Op donderdag 17 mei 2001 12:39 schreef eXistence het volgende:
Ik vind het niet leuk om hem te saven tijdens een race, want dan kan je elke race wel winnen en ook als je crashed moet je dat we accepteren en niet nog een keer proberen vind ik anders is de spanning eraf....
Dat ligt er maar net aan. Ik heb gewoon niet altijd tijd om een hele race te rijden. Daarnaast.. rij jij met stuur? Moet je es proberen met keyboard in de regen te rijden.. das dus echt K*T. Omdat je met keyboard digitale input geeft ,geef je dus telkens VOL gas of GEEN gas.. en erger, je remt dus compleet vol of niet. Nou gaat dat best op het droge maar in de regen..
En ik vind het spannend zat hoor..

Ik reload alleen als ik gewoon ff zit te klootviolen om iets uit te proberen. Maar ik accepteer wel uitval door pech (alles aan) of een flinke crash ofzo.
Zo ben ik op Australie ook achteraan gestart omdat ik tijdens de kwalificatie boven op Button geklapt ben en zo heb ik de leiding verloren op Argentinie omdat ik de verkeerde banden koos tijdens de pitsstop.
Het ging toen regenen dus ik naar binnen voor intermediates.. 4 ronden later was het droog. De AI *WIST* dit gewoon want ging NIET naar binnen.. nou dat vind ik dus cheaten van de AI natuurlijk.. toch ben ik gewoon door gereden.. ik was wel terug gevallen van plaats 1 naar plaats 12..
Wat dat crashen bij inhalen betreft... ik raak wel es in de knoop met een AI wagen maar nooit dat ik echt beschadigd ben ofzo.. gewoon een spin. Dan rij ik ook gewoon door... ik ben nog niet door de AI van de baan geramt eigenlijk.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)