes"...Is in het begin moeilijk, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is hetgeweldig.

Vooral de online races met een man of 15 zijn heerlijk...

En met een benneton moet je de rest van de wagens wel bij kunnen houden (TOEN waren ze nog goed;))

Gewoon erachter plakken, en een goede bocht uitkiezen...Niet meteen erover heen willen...

En saven onder een race isa natuurlijk flauw.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Waar kan je grand prix legends online doen?

Thy will see the light...

• BC3 Victim
-Eerst de nieuwste patches downen

-Winvroc downen (www.winvroc.com denk ik)

-deze instaleren en openen...dan kom je in een scherm waar meer rijders zijn, die leggenbhet verder wel uit.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Gaat het een beetje smooth online?(Grand prix legends)

Thy will see the light...

• BC3 Victim
Mwaoh, als je de juiste patch heb wel.

ik had in het begin wat problemen met disco''s, dat is nu zo goed als over.

En als je een beetje met de instellingen schuift loopt ie goed, gewoon zorgen dat je op de 36fps zit....

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 17 mei 2001 12:39 schreef eXistence het volgende:
Ik vind het niet leuk om hem te saven tijdens een race, want dan kan je elke race wel winnen en ook als je crashed moet je dat we accepteren en niet nog een keer proberen vind ik anders is de spanning eraf....
Dat ligt er maar net aan. Ik heb gewoon niet altijd tijd om een hele race te rijden. Daarnaast.. rij jij met stuur? Moet je es proberen met keyboard in de regen te rijden.. das dus echt K*T. Omdat je met keyboard digitale input geeft ,geef je dus telkens VOL gas of GEEN gas.. en erger, je remt dus compleet vol of niet. Nou gaat dat best op het droge maar in de regen..

En ik vind het spannend zat hoor.. :) Ik reload alleen als ik gewoon ff zit te klootviolen om iets uit te proberen. Maar ik accepteer wel uitval door pech (alles aan) of een flinke crash ofzo.

Zo ben ik op Australie ook achteraan gestart omdat ik tijdens de kwalificatie boven op Button geklapt ben en zo heb ik de leiding verloren op Argentinie omdat ik de verkeerde banden koos tijdens de pitsstop.

Het ging toen regenen dus ik naar binnen voor intermediates.. 4 ronden later was het droog. De AI *WIST* dit gewoon want ging NIET naar binnen.. nou dat vind ik dus cheaten van de AI natuurlijk.. toch ben ik gewoon door gereden.. ik was wel terug gevallen van plaats 1 naar plaats 12.. :'(

Wat dat crashen bij inhalen betreft... ik raak wel es in de knoop met een AI wagen maar nooit dat ik echt beschadigd ben ofzo.. gewoon een spin. Dan rij ik ook gewoon door... ik ben nog niet door de AI van de baan geramt eigenlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ko9
  • Laatst online: 10:10

ko9

Een goeie tip van een expert (AHUM >:))
Ga op het rechte stuk vlak achter iemand rijden in zn slipstream, dan haal je meestal wel 10 of 20 km/uur extra snelheid.
en dan ongeveer 200 of 300 meter voor de bocht er voorbij

• BC3 Victim
De AI valsspelen?

Weet je wat idioot is:

Starten met droog weer, na 4 rondjes regent het, alle AI wagens de pit in....na een rondje of 10 is het weer droog.....wagens weer de pit in.....na de 20e ronde gaat het weer regenen, en je raad het al....

Dat is niet valsspelen, dat is het standaard voorbeeld van een slechte AI, ik voelde me gewoon genaaid voor Fl00,-

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 17:47 schreef tazzman het volgende:
Dat ligt er maar net aan. Ik heb gewoon niet altijd tijd om een hele race te rijden. Daarnaast.. rij jij met stuur? Moet je es proberen met keyboard in de regen te rijden.. das dus echt K*T. Omdat je met keyboard digitale input geeft ,geef je dus telkens VOL gas of GEEN gas.. en erger, je remt dus compleet vol of niet. Nou gaat dat best op het droge maar in de regen..
Ik rij idd met een stuurtje en ik weet dat het met een toetsenbord niet te doen is....
Op donderdag 17 mei 2001 19:30 schreef Avatar_JoCo het volgende:
De AI valsspelen?

Weet je wat idioot is:

Starten met droog weer, na 4 rondjes regent het, alle AI wagens de pit in....na een rondje of 10 is het weer droog.....wagens weer de pit in.....na de 20e ronde gaat het weer regenen, en je raad het al....

Dat is niet valsspelen, dat is het standaard voorbeeld van een slechte AI, ik voelde me gewoon genaaid voor Fl00,-
Waarom denk je dat hij nu maar f39,95 kost!! :D

Ff serieus; Ik vind dat de AI het verder wel goed doet, want je kunt zelf ook van tevoren inschatten icm de regentabel wanneer en hoelang het gaat regenen dus dat noem ik geen cheaten!
Pagina: 1